ایده های جدید برای طراحی سرویس بهداشتی فرنگی کوچک

ایده های جدید برای طراحی سرویس بهداشتی فرنگی کوچک

سرویس بهداشتی یکی از اساسی ترین فضاهای داخلی در خانه و یا هر فضای حضور آدمیزاد است!بله نمی توان نقش پررنگ سرویس بهداشتی را در حس آرامش و حتی امنیت برای انسان را در نظر نگرفت . ما در این مطلب قصد داریم انواع ایده های جدید و ترندی در طراحی سرویس بهداشتی های کوچک به خصوص سرویس بهداشتی با توالت فرنگی را به نماش بگذاریم. در این مطلب شما بیشتر با طراحی سرویس بهداشتی فرنگی کوچک آشنا می شوید یا پویانو همراه باشید.

برای بازسازی سرویس بهداشتی نیازی نیست که همیشه به تعمیرات بزرگ و اساسی دست بزنید. گاهی تنها با تعویض برخی المان های مشخص می توانید فضایی کاملا جدید به این مکان ببخشید. عملا می توان هر نوع محصولی را در حمام و دستشویی با تنوع در طراحی های مختلف به کار برد. چه بخواهید فضایی شیک داشته باشید و چه یک سرویس بهداشتی کلاسیک، در هر صورت یک راهنمای خوب در هنگام برنامه ریزی برای طراحی این مکان می تواند به شما کمک کند. این راهنما همان چیزی است که ما در این مطلب به شما ارايه خواهیم کرد.

  1. رنگ برای سرویس بهداشتی کوچک

یکی از سریع ترین راه ها برای تغییر ظاهر سرویس بهداشتی، تغییر دادن ظاهر دیوار های آن است. با استفاده  از رنگ می توانید دیوار ها و سقف سرویس بهداشتی را با ساده ترین و ارزان ترین روش تغییر دهید. اگر تصمیم گرفتید که دیوار های سرویس بهداشتی را با استفاده از رنگ تغییر دهید، بعد از انتخاب رنگ، موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که دیوار هایی مات می خواهید یا براق… رنگ های براق بهترین نتیجه را در سرویس بهداشتی به همراه دارند، زیرا آب از روی آن راحت تر پاک شده و تمیز کردن آن ساده تر است. در مورد دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک رنگ روشن یکی از اولویت های شما در انتخاب طرحی داخلی این فضا باید باشد. فراموش نکنید که اگر از رنگ تیره استفاده می کنید باید حتما از نورپردازی خوب استفاده شود.

2.  نورپردازی برای سرویس بهداشتی کوچک

علاوه بر اهمیت رنگ در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک، نورپردازی از اصلی ترین فاکتورهای طراحی فضاهای کوچک است. نورپردازی در سوریس های کوچک باید با هوشمندی انجام بگیرد. نورپردازی از سیستم های کلیشه ای خارج شود. نورها می توانند به صورت مخفی، متمرکز و … طراحی شود. در ادامه در این تصاویر شما با انواع ایده های نورپردازی در سرویس بهدشاتی های کوچک آشنا بشوید.

یکی ازترندی ترین نورپردازی ها برای سرویس بهداشتی. نورپردازی به صورت نور مخفی دیوار پشت سرویس فرنگی است.

3. کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی

شاید در مورد کاغذ دیواری سرویس بهداشتی زیاد شنیده باشید. اما احتمال دارد که نصب کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی را یک ریسک بدانید. اما انواع مدل های کاغذ دیواری برای نصب در فضاهای مختلف در بازار وجود دارد. بهتر است در نصب کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی باید دست از اقتصادی بودن بردارید و یک نمونه کاغذ دیواری با کیفیت اروپایی را انتخاب کنید که مخصوص نصب در فضاهای مرطوب است.

 

البته شما می توانید کاغذ دیواری پی وی سی را در قسمت بالای دیوار نصب کنید و در پایین دیوار از دیوارپوش های پی وی سی بهره ببرید.

4.کمد ها برای سرویس بهداشتی های کوچک

کمد های کوچک سرویس بهداشتی، برای مکان های کوچک و باریک، روشی بسیار کاربردی برای استفاده بهینه از فضای موجود به شمار می روند. کابینت ها و کمد های سرویس بهداشتی امکانات اصلی ذخیره سازی را در این مکان ارائه می کنند. این عناصر بدون این که کارایی و فضای سرویس بهداشتی را از بین برده و یا محدود کنند، تمام فضا را به یکدیگر مرتبط می کنند. امروزه تنوع بسیاری برای انتخاب کمد در سرویس بهداشتی های کوچک وجود دارد. به همین دلیل قبل از انتخاب از میان مدل های موجود، باید ابتدا سبک و جنسی که به دنبال آن هستید را مشخص کنید. در نهایت لازم است که مکانی که این کمد ها باید نصب شوند را تعیین کنید.

شما می توانید با نصب طبقات و یا شلف فضایی برای تزئیین و همینطور نگهداری وسایل سرویس بهداشتی اختصاص دهید.

5.روشویی های کم جا

 

فراموش نکنید که روشویی ها همیشه فضای زیادی از سرویس بهداشتی را به خود اختصاص می دهند تا بتوانند وظیفه خود را در عین راحتی کاربر به خوبی ارائه دهند. با این حال در سرویس بهداشتی های کوچک ما محدودیت فضا داریم. بنابراین تا می توانیم باید از ابعاد کوچک روشویی بهره ببریم. مطمینن بین توالت فرتگی کوچک تا روشویی کوچک ، توالت فرنگی راحت تر با سایز متناسب بیشتر به کار می آید.

6. آینه های بزرگ

آینه ها کمک حال شما برای دکوراسیون های کوچک هستند. در سرویس بهداشتی که بیشتر از هرجایی وجودشان حس می شود.

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی |پویانو