ایده های زیبای طراحی صندلی اداری مدرن اواسط قرن که خلاقیت را تقویت می کند

ایده های زیبای طراحی صندلی اداری مدرن اواسط قرن که خلاقیت را تقویت می کند

ایده های زیبای طراحی صندلی اداری مدرن اواسط قرن که خلاقیت را تقویت می کند : «مدرن در اواسط قرن» ممکن است اصطلاحی خفه‌کننده به نظر برسد که باله‌های خانه هزاره یا اشراف‌ساله‌ها هنگام نوشیدن ویسکی Dalmore 62 خود استفاده می‌کنند. اما خیلی دور است! در واقع، مبلمان مدرن اواسط قرن به نسبت هیجان‌انگیز شناخته می‌شوند: چند منحنی در اینجا، رنگ‌آمیزی در آنجا، و عملکرد ساده برای بوت کردن. (آیا همه ما نمی‌توانیم در دنیای امروز کمی از “عملکرد ساده” استفاده کنیم؟)

طراحی صندلی اداری

در این مقاله، من کمی بیشتر در مورد مبلمان مدرن اواسط قرن صحبت خواهم کرد، نکاتی را در مورد تبدیل دفتر خانه خود از “دفتر اداری” به “دفتر فوق العاده شگفت انگیز” به شما ارائه خواهم داد و شما را با بهترین میانه کار آشنا می کنم. صندلی های اداری مدرن قرن برای شروع.

درباره سبک طراحی مید سنتری ( واسط قرن )

مدرن در اواسط قرن یک سبک طراحی است که به دنبال ترکیب سادگی، عملکرد و زیبایی است. این سبک اغلب با مبلمان مرتبط است، اگرچه MCM در سایر اشکال ساخت و ساز و ایجاد نیز اجرا می شود. شما می توانید عناصری از سبک موجود در معماری، لوازم آشپزخانه و حتی هنر دیوار را بیابید.

MCM پس از جنگ جهانی اول در آلمان ریشه گرفت و در مدرسه ای هنری به نام باهاوس (یا “خانه ساخت”) شروع شد. باهاوس ساخت چیزهایی را تشویق کرد که هم جذاب بودند و هم برای استفاده مورد نظرشان کاربردی.

پس از جنگ جهانی دوم، عناصر این سبک از طریق مهاجران باهاوس به ایالات متحده راه یافتند. چیزی که ما اکنون به عنوان “مدرن در اواسط قرن” می شناسیم احتمالاً در دهه 1930 تصور می شد و تا اواسط دهه 1960 محبوبیت خود را افزایش می داد. چندین نام بزرگ مرتبط با سبک MCM وجود دارد که از جمله آنها می توان به جورج نلسون و چارلز و ری ایمز اشاره کرد.

چندین مؤلفه طراحی منحصر به فرد مرتبط با سبک طراحی MCM وجود دارد. من در اینجا زیاد وارد جزئیات نمی شوم، اما MCM به این موارد معروف است:

ترکیب سادگی با عملکرد و جذابیت زیبایی شناختی قوی.

خطوط و اشکال تمیز و براق آن.

استفاده از مواد «آینده‌نگر» مانند پلاستیک، شیشه و اکریلیک.

کاوش و آزمایش روش های جدید استفاده و ترکیب مواد مختلف.

رویکرد مینیمالیستی و بدون حاشیه آن در طراحی.

قطعاتی که با رنگ‌ها و شکل‌های تند طراحی شده‌اند (اگرچه رنگ‌های گرم‌تر و آرام‌تر معمولاً در ایالات متحده ترجیح داده می‌شوند).

چگونه ظاهر دفتر خود را در اواسط قرن طراحی کنید

آیا سال 2020 شما را به کار در خانه جذب کرد؟ سپس وقت آن است که دفتر خانه خود را “رسمی” کنید.

اگر می خواهید ظاهر مدرن اواسط قرن را به نمایش بگذارید، باید چند فاکتور را در نظر بگیرید و نکاتی را برای اجرا در نظر بگیرید. آماده؟

آهسته بگیرید

وقتی وارد یک رابطه جدید می‌شوید، برنامه‌ریزی برای نقل مکان در سراسر کشور دارید، یا به فکر یک مدل موی جدید هستید، چه کار می‌کنید؟ شما آهسته پیش می روید، تصمیمات حساب شده می گیرید و با احتیاط عمل می کنید. (یا حداقل باید – عمل کردن بر اساس انگیزه در هر یک از این موقعیت ها احتمالاً به نوعی منجر به فاجعه می شود.)

شما باید همین رویکرد سنجیده را برای طراحی دفتر کار خانگی خود داشته باشید. شاید عاقلانه باشد که فقط با یک قطعه MCM شروع کنید و تصمیم بگیرید که آیا سبک را دوست دارید یا خیر. اگر چنین است، می توانید به آرامی مجموعه خود را بسازید تا زمانی که تمام ویژگی های یک فضای کاری کامل MCM را داشته باشید.

از عناصر طبیعی به نفع خود استفاده کنید

از آنجایی که مدرن‌های اواسط قرن دارای احساس قوی «بازگشت به طبیعت» هستند، باید دریابید که چگونه می‌توانید قدرت هر عنصر طبیعی موجود در دفتر خود را به بهترین نحو آزاد کنید. ویندوز یک مثال عالی است: اگر دفتر خانه شما دارای پنجره است، می توانید با اضافه کردن پرده های نوری که اجازه عبور نور خورشید را می دهد، آن را به بخشی از جو تبدیل کنید.

در مورد یک نقطه کانونی تصمیم بگیرید

“نقطه کانونی” دفتر خانه شما هر قطعه ای خواهد بود که می خواهید بیشتر از همه متمایز شوید. این بخش مهم است، زیرا شما نمی خواهید قطعات زیادی را “پاپ” کنید. اکثر مردم توصیه می کنند که میز خود را به عنوان نقطه کانونی انتخاب کنید: احتمالاً این میز بزرگترین قطعه در اتاق است و جایی است که بیشتر وقت خود را در آن می گذرانید.

هر تصمیمی که بگیرید، نقطه کانونی شما عنصری خواهد بود که بقیه رنگ ها، بافت ها و شکل های مبلمان را تعیین می کند.

گزینه های ذخیره سازی براق را پیدا کنید

فضای ذخیره سازی جزء مهمی از هر دفتری است، اگرچه اغلب نادیده گرفته می شود. برای اینکه فضای ذخیره سازی خود را مطابق با ظاهر MCM نگه دارید، کمدهای بایگانی، قفسه های کتاب یا جا مدادی را انتخاب کنید که طراحی براق یا مینیمال دارند.

دکوراسیون را اضافه کنید – اما نه بیش از حد

MCM به دلیل تعهد خود به سادگی و عملکرد شناخته شده است، اما یک دکوراسیون کوچک هرگز به کسی آسیب نمی رساند. نکته اصلی این است که بیش از حد تزئین نکنید. شاید سه یا چهار قطعه دکوری را انتخاب کنید که به بهترین وجه با چیدمانی که دارید مطابقت دارد. به عنوان مثال، چند چاپ دیواری، یک جا مداد، و یک صندلی برجسته را در نظر بگیرید.

نحوه انتخاب یک صندلی اداری سبک مید سنتری

در حالی که صندلی جدید شما باید از نظر زیبایی با بقیه وسایل MCM شما مطابقت داشته باشد، مهمترین چیز در مورد هر صندلی اداری این است که راحت و ارگونومیک باشد. به همین دلیل، بسیاری از چیزهایی که در یک صندلی اداری “معمولی” به دنبال آن هستید، همان مواردی است که باید در صندلی MCM خود جستجو کنید.

انواع صندلی اداری

انواع مختلفی از صندلی ها در دسترس شما هستند، بنابراین انتخاب بهترین صندلی برای شما می تواند دشوار باشد. مناسب ترین انواع برای ساعات طولانی اداری شامل صندلی های وظیفه، صندلی های مدیریتی و صندلی های ارگونومیک عمومی می باشد.

ارگونومی

ارگونومی فاکتورهای مختلفی را در بر می گیرد، اما نحوه تأثیر صندلی بر وضعیت بدن، ستون فقرات و سطح راحتی کلی شما خلاصه می شود. چندین ویژگی ارگونومیک در صندلی اداری جدید شما وجود دارد:

ارتفاع قابل تنظیم

چرخشی

کنترل شیب

پشتیبانی کمر

پشت سر

دسته های قابل تنظیم

ابعاد صندلی مناسب

هرچه این ویژگی ها بیشتر باشد، بهتر است!

تحرک

در صورت امکان، صندلی ای را انتخاب کنید که دارای چرخ های چرخ دار باشد. این کار حرکت از یک مکان به مکان دیگر را آسان تر می کند. فقط مطمئن شوید که چرخ ها برای استفاده در نوع کفپوش شما طراحی شده اند!

بهترین صندلی های اداری مدرن اواسط قرن

اکنون که ایده بهتری در مورد آنچه باید در هنگام جستجوی صندلی MCM جدید خود داشته باشید، دارید، ممکن است از نمونه‌ای از آنچه در خارج وجود دارد بهره مند شوید. در این راستا، در اینجا انتخاب های برتر ما هستند!

صندلی وظیفه Gurpreet

صندلی وظیفه Corrigan Studio Gurpreet منحنی های ظریف را با روکش چرم مصنوعی جذاب و راحت و بالشتک صندلی ترکیب می کند. این صندلی در یک پوسته چوبی محکم به رنگ گردویی قرار گرفته است در حالی که بقیه صندلی با اسکلت فولادی و چوبی پشتیبانی می شود، بنابراین مطمئناً می توان به پتانسیل آن برای طول عمر ثابت کرد. دسته‌های آن از چوب اکسپوز ساخته شده‌اند و به طرز لذت بخشی به سمت پایین خمیده شده‌اند تا حالتی تقریبا شیک داشته باشند. از نظر ارگونومی و راحتی، ویژگی های این صندلی دارای قابلیت چرخش (و همچنین چرخ های دوتایی)، لایه بندی فوم محکم است و می تواند تا 300 پوند را در یک زمان تحمل کند. همین امروز رنگ خود را در یکی از سه رنگ دوست‌داشتنی – بژ، مشکی یا خاکستری – سفارش دهید و به دفتر خانه‌تان حس و حال مدرنی در اواسط قرن بدهید.

صندلی وظیفه Corrigan Studio Kallum با طراحی پوسته چوبی مشابه با انتخاب قبلی ما، ظاهری جسورتر با بازوهای جمع شده و پارچه پلی استر شیکی دارد که صندلی و پشت آن را تزئین کرده است. این ماده پلی استر در برابر لکه مقاوم است تا ذهن بیشتری را به شما بدهد (بخوانید: در حالی که روز سختی را در کار WFH سپری می کنید، کمی شراب قرمز برای خودتان بریزید)، در حالی که قاب فولادی کروم آن هر دو بادوام است. برای استفاده روزمره و فوق العاده جذاب این صندلی با قابلیت تنظیم ارتفاع از 17.3 اینچ تا 22 اینچ بالاتر از سطح کف، عملکرد چرخشی دارد و چرخ‌های نایلونی دوتایی آن، جابه‌جایی آن را در هر نوع کفی آسان می‌کند. فوم راحت و دو گزینه رنگی کاربردی (خاکستری و آبی) را داخل آن بیندازید و یک صندلی خیره کننده خواهید داشت که مفتخر به نشستن در آن هر روز خواهید بود.

نتیجه گیری مطلب

امیدواریم این مقاله اطلاعاتی را که برای خرید بهترین صندلی اداری برای تم اداری مدرن اواسط قرن نیاز دارید در اختیار شما قرار داده باشد – و به طور کلی کمی در مورد سبک MCM یاد گرفته باشید. به یاد داشته باشید که بهترین صندلی اداری برای شما باید راحت، ارگونومیک و مطابق با سلیقه شخصی شما طراحی شود. هرگز به کمتر قانع نشوید، زیرا گردن و پشت شما بهای آن را خواهند پرداخت.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو