ایده های تزیین اتاق نشیمن بزرگ و کوچک

ایده های تزیین اتاق نشیمن بزرگ و کوچک

ایده های تزیین اتاق نشیمن بزرگ و کوچک :  دکوراسیون اتاق های نشیمن که می توانیم آن را به عنوان مرکز خانه تعریف کنیم، تقریبا فضای کل خانه را تغییر می دهد و آن را زیبا می کند. شما می توانید از ایده های دکوراسیون ما برای تزئین اتاق نشیمن خود استفاده کنید و روحی جدید به خانه خود ببخشید.

هنگام تزئین اتاق نشیمن، جایی که بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانید، تمرکز بر راحتی و همچنین نمای دلپذیر بسیار مهم است. در اینجا ایده هایی برای دکوراسیون اتاق نشیمن وجود دارد که راحتی را فراهم می کند و سبک شما را منعکس می کند!

از اسپلش های رنگی استفاده کنید

حتی اگر دکوراسیون مینیمالیستی را انتخاب کنید که برای چشم راحت باشد، ما یک پیشنهاد عالی داریم که شما را آزار نمی دهد: ایجاد پاشش رنگ. می توانید مبلمان و صندلی راحتی خود را در رنگ های کلاسیک مانند سفید، خاکستری، بژ، مشکی، قهوه ای با میز، آباژور، روبالشی یا وسایل تزیینی در رنگ های زنده تکمیل کنید. به عنوان مثال، اگر مبل خاکستری دارید، آویزان کردن یک نقاشی قرمز رنگ روی دیواری که مبل قرار دارد، یا انتخاب بالش هایی با رنگ های سبز پر جنب و جوش کافی است تا رنگ و بویی ایجاد کنید.

حداقل یک مورد اصلی اضافه کنید

مدرن، کلاسیک، صمیمانه… صرف نظر از سبک شما، افزودن حداقل یک عنصر طراحی اصلی و خاص به اتاق نشیمن یکی از کاربردی ترین راه ها برای ایجاد یک دکوراسیون بسیار پر زرق و برق با کمی تلاش است. میز قهوه خوری در رنگ های فسفری یا فراتر از فرم های معمول، مبل تزئین شده با گل های بزرگ یا صندلی به شکلی متفاوت… قطعه ای را انتخاب کنید که فکر می کنید به سبک شما می آید و اتاق شما را متفاوت می کند و ظاهر اتاق را کامل می کند.

دیوارها را هم تزئین کنید

مبلمان، لوازم تزیینی، محصولات منسوجات خانگی و همچنین اقلام تزیینی دیوار در بین کاربردهای دکوراسیون اتاق نشیمن بسیار مهم هستند. در صورت تمایل یکی از دیوارها را با کاغذدیواری شبیه به یک اثر هنری بپوشانید یا با پارچه چرمی یا مخملی… در صورت تمایل می توانید یک دیوار کرم رنگ را با یک تابلوی نقاشی عظیم به گالری تبدیل کنید. چراغ های دیواری نوستالژیک یا لوازم جانبی دیواری که با هر مبلمان و اکسسوری هماهنگ می شوند. در هر صورت، فراموش نکنید که کمی حرکت به دیوارهای خود اضافه کنید.

یک لمس دوستانه و شاد اضافه کنید

حتی اگر یک دکوراسیون بسیار کلاسیک یا مدرن محدود به خطوط تیز ایجاد کنید، می توانید به اتاق نشیمن گرما اضافه کنید و به فضای نشیمن خود ظاهری شادتر ببخشید. یک آباژور زرد، یک بالش پرتابی طرح‌دار نارنجی، یک صندلی بالدار یا پوف رنگارنگ یا یک فرش طرح‌دار قومی… شما می‌توانید با این نوع اضافات، حسی دوستانه و شاد به اتاق نشیمن خود اضافه کنید.

الگوها و سبک های مختلف را مخلوط کنید     

می توانید الگوها، انواع پارچه یا مواد مختلف را با هم ترکیب کنید تا یک دکوراسیون اتاق نشیمن بدیع و شیک ایجاد کنید. به عنوان مثال؛ می توان مبل پارچه ای مخملی را با بالش های پرتابی ساتن تزیین کرد و یا مبلمان چوبی را با لوازم حصیری ترکیب کرد تا جلوه ای طبیعی و بوهمی ایجاد کند.

نکات تزئینی برای اتاق نشیمن های کوچک

برای اینکه اتاق نشیمن خود را آنطور که تصور می کنید به نظر برسد، نیازی به فضای بزرگ ندارید. ایده های تزئین اتاق نشیمن کوچک تمام چیزی است که شما نیاز دارید!

  • از آنجایی که محیط پرنورتر مکان را جادارتر و عریض تر می کند، می توانید اتاق کوچک خود را با چراغ های دیواری که فضا را اشغال نمی کنند زیبا کنید.
  • پوشاندن تقریباً کل اتاق با یک فرش طرح دار و برجسته یک کاربرد بسیار کاربردی است هم برای افزودن فضای رنگارنگ به فضا و هم برای بزرگتر نشان دادن اتاق.
  • برای نمایش کتاب ها و اشیای مورد علاقه تان نیازی به قرار دادن کتابخانه ها و ویترین های بزرگ در اتاقتان نیست. با قفسه های شیک می توانید مناطق خاصی را برای نمایش اقلام مورد نظر خود ایجاد کنید.
  • یک دیوار تیره و مبلمانی که در مقابل آن تضاد ایجاد کند، برای ظاهری دل انگیز و جادار ایده آل است. می توانید با تزئین اتاق کوچک خود با این ایده به صورت مینیمال، مکانی بسیار شیک به دست آورید.
  • وقتی صحبت از راه‌هایی برای بزرگ‌تر کردن خانه‌تان از آنچه هست به میان می‌آید، مهم است که به تأثیر روشن‌کننده و گشادکننده رنگ سفید اشاره نکنید. می توانید با رنگ آمیزی دیوارها و سقف بیرون از دیوار تیره، فضا را بزرگتر کنید.
  • برای نور بیشتر، می توانید به جای پرده های تیره، پرده هایی را انتخاب کنید که نور را به راحتی عبور دهند.
  • یکی از موثرترین عناصر برای پیشنهاد دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک، آینه است. با آینه ها می توانید فضا را اندازه بگیرید و آن را وسیع تر نشان دهید.

نکات ظریفی که باید هنگام تزئین اتاق نشیمن در نظر بگیرید

همانطور که در ابتدا گفتیم، ایده های دکوراسیون خانه باید بر ظرافت و راحتی برای اتاق نشیمن تمرکز کنند. نکات ظریف کوچکی وجود دارد که در حین انجام این کار باید به آنها توجه کنید. بیایید نگاهی به مهمترین جزئیاتی که باید در هنگام تزئین اتاق نشیمن خود در نظر بگیرید:

  • هنگام خرید مبلمان و صندلی راحتی برای منزل خود، با ارزیابی گزینه های با کیفیت و راحت، روی سرمایه گذاری خوب تمرکز کنید. تا زمانی که مبلمان و صندلی راحتی دارید، می توانید هر زمان که بخواهید با تغییر وسایل دیگر، دکوراسیون را تجدید کنید.
  • ابزارهای نورپردازی شما هر چقدر هم شیک باشند، اگر لامپ های شما قدرتمند نباشند و به خوبی نورپردازی نکنند، نمی توانید فضایی شیک ایجاد کنید.
  • اکسسوری های شیک اتاق نشیمن شما را زیبا می کنند اما اکسسوری هایی که برای شما خاطره دارند اتاق نشیمن شما را خاص می کنند. بنابراین قبل از خرید لوازم جانبی جدید سعی کنید از لوازم جانبی متنوع خانواده و خریداری شده از سفر استفاده کنید.
  • اگرچه مبلمان طراح شیک به نظر می رسند، اما باید عملکرد آن را در اولویت قرار دهید. به عنوان مثال، جزئیات کوچک مانند میز قهوه با طراحی دارای قسمت های ویژه برای نگهداری وسایل شما می تواند زندگی شما را آسان تر کند.

 

با ایده های دکوراسیون اتاق نشیمن می توانید فضایی کاملا جدید به خانه خود ببخشید. برای اطلاع از نکات مراقبت از گیاه آلوئه ورا، ایده های دکوراسیون حمام و بسیاری دیگر از پیشنهادات دکوراسیون منزل، می توانید سایت پویانو را بررسی کنید.

 

تزیین اتاق نشیمن

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پوانو