ایده های آشپزخانه مرمر و نحوه اجرای آنها

ایده های آشپزخانه مرمر و نحوه اجرای آنها

ایده های آشپزخانه مرمر و نحوه اجرای آنها

ایده های آشپزخانه مرمر و نحوه اجرای آنها : آشپزخانه مرمر یکی از با کیفیت ترین آشپزخانه های جهان است. سنگ مرمر نیز مانند گرانیت ماده ای گران قیمت است که مستقیماً از طبیعت برداشت می شود. هر چیز طبیعی بالاتر از چیزی است که مصنوعی است. راه های زیادی برای استفاده از سنگ مرمر در آشپزخانه وجود دارد و امروز، ما قصد داریم برخی از بهترین راه ها را برای این کار بررسی کنیم. اما قبل از شروع، اجازه دهید قبل از پرداختن به جزئیات، با اصول اولیه چگونگی ساخت یک آشپزخانه مرمری شروع کنیم.

آشپزخانه مرمر چیست؟

مرمر یک سنگ دگرگونی است که از کانی‌های کربناته تبلور مجدد تشکیل شده است. به طور خلاصه، سنگ مرمر ترکیبی از سنگ هایی است که تحت فشار و حرارت شدید قرار گرفته اند تا زمانی که قطعات مانند قطعات پازل به هم قفل شوند.

آشپزخانه مرمر آشپزخانه ای است که دارای ویژگی های اولیه است که از سنگ مرمر ساخته شده است. در حالی که می توانید یک آشپزخانه با سنگ مرمر مصنوعی را یک آشپزخانه مرمر در نظر بگیرید، یک آشپزخانه مرمر واقعی دارای سنگ مرمر واقعی است، نه لمینت یا شیشه.

کانترهای آشپزخانه مرمر

بیایید با رایج ترین روش استفاده از سنگ مرمر در آشپزخانه شروع کنیم – کانترها. شما به راحتی می توانید آشپزخانه خود را به سادگی با افزودن میزهای مرمر آشپزخانه به آشپزخانه مرمر تبدیل کنید. این موثر است.

رنگی که انتخاب می‌کنید به شما بستگی دارد، اما سفید و مشکی رایج‌ترین رنگ‌ها هستند. مرمر معمولاً در طبیعت سفید است، بنابراین ایجاد میزهای مرمر سفید طبیعی ترین کاری است که می توانید با سنگ انجام دهید.

بک اسپلش آشپزخانه مرمر

شما می‌توانید یک بک اسپلش مرمری را با صفحه‌های پیشخوان جفت کنید و به تنهایی آن را اضافه کنید. هر دو مسیر قابل قبول هستند و هنوز هم می توانند تأثیر زیادی بر ظاهر کلی آشپزخانه شما بگذارند. کاشی های مرمر نیز می توانند کار کنند.

وقتی صحبت از کاشی‌های مرمر در آشپزخانه می‌شود، افزودن آنها به عنوان پشتی، ارزان‌ترین راه است. در حالی که کاشی‌های کف مرمری می‌توانند معجزه کنند، اغلب بسیار گران هستند، اما پوشش‌های پشتی مقرون به صرفه هستند.

سنگ مرمر کارارا

سنگ مرمر کارارا اصطلاحی است که اگر با آن آشنایی ندارید باید آن را یاد بگیرید. این یک سنگ مرمر است که به دلیل نام محلی که از آن آمده است، کارارا، ایتالیا نامگذاری شده است. سنگ مرمر با رنگ های خاکستری است که با رنگ سفید در اطراف می چرخد.

از آنجایی که سفید خالص نیست، اغلب ارزان تر از سایر سنگ مرمر است. یکی از خواهران سنگ مرمر کارارا، سنگ مرمر کالاکاتا است که دارای رنگ های غنی تر است. هر دوی این تیله‌ها بسیار زیبا هستند، بنابراین اگر می‌توانید هر کدام را به دست آورید، خود را خوش شانس حساب کنید.

آبشار آشپزخانه مرمر

اگر می‌خواهید بیانیه بزرگی داشته باشید، می‌توانید یک میز سنگ مرمر آبشاری معکوس تهیه کنید. با یک کانتر آبشار مرمری استاندارد، سنگ مرمر از کناره ها یا انتهای کابینت جاری می شود.

اما در کانتر آبشار آشپزخانه معکوس، سنگ مرمر بالا می رود. از سقف شروع می شود و به عنوان یک کانتر به زمین می ریزد. این اثر مسحورکننده است و تمیز نگه داشتن آن راحت تر از آبشار استاندارد است.

آشپزخانه مرمر سیاه

یک کانتر مرمر سیاه می تواند حتی چشمگیرتر از یک کانتر مرمر سفید باشد. این به این دلیل است که مرمر سفید بسیار رایج تر از مرمر سیاه است. هر دو فوق العاده هستند، و همه چیز در مورد اولویت است.

اگر چیزی امن و درجه یک می خواهید که هر کسی عاشق آن شود، با رنگ سفید بروید. اگر چیزی می‌خواهید که جذاب باشد اما مانند هیچ صفحه‌ای متمایز نباشد، رنگ مشکی را انتخاب کنید. هر چیزی که شما را به لبخند می اندازد.

دیوارهای مرمر

جزیره مرمر؟ حیرت انگیز. میزهای مرمر؟ خارق العاده. دیوارهای مرمر؟ بی سابقه. یا شاید هم نه. دیوارهای مرمر مانند یک پشته سنگ مرمر هستند که تا سقف امتداد دارند. یا حداقل تا سقف.

یک جلوه کوچک و شلوغ شامل کاشی برای افزودن به دیوارها است. اما یک اثر گران‌تر و در عین حال چشمگیرتر شامل افزودن صفحات کامل مرمر به دیوارها، شاید حتی با درهای کشویی برای ذخیره ادویه جات است.

میزهای مرمر ضخیم

اکثر میزهای مرمری از سنگ مرمر ساخته شده اند که ضخامت آنها بیشتر از سه اینچ نیست. تفاوت ضخامت در درجه اول به دلیل قیمت سنگ مرمر است. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید سنگ مرمر حتی ضخیم تر داشته باشید.

سنگ مرمر ضخیم‌تر از شش اینچ قطعاً چشم‌ها را برجسته می‌کند. اما نیازی نیست که کل دال آنقدر ضخیم باشد. می‌توانید با ایجاد یک قاب مرمری یا تزئین لبه میز آن را جعلی کنید.

سینک مرمر ساخته شده در میز مرمر

انواع مختلفی از سینک ها وجود دارد که می توان از آنها در آشپزخانه استفاده کرد. یکی از کم رایج ترین انواع سینک های آشپزخانه سینک های مرمری هستند. به خصوص اگر آن سینک مرمری مستقیماً به میز وصل باشد.

یک راه ارزان‌تر برای دستیابی به ظاهر این است که یک سینک به طور جداگانه تهیه کنید و آن را شبیه به وصل کنید. اما اگر بتوانید سینکی تهیه کنید که بخشی از همان تخته سنگ مرمری است که میز پیشخوان است، حتی بهتر است.

سنگ مرمر سفید و سیاه

اگر نمی توانید بین سنگ مرمر سیاه و مرمر سفید تصمیم بگیرید، راه حل می تواند تهیه یک آشپزخانه مرمر سیاه و سفید باشد. هنگامی که از سیاه و سفید در آشپزخانه استفاده می کنید، با کلاسی که در هیچ جای دیگری یافت نمی شود پاداش می گیرید.

دو راه اصلی برای ایجاد یک آشپزخانه مرمر سفید و سیاه وجود دارد. می توانید کابینت های سفید و میزهای مشکی یا کابینت های مشکی و میزهای سفید تهیه کنید. زیبایی شناسی این دو کاملاً متفاوت است.

مخلوط کردن چوب و مرمر

اکنون، این چیزی است که اغلب در مقیاس کوچک مشاهده می کنید، اما آشپزخانه های زیادی از آن به عنوان طرح اصلی استفاده نمی کنند. متعادل کردن یک چوب تیره با یک سنگ مرمر روشن معمولاً برای یک آشپزخانه متعادل ایده آل است.

 

بهترین راه برای پیدا کردن آنچه در آشپزخانه خود می خواهید این است که با ایده ها بازی کنید. با نمونه ها شروع کنید و دریابید که کدام ترکیب برای شما مناسب تر است. سپس به مقیاس بزرگ بروید و آن آشپزخانه مرمری رویایی را ایجاد کنید.

جزیره آشپزخانه مرمر

این ممکن است در واقع ساده ترین و ارزان ترین راه برای افزودن سنگ مرمر به آشپزخانه شما باشد. از آنجایی که می توانید یک جزیره را جداگانه خریداری کنید، می توانید جزیره را بدون انجام هیچ گونه بازسازی به آشپزخانه خود اضافه کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که جزیره را بخرید و در آن قرار دهید. این کار سنگ مرمر را بدون هیچ هزینه ای اضافه می کند. بنابراین اگر راه آسان را می‌خواهید، این ترفند کوچک می‌تواند آشپزخانه مرمری را برای شما به ارمغان بیاورد و هیچ کس متوجه هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید نخواهد شد.

آشپزخانه مرمر کلاسیک

در نهایت، بیایید در مورد آشپزخانه مرمر کلاسیک صحبت کنیم. این آشپزخانه ای است که در تلویزیون و مجلات خواهید دید. بنابراین اگر آن آشپزخانه را می‌خواهید، این همان کاری است که می‌خواهید انجام دهید. با میزهای مرمر سفید شروع کنید.

از آنجا، در صورت تمایل، کفپوش چوبی سخت یا لمینت را اضافه کنید. سپس کابینت های چوبی کلاسیک در زیر و کابینت های چوبی یا سفید در بالا. همه چیز دیگر به ترجیحات شخصی مربوط می شود، زیرا این امر به بقیه رسیدگی می کند.

ساخت آشپزخانه مرمر به خودتان

مهمترین بخش آشپزخانه مرمر این است که آن را خودتان بسازید. در حالی که آشپزخانه های شیرینی پزی زرق و برق دار هستند، اضافه کردن حداقل یک ذره از شخصیت خود به آشپزخانه تنها راه برای خاص کردن آن است.

بنابراین آن هنر دیوار مرمر را اضافه کنید یا به رنگ های روشن خود فرو ببرید. هر چیزی که بگوید این آشپزخانه متعلق به شماست و شما آن را به یک اثر هنری تبدیل کرده اید. همه آشپزخانه های مرمر یکسان نیستند، و این چیز خوبی است.

سوالات متداول آشپزخانه مرمر

همگام شدن با آشپزخانه های مرمر ممکن است دشوار باشد. اما چند واقعیت سریع می تواند چیزی باشد که شما باید به آن کمک کنید. اینها متداول ترین سوالاتی هستند که در مورد آشپزخانه های مرمری پرسیده می شود، بنابراین امیدواریم بتوانند به شما کمک کنند.

آیا سنگ مرمر برای آشپزخانه مضر است؟

اگر این شایعه را شنیده اید که سنگ مرمر برای آشپزخانه مضر است، اجازه ندهید شما را بترساند. سنگ مرمر می تواند خراشیده شود و لکه دار شود، اما اگر مراقبت شود، هیچ مشکلی وجود ندارد. مزایا بیشتر از معایب است.

کدام سنگ مرمر برای آشپزخانه بهترین انتخاب است؟

گزینه های سنگ مرمر زیادی وجود دارد که می تواند برای اتاق شما کار کند. Carrara، Calacatta، و مجسمه همه گزینه های عالی هستند. اگر می‌خواهید نمونه‌ها را برای خراشیدن و لکه‌دار شدن امتحان کنید، همیشه می‌توانید سفارش دهید.

آیا سنگ مرمر ارزان تر از گرانیت است؟

خیر. گرانیت ارزان تر از سنگ مرمر است، اما برای بسیاری، تفاوت ها قابل توجه نیست. سنگ مرمر برای شروع حدود 100 دلار در فوت مربع هزینه خواهد داشت، در حالی که گرانیت با قیمتی حدود 75 درصد کمتر شروع می شود که باعث ارزان تر شدن آن می شود.

آیا سنگ مرمر به راحتی تراشه می کند؟

تا زمانی که با سنگ مرمر خود خشن نباشید، احتمالاً خرد نمی شود. اما اگر بر اثر تصادف یک ماهیتابه را رها کنید یا با ماهیتابه آن را بکوبید، می تواند تراشه کند. این یکی از عوامل بازدارنده اولیه برای افرادی است که به دنبال سنگ مرمر هستند.

چگونه یک سنگ مرمر را تمیز می کنید؟

می توانید سنگ مرمر را با یک پارچه نرم و پاک کننده ملایم تمیز کنید. پاک کننده های مخصوصی برای سنگ مرمر ساخته شده اند، اما معمولاً می توانید فقط با استفاده از مواد شوینده ظرفشویی و بعد از آن آن را با دستمال بشویید. فراموش نکنید که آن را خشک کنید.

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو