ایده های مختلف دکور میز کنسول

ایده های مختلف دکور میز کنسول

میز کنسول، یک میز دکوری است که در برخی از منازل یافت می شود. علت استفاده از میز کنسول در دکوراسیون منزل، بیش تر زیبایی آن است، اما کاربردی که این میز در نگهداری وسایل قیمتی دارد را نباید نایده گرفت. معمولا میز کنسول با وسایلی مثل ظروف شکستنی، مجسمه ها، عتیقه ها و وسایلی از این قبیل پر می شود. اگر شما هم میز کنسولی در منزل خود دارید، احتمالا دوست دارید دکور سطح آن را چند وقت یک بار تغییر دهید. خوشبختانه، گزینه های زیادی برای چیدن روی سطح میز کنسول وجود دارد. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چطور با چیدن وسایل دکوری مختلف، زیبایی میز کنسول خود را چند برابر کنید. همراه پویانو باشید.

قاب عکس از جمله مواردی است که می تواند به صورت تکی یا مجموعه ای روی سطح میز کنسول قرار بگیرد.

یکی از چیزهای خاطره انگیزی که شاید همیشه برای قرار دادن آن در جای مناسب در حال بررسی هستیم، قاب عکس است. قاب عکس از جمله مواردی است که می تواند به صورت تکی یا مجموعه ای روی سطح میز کنسول قرار بگیرد. اگر شما اهل خاطره بازی هستید و دوست دارید همیشه قاب عکس های خود را جلوی چشم تان نگه دارید، فضای روی میز کنسول را از دست ندهید.

 ساعت های رومیزی از آن جا که معمولا اندازه چندان بزرگی ندارند در کنار سایر وسایلی که روی میز کنسول قرار می دهید، جای می گیرند

ساعت دومین موردی است که به شما پیشنهاد می کنیم. ساعت های دیواری همیشه جای مخصوص خود را روی دیوار دارند، اما اگر ساعت رومیزی نیز داشته باشید، باید جای مناسبی برای گذاشتن آن پیدا کنید. ساعت های رومیزی از آن جا که معمولا اندازه چندان بزرگی ندارند در کنار سایر وسایلی که روی میز کنسول قرار می دهید، جای می گیرند. اگر کلکسیون دارید، می توانید همه ساعت ها را در کنار هم بگذارید و یک مجموعه شیک و دیدنی بسازید.

مسلما قرار دادن کتاب های زیاد روی این میز، زیاد جالب نیست.

چه اهل کتاب خواندن باشید و چه نباشید، احتمالا با قرار دادن کتاب های نفیس و دوست داشتنی روی میز کنسول موافق هستید. غرض از قرار دادن کتاب روی میز کنسول این نیست که کتابخانه تان را به صورت کامل به این میز منتقل کنید؛ بلکه هدف این است که از یک یا چند کتاب که به آن ها علاقه بیش تری دارید به عنوان اشیاء دکوری در جهت زیباتر کردن دکور میز کنسول استفاده کنید. مسلما قرار دادن کتاب های زیاد روی این میز، زیاد جالب نیست.

از مجموعه باکس های گل و هدیه ای که تا به حال دریافت کرده اید برای تزیین بخشی از سطح میز کنسول بهره بگیرید.

باکس های گلی که از دوستان و خانواده هدیه گرفته اید و همیشه برای این که مجبور به دور انداختن آن ها نشوید به دنبال یک جای خوب برای قرار دادن شان هستید، دیگر مواردی هستند که می توانند ظاهر زیبا و خاصی به میز کنسول تان بدهند. شما می توانید از مجموعه باکس های گل و هدیه ای که تا به حال دریافت کرده اید برای تزیین بخشی از سطح میز کنسول بهره بگیرید. اگر گل ها پژمرده شده اند و دیگر قابل استفاده نیستند، باکس ها را با گل مصنوعی یا چیز دیگری پر کنید.

مزیت آینه به این است که هم می تواند به تنهایی روی میز قرار گیرد

به مورد محبوب و پرطرفدار لیست وسایلی تزیینی میز کنسول می رسیم. آینه، تقریبا شناخته شده ترین چیزی است که برای زیباتر کردن میز کنسول به کار برده می شود. حتی می توان گفت که بسیاری از افراد، میز کنسول را همراه با آینه می شناسند و حضور این میز را بدون آینه ممکن نمی دانند.

مزیت آینه به این است که هم می تواند به تنهایی روی میز قرار گیرد و هم می تواند پس زمینه ای برای قرار دادن اشیاء دکوری مورد علاقه شما باشد. آینه را می توانید با توجه به سلیقه خود به دیوار نصب کنید یا روی سطح میز قرار داده و به دیوار تکیه دهید.

شمع های خوشبو و فانتزی که این روزها مهمان دکوراسیون بسیاری از خانه های لوکس شده اند،

مورد مقرون به صرفه و جالبی که شماره بعدی لیست ما را تشکیل می دهد، شمع فانتزی است. شمع های خوشبو و فانتزی که این روزها مهمان دکوراسیون بسیاری از خانه های لوکس شده اند، گزینه دیگری برای تزیین سطح میز کنسول هستند. این شمع ها را می توانید در کنار گیاهان خوشبو، عود و سنگ های تزیینی، داخل یک سینی یا ظرف نفیس قرار دهید و سپس روی میز بگذارید.

حضور مجسمه در فضای خانه از جمله فاکتورهای لازم است

برای افرادی که عاشق دکوراسیون متجمل و لوکس هستند، حضور مجسمه در فضای خانه از جمله فاکتورهای لازم است. مجسمه های پایه دار را می توان هر جایی قرار داد، اما مجسمه های کوچک تر که مخصوص قرار گرفتن روی میز هستند به جایی مثل سطح میز کنسول نیاز دارند تا زیبایی و شکوه خود را بیش تر به رخ بکشند. اگر نظر مرا بخواهید، استفاده از یک مجسمه نسبتا بزرگ به تنهایی می تواند بسیار زیباتر از قرار دادن چندین مجسمه ریز و درشت در کنار یکدیگر باشد.

 هیچ جایی بهتر از سطح میز کنسول برای گذاشتن تابلوی نقاشی مورد علاقه خود پیدا نخواهید کرد

همیشه افرادی هستند که به جمع کردن تابلوهای نقاشی و پر کردن منزل خود با آن ها علاقه نشان می دهند. اگر اهل هنر هستید و با تابلوهای نقاشی و زیبایی بی نظیر آن ها ارتباط خوبی برقرار می کنید، هیچ جایی بهتر از سطح میز کنسول برای گذاشتن تابلوی نقاشی مورد علاقه خود پیدا نخواهید کرد. بهتر است از یک تابلوی بزرگ استفاده کنید و سطح جلوی آن را تا جایی که امکان دارد، خالی بگذارید تا خود را بهتر نشان دهد.

چراغ ها و آباژورها از دیگر لوازم دکوری محبوب برای زیباتر کردن دکور میز کنسول هستند.

چراغ ها و آباژورها از دیگر لوازم دکوری محبوب برای زیباتر کردن دکور میز کنسول هستند. آباژورهای قیمتی و باشکوه که بیش تر جنبه دکوری دارند تا استفاده به عنوان منبع روشنایی و همچنین چراغ های سنتی و مدرنی که این روزها با تنوع قابل توجهی قابل تهیه هستند، کاندیدای بعدی لیست وسایل مناسب برای دکور میز کنسول به شمار می روند. چراغ ها و آباژورها در صورتی که فضای پشت میز کنسول تان دارای پریز برق باشد با روشن شدن می توانند زیبایی بیش تری به میز شما بدهند.

گلدان های خالی که به خودی خود، زیبا و خیره کننده هستند، میز کنسول شما را چندین مرتبه زیباتر می سازند.

شاید یکی دیگر از وسایل دکوری شناخته شده برای چیدن دکور میز کنسول که نباید از قلم افتاد شود، گلدان باشد. به غیر از آینه که در زمان گشتن به دنبال لیست تزیینی های میز کنسول از اولین چیزهایی است که به ذهن هر کسی خطور می کند، گلدان می تواند برجسته ترین مورد باشد. همه ما در منزل خود حداقل یک گلدان داریم. گلدان های پر از گل طبیعی یا مصنوعی یا حتی گلدان های خالی که به خودی خود، زیبا و خیره کننده هستند، میز کنسول شما را چندین مرتبه زیباتر می سازند.

شمعدان را به لیست لوازمی که برای تزیین میز کنسول نیاز دارید، اضافه کنید

اگر دوست دارید در عین زیبا کردن میز کنسول و دکور آن، برای مواقعی که پذیرای مهمان های ویژه هستید از بهترین روش های زیباسازی دکوراسیون استفاده کنید، حتما باید شمعدان را به لیست لوازمی که برای تزیین میز کنسول نیاز دارید، اضافه کنید. شمعدان ها امروزه در انواع سنتی و مدرن با اندازه ها و جنس های متنوع و زیبا قابل تهیه هستند. هرگاه که مایل باشید، این شمعدان ها می توانند روشن شوند و یک فضای رویایی و لوکس ایجاد کنند.

 گلدان ها، بشقاب ها، کاسه ها و هر چیزی که به نظر شما زیبا باشد برای تزیین میز کنسول به کار می آید.

و اما آخرین موردی که برای تزیین میز کنسول به شما پیشنهاد می کنیم، استفاده از ظرف های زینتی است. اگر بوفه ای پر از ظرف های قیمتی و زیبا دارید، شاید بد نباشد چند عدد از آن ها را بیرون آورده و روی سطح میز کنسول تان قرار دهید. گلدان ها، بشقاب ها، کاسه ها و هر چیزی که به نظر شما زیبا باشد برای تزیین میز کنسول به کار می آید.

 

 

 

تحریریه پویانو : اکبری