ایده های اتاق ناهار خوری برای افزایش زمان صرف غذا

ایده های اتاق ناهار خوری برای افزایش زمان صرف غذا

ایده های اتاق ناهار خوری برای افزایش زمان صرف غذا :  برای ایجاد وعده های غذایی خاطره انگیز، به غذای عالی و فضای ناهارخوری زیبا نیاز داریم. یک اتاق ناهارخوری باید دعوت کننده، راحت و شایسته مهمانان ویژه باشد. این ایده‌آل با توجه به سبک شخصی، اندازه خانواده و فضای موجود برای همه متفاوت به نظر می‌رسد. برای کمک به شما برای یافتن مسیر خود به سمت فضای غذاخوری عالی خود، ما در پویانو ایده های الهام بخش برای اتاق غذاخوری را گردآوری کرده ایم.

این فضاهای شیک با ست های ناهارخوری زیبا، چراغ های آویز اتاق ناهارخوری چشم نواز، صندلی های شیک، میزهای تزئینی مرکزی، قفسه بندی های ویژه، و دیوارهای نمایشی برجسته، زمان صرف غذا را افزایش می دهند. ما همچنین نگاهی خواهیم داشت به نحوه ترکیب یک فضای ناهار خوری در یک فضای نشیمن با پلان باز و در عین حال رسیدن به منطقه بندی واضح.

اتاق غذاخوری به سبک طراحی ژاپن

طراحی ژاپنی به یک اتاق ناهارخوری رسمی ظاهری آرام می بخشد. مواد طبیعی، خطوط ساده و محیط روشن، ذهن و روح را آرام می کند.

نورپردازی ملایم و جوی به فضای ناهارخوری حس مناسبت می دهد. چراغ های LED نواری را در گوشه های قفسه نصب کنید، شمع ها را روشن کنید و شومینه را روشن کنید.

یک باغچه سرپوشیده برای فضای ناهارخوری خود با یک گلدان توکار طولانی پرورش دهید. سعی کنید گیاهان را در سطح چشم قرار دهید تا هنگام نشستن پشت میز ناهارخوری از آنها لذت ببرید.

این گلدان اتاق ناهار خوری یک بستر ساده از چمن را به نمایش می گذارد تا لحظه ای نشاط آور در یک منطقه غذاخوری آشپزخانه کوچک ایجاد کند. کاشی های دیوار سه بعدی الگو و بافت را در بالا اضافه می کنند.

اگر زیاد اهل باغبانی نیستید، می‌توانید با یک دیوار با مضمون گیاه‌شناسی، حال و هوای دوست‌داشتنی طبیعت را ایجاد کنید. یک دیوارپوش گرمسیری را انتخاب کنید تا رنگ های بیشتری را به اتاق معرفی کنید.

صندلی های اطراف میز ناهارخوری را عوض کنید. در یک اتاق ناهار خوری مدرن روستایی، چهارپایه های چوبی در کنار صندلی های ناهار خوری رسمی به خوبی کار می کنند.

افست کردن عناصر کلاسیک با میان‌آهنگ‌های صنعتی سرد. برای ایجاد عمق و کنتراست، پانل‌های آجرکاری نمایان را در گوشه‌ها یا طاق‌ها با قاب بویزری معرفی کنید.

فضای ناهارخوری خود را با تمی گرد تازه کنید. گوشه های قفسه ای به شکل پیست مسابقه، طاقچه های خمیده و آینه های آزاد را در نظر بگیرید. داخل فرورفتگی های منحنی را با رنگی رنگ آمیزی کنید که با دیوارهای اصلی تضاد تیره داشته باشد تا توجه لازم را به جزئیات جلب کنید.

اگر فقط سه چیز را به اتاق غذاخوری رسمی خود اضافه می کنید، بگذارید یک لوستر دیدنی، یک اثر هنری چشمگیر و یک فرش فوق العاده باشد.

اتاق غذاخوری خود را با ظرافت خاکستری و رزگلد تزیین کنید. یک میز فلزی گرم و صندلی‌های روکش خاکستری سرد را در محیطی سفید رنگ قرار دهید. پرده های سفید شفافی را به پنجره ها آویزان کنید که در نسیم عاشقانه می وزند.

با صندلی های ناهار خوری مدرن و روکش شده، رنگ آبی آبی را به اطراف میز ناهارخوری خود اضافه کنید. تم رنگی را با طراحی وینیل با برش دقیق، که مانند یک رودخانه انتزاعی در فضا جریان دارد، روی زمین گسترش دهید.

در این طرح دکور اتاق ناهارخوری قرمز، از کفپوش وینیل قرمز برای پهن کردن منطقه غذاخوری از یک پیاده‌روی عمومی در خانه استفاده می‌شود. برای دستیابی به جدایی محکم تر، می توان یک پورتیره را نیز در عرض کشید.

لاکونیک و دوست داشتنی. یک اتاق ناهار خوری خامه ای مینیمالیستی، مکانی آرام برای تمرکز روی غذا ایجاد می کند. چراغ های آویز مینی را آویزان کنید تا هیاهو را به حداقل برسانید

یک اتاق ناهارخوری به سبک بوهو با مبلمان چوب خام، چراغ آویز اتاق ناهارخوری حصیری، یک کاسه تزئینی حکاکی شده با دست به عنوان مرکز میز و تعداد زیادی از گیاهان بزرگ داخلی بسازید.

حتی ساده ترین طرح دکور اتاق ناهار خوری از چراغ های آویز اتاق ناهار خوری حالتی عالی دریافت می کند. این تاسیسات مشکی به سبک صنعتی، لامپ های آویز Flos Aim هستند.

یک صحنه انتزاعی ایجاد کنید. این چیدمان تیز و هندسی دارای خطوط کاملاً مربعی صندلی ناهار خوری، طراحی منحصر به فرد میز ناهارخوری، آینه تزئینی غیرمعمول و یک قطعه از آثار هنری جذاب است.

هنگامی که فضا محدود است، یک ست ناهار خوری اغلب به دیوار چسبیده می شود. با استفاده از لنگرهای بصری، یک مکان ناهارخوری کناری را مانند یک انتخاب عمدی جلوه دهید. چراغ آویز اتاق ناهارخوری را در پایین و در مرکز روی میز آویزان کنید. یک قطعه بزرگ از آثار هنری را برای ایجاد یک مجموعه نزدیک و منسجم نصب کنید.

اگر اتاق ناهارخوری شما نیز یک گذرگاه است، طراحی میز ناهارخوری گرد را انتخاب کنید. شکل های گرد امکان حرکت آسان تر در اطراف آنها را نسبت به همتایان مستطیلی خود فراهم می کنند.

یک صف طولانی از انبار اتاق غذاخوری اضافه کنید. اگر کابینت های کف تا سقف برای فضا بیش از حد به نظر می رسد، نسبت به سطح کمر را کاهش دهید و واحدها را در چند اینچ از کف شناور کنید. برای برجسته کردن لبه ها از نور نوار LED استفاده کنید.

یک اتاق ناهار خوری به سبک صنعتی را با قاب های پنجره سیاه و سفید و طراحی شومینه مشکی چشمگیر تکمیل کنید.

یک استراحت ایده آل ایجاد کنید. این میز ناهار خوری پایه دایره ای توسط دو طوطی باشکوه در یک نقاشی دیواری روی درخت دیده می شود.

عناصر غیر منتظره را اضافه کنید. این اتصال نور انتزاعی پانل های رنگی شفاف را در کنار هم با محیط های سفید شفاف آویزان می کند.

اگر خانواده‌تان دوست دارند پشت میز درنگ کنند، مدت‌ها بعد از دسر چت کنند یا بازی‌های رومیزی بعد از شام را بیرون بکشند، صندلی‌های غذاخوری فوق‌العاده راحت را انتخاب کنید. به دنبال صندلی هایی با بالشتک عمیق و تکیه گاه های پشتی باشید. فرش اتاق ناهارخوری را بگذارید تا احساس راحتی در زیر پا نیز داشته باشید.

 

موجی از رنگ آبی را از طریق پالت اتاق ناهارخوری سفالی ارسال کنید تا کنتراست جالبی ایجاد کنید.

در این اتاق ناهار خوری نئوکلاسیک، یک کف کاشی کاری شده، ستاره روشن نمایش است.

یک نیمکت ناهار خوری برای مهمانان اضافی در زمان صرف غذا، مخصوصاً بچه های کوچک قرار می گیرد. فقط فشار دهید و آن آرنج ها را بچسبانید.

یک فضای خالی با ارتفاع دوبل، زیبایی شناسی رسمی اتاق ناهارخوری را ایجاد می کند. فضای باشکوه را روی یک لوستر میز ناهارخوری شیک هدر ندهید، بزرگتر شوید. تاثیر بصری را با یک دیوار کانونی بافتی که تمام ارتفاع اتاق را بالا می‌برد، افزایش دهید.

 

یک ترکیب رنگی خوشمزه برای اتاق ناهارخوری با لهجه آووکادو و نارنجی درست کنید. اگر رز مرکزی برای چراغ آویز ندارید، چراغ دیواری بازویی چرخان را انتخاب کنید.

با در نظر گرفتن معیارهای منطقه بندی جذاب، به طرح دکور اتاق غذاخوری با پلان باز نزدیک شوید. در این فضای داخلی خانه، یک طاق نما عریض، آشپزخانه را از فضای ناهارخوری و نمای باغ سبز مشخص می کند.

با در نظر گرفتن معیارهای منطقه بندی جذاب، به طرح دکور اتاق غذاخوری با پلان باز نزدیک شوید. در این فضای داخلی خانه، یک طاق نما عریض، آشپزخانه را از فضای ناهارخوری و نمای باغ سبز مشخص می کند.

یک منطقه ناهار خوری با طرح باز را در مقابل کابینت های پایه آشپزخانه استتار کنید تا ظاهری ساده داشته باشید.

بگذارید یک لوستر افسانه ای اتاق غذاخوری و آینه تزئینی برای نقش اصلی در یک صحنه منحط مبارزه کنند.

یک اتاق ناهارخوری سبز به اندازه طعم غذا تازه به نظر می رسد. مجموعه ای از گیاهان داخلی را برای به دست آوردن بافت طبیعی در طرح بکشید. کار را با لهجه های رنگ چوب طبیعی به پایان برسانید.

از لوسترهای بزرگ گرفته تا طرح‌های منحصر به فرد صندلی‌های درشت و فرش‌های اتاق ناهارخوری با طرح‌های جسورانه حرف‌های بزرگ بزنید.

یک سقف مینیمالیستی با تیغه چوبی بسازید. با افزایش قیمت چوب، این رویکرد ساده‌سازی شده برای جیب آسان‌تر است.

یک ترکیب بوهو پلان باز برای آشپزخانه و فضای ناهارخوری مجاور بسازید. هماهنگ کردن سایه های روشن آویز حصیری و مبلمان عصایی جریانی آرام را ایجاد می کند.

چشم را با رنگ به قطعات کلیدی بکشید. در این فضای داخلی خانه سفید، تنها شومینه و صندلی های غذاخوری با رنگ مشکی متضاد جسورانه انتخاب شده اند.

لوسترهای بزرگ اتاق ناهارخوری را دو برابر کنید تا به طور موثر فضای وسیعی را پوشش دهید.

با نصب shiplap به طرح دکوراسیون اتاق ناهارخوری سفید علاقه مند شوید.

برای ایجاد یک اتاق ناهارخوری هنری از یک کفپوش هندسی و یک نقاشی چشم نواز استفاده کنید.

از جلوه های دنج شومینه حتی بدون سینه دودکش بهره مند شوید. جایگزین‌های مستقل را می‌توان در هر جایی که بهترین عملکرد را در چیدمان دارند قرار داد.

یک دیوار کانونی مرمری را در پشت میز ناهار خوری اعمال کنید تا زیبایی شناسی بالایی داشته باشید. مبلمان ناهارخوری را نسبتاً ساده نگه دارید تا ویژگی مرمر بتواند در کانون توجه قرار گیرد.

یک میز ناهار خوری اغلب به عنوان یک منطقه مطالعه دو برابر می شود، پس چرا اتاق غذاخوری خود را با یک کتابخانه خانگی ترکیب نکنید؟ قفسه های کتاب را تا سقف قرار دهید تا از فضای عمودی حداکثر استفاده را ببرید.

این مکان ناهار خوری کوچک و پیچیده با عناصر تک رنگ و یک میز ناهار خوری باریک کاملاً متعادل است.

این منطقه ناهار خوری منظم با رنگ و بویی سرو می شود. چراغ آویز اتاق ناهارخوری آبی ویژگی عجیبی را به همراه یک صندلی عثمانی منحصر به فرد تشکیل می دهد.

به جای نصب درهای محکم بین آشپزخانه و فضاهای غذاخوری، نور طبیعی را با شیشه های مات یا مبهم به اشتراک بگذارید.

با یک جلوه رنگ خطی خلاق باشید تا ظاهری سفارشی بسازید. این اتاق ناهار خوری هنری با یک مجسمه منحصر به فرد دستی مرکزی به پایان رسیده است.

یک اتاق غذاخوری اسکاندیناویایی با صندلی های کاربردی، طراحی میز کاربردی و نورپردازی ساده بسازید. با استفاده از کف چوبی و دیوار آینه های منعکس کننده نور ارتقا دهید.

میز ناهارخوری را به لبه جزیره آشپزخانه بچسبانید تا در فضای کف اتاق صرفه جویی کنید.

برای ایجاد یک ظاهر نئوکلاسیک شیک به وینسکوت رنگی رنگارنگ بدهید.

برای افراد خجالتی، استفاده از دیوارهای با رنگ مسدود شده راهی عالی برای روشن کردن اتاق بدون اشباع کامل است.

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو