ایده های کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی و مثال های کاربردی

ایده های کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی و مثال های کاربردی

ایده های کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی و مثال های کاربردی : کاغذ دیواری های رنگارنگ گزینه های مناسبی برای کسانی هستند که می خواهند با الگوهای جالب و نقوش مناسب برای هر سبک دکوراسیون دیوارهای خود را تغییر دهند. در این مطلب در پویانو ، سعی خواهیم کرد ایده های عالی برای طراحی کاغذ دیواری و مثال های کاربردی را به شما معرفی و القا کنیم :

کاغذ یواری با تصاویر پس زمینه الگوی نخل ؛ California Touch

استفاده از نخل های کالیفرنیایی ، که در فیلم های آمریکایی بسیار مشاهده می کنیم ، بر روی دیوارهای شما احساس زیبایی از جنوب به فضا می بخشد. ما به شما توصیه می کنیم که کاغذ دیواری های طرح گیاه و نقوش برگ انجیری بسیار مد روز خود را با مبلمان برنجی و لوازم جانبی زرد تکمیل کنید.

کاغذدیواری با نقوش راه راه

نقش راه راه به صورت عرضی یا طولی ؛ اگر می خواهید یک فضای چشمگیر به محیط اضافه کنید ، کاغذ دیواری راه راه باید از اولین انتخاب های شما باشد. به خصوص هنگامی که از خطوط سیاه و سفید با مبلمان و دکوراسیون مناسب استفاده می شود ، ظاهری بسیار سلیقه ای ایجاد می کند.

کاغذ دیواری گلدار با گل های آبی

ما قطعاً استفاده از کاغذ دیواری های گل دار آبی را به دیوارهای سرویس بهداشتی خود توصیه می کنیم. حتی اگر آن را با محصولات توالت فرنگی عتیقه خود استفاده کنید ، حتی می توانید فضایی رویایی را تصور کنید که  در آن به ارامشی بی پایان درست خواهید یافت.

کاغذ دیواری با نقوش گیاهی و سبز رنگ

علاوه بر الگوی نخل ، شما می توانید انواع گیاهان طرح دار کوچک یا بزرگ را بر روی دیوار خود منعکس کنید.

این کاغذ دیواری ها با الهام از طبیعت باعث می شود خانه شما فضای پرنشاط تری پیدا کند. شما می توانید این تصویر طبیعی را با گلدان های گل متالیک ، مبلمان حصیری و سبد تقویت کنید. علاوه بر این ، کاغذ دیواری هایی با طرح گیاه مناسب برای استفاده در تمام قسمت های خانه مانند آشپزخانه ، اتاق ناهار خوری ، اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، راهرو مناسب است. اگر مطمئن نیستید که الگوهای گیاهی در اتاق شما چگونه به نظر می رسند ، توصیه می کنیم الگوهای جداشونده دیوار را امتحان کنید.

کاغذدیواری پارچه ای

می توانید در اتاق خود جلوه ای پرنعمت بدست آورید که کاغذ را با کاغذ دیواری های طرح دار پارچه ای بپوشانید. با این حال ، شایان ذکر است. این نوع کاغذ دیواری به دلیل نقش و نگارهای خود می تواند منجر به یک تصویر پیچیده شود. بنابراین ، قبل از درخواست ، باید بررسی کنید که آیا مبلمان شما مناسب است یا می توانید از یک طراح داخلی حرفه ای نظر بگیرید. اگر می خواهید از این خدمات استفاده کنید ، می توانید با پویانو تماس بگیرید.

کاغذدیواری ترند تابستان با نقش آناناس و فلامینگو

آناناس و فلامینگو در اطراف ما هستند ، اما آنقدر زیبا هستند که فکر می کنیم به آنها اجازه می دهیم دیوارهایمان را از اتاق خواب تا سرویس بهداشتی ما تزئین کنند. وقتی نمونه های ما را بررسی می کنید ، مطمئن هستیم که می خواهید آنها را در گوشه ای از خانه خود قرار دهید. یادآوری مفید است؛ انتخاب مبلمان ساده رنگی در چنین کاربردهای کاغذ دیواری کوچک و دارای طرح بسیار مهم بسیار مهم است.

کاغذ دیواری با نقوش آبرنگی

این کاغذ دیواری های طرح آبرنگ طرح دارای یک خط هنری و انتزاعی هستند. می تواند انتخاب خوبی برای استفاده در اتاق خواب باشد. اگر در کاغذ دیواری هایی با طرح آبرنگ تن های پاستلی را انتخاب کنید ، اتاق خود را تحت فشار قرار نمی دهید. همچنین توجه به نورپردازی را فراموش نکنید!

کاغذ دیواری با طرح های هندسی

امروزه در دکوراسیون داخلی الگوهای هندسی به نمادی از مینیمالیسم تبدیل شده اند. اگر از نقوش کلاسیک خسته شده اید ، اگر آرزوی یک طراحی داخلی فوق العاده را دارید ؛ چرا نباید کاغذ دیواری های هندسی را در اتاق نشیمن خود ببینیم؟

کاغذ دیواری های سیاه و سفید

همه ما اشراف ترکیبی از سیاه و سفید را قبول داریم. علاوه بر این ، وقتی با نقوش شیک مواجه شدیم ، می خواهیم دیوارهای کل خانه را بپوشانیم … ما به شما توصیه می کنیم از این کاغذ دیواری های چشم نواز مخصوصاً در اتاق خواب و ادارات استفاده کنید. به دست آوردن ظاهری زیبا با یک صندلی راحتی شیک نباید چنین سخت باشد.

کاغذ دیواری طرح پتینه

کاغذ دیواری های طرح پتینه و بافت اخیراً بسیار محبوب هستند. شما می توانید با تصاویر اصلی آن فضای متفاوتی را به خانه خود بیاورید. رنگ های آنتراسیت ، خاکستری و قهوه ای از جمله توصیه های ما برای استفاده در خانه های مدرن در انتخاب رنگ کاغذ دیواری با بافت است.

کاغذدیواری با نقوش حیوانی و کودکانه

می توان گفت که این نوع کاغذ دیواری در استفاده از اتاق کودکان مورد توجه قرار می گیرد. خرچنگ ، ​​یوزپلنگ ، خرگوش ، فیل … شما انتخاب های زیادی دارید. ما به شدت استفاده از مبلمان سفید را در چنین کاغذ دیواری هایی توصیه می کنیم ، اما اگر اتاق کوچکی دارید ، به یاد داشته باشید که می توانید از کاغذ دیواری های نقش دار روی یک دیوار استفاده کنید!

کاغذ دیواری با نقوش ساده و به سبک مینیمال

با کمترین کاغذ دیواری های طرح دار و ساده می توانید ابعادی مدرن به مبلمان خود اضافه کنید. البته فراموش نکنید که وسایل غیر ضروری را از اتاق خود خارج کنید. برای اطلاعات دقیق در مورد حداقل دکوراسیون اتاق نشیمن به سبک مینیمال  می توانید مطالب پویانو  را در بخش سبک در دکوراسیون داخلی مرور کنید.

ظاهر لوکس ؛ کاغذ دیواری های طلایی

اگر در آرزوی یک ظاهر لوکس برای خانه خود هستید ؛ تصاویر پس زمینه با رنگ طلایی مناسب شماست. ما به شما توصیه می کنیم هماهنگی یک لوستر بزرگ ، با شکوه و کاغذ دیواری طلایی ، خصوصاً در اتاق های غذاخوری را بررسی کنید.

کاغذ دیواری با الگوی ژاپنی  

این کاغذ دیواری های ساخته شده با تکنیک Shibori که نوعی هنر نقاشی پارچه ای ژاپنی است ، باد سنتی را به خانه شما می آورد. انتخاب خوبی برای استفاده در سرویس بهداشتی و یا فضا های ساحلی است.

کاغذدیواری ساده

اگر مبلمان شما ظاهری سنگین و باشکوه دارد و می خواهید از کاغذ دیواری روی دیوارهای خود استفاده کنید ، ما تصاویر پس زمینه طرح دار ساده را به شما پیشنهاد می کنیم. چنین کاغذ دیواری هایی با رنگ قهوه ای ، کرم ، بژ یا خاکستری خانه شما را تحت فشار قرار نمی دهد. همچنین لازم به ذکر است که کاملاً با جزئیات چرمی تناسب دارند.

کاغذ دیواری با الگوهای ساحلی خانه ساحلی

با کاغذ دیواری هایی با نقوش پوسته صدف ، ماهی… آبی ، رنگ ماسه ای و سفید. فضای خانه ساحلی آرام است. اگر چنین نقاشی هایی را روی دیواری که از آینه خود در سرویس بهداشتی خود استفاده می کنید و دوست دارید ، در صورت تمایل از آنها استفاده کنید ، با این وجود محصولات تزئینی حصیری و چند گل به سرویس بهداشتی خود اضافه کنید و خانه ای الهام دهنده ی ساحل و تابستانی را به خود و خوانواده خود هدیه دهید .

کاغذ دیواری با الگوهای قومی و سنتی ( کاغذ دیواری با نقوش مراکشی )

ما مطمئن هستیم که این الگوهای قومی ، که می توانید از نقوش مشابه با پارچه های بالش خود استفاده کنید ، هنگام استفاده بدون اجبار بسیار شیک به نظر می رسند. به عنوان مثال؛ می توانید از فرهنگ دکوراسیون مراکش الهام بگیرید.

کاغذ دیواری به سبک آرت دکو

بگذارید جلوه Art Deco دیوارهای شما را بگیرد . کاغذ دیواری های سبک “آرت دکو” که از معماری باشکوه داخلی فیلم “Great Gatsby” به یاد خواهید داشت ، گزینه ای ایده آل برای شماست تا ظرافت لوکس دوران قدیم را به خانه خود بیاورید.

در این محتوا ، ما سعی کردیم ایده های طراحی کاغذ دیواری و نمونه هایی از کاربرد را به شما پیشنهاد دهیم که فضای خانه شما را کاملا تغییر دهد. امیدواریم از نمونه های ما لذت برده باشید و در تصمیم گیری به شما کمک کرده باشیم. اگر از تیم معماری و دکوراسیون داخلی پویانو سوالی دارید یا اگر فکری برای به اشتراک گذاشتن دارید ، می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو