ایده دکوراتیو برای گرم کردن خانه در فصل پاییز با این 10 مورد

ایده دکوراتیو برای گرم کردن خانه در فصل پاییز با این 10 مورد

ایده دکوراتیو برای گرم کردن خانه : هر سال قبل از این که متوجه تمام شدن فصل تابستان شویم، پاییز از راه می رسد. اکنون صبح ها کمی احساس سرما کرده و به فکر روشن کردن وسائل گرمایشی هستیم. با وجود سرمای هوا، با 10 ایده دکوراتیو برای گرم کردن خانه که با شما در میان می گذاریم می توانید خانه خود را گرم تر و راحت کنید. با پویانو همراه باشید.

  1. با استفاده از پارچه هایی با جنس های مختلف لایه های تزئینی بسازید. می توانید از پارچه های پشمی، مخملی و خزدار استفاده کرده و فضای گرم تری در خانه ایجاد کنید.
  2. اکنون زمان استفاده از شمع ها است! اگر در منزل شومینه ندارید، می توانید با استفاده از شمع های مختلف و روشن کردن آن ها، فضایی با نور ملایم و رمانتیک و گرم ایجاد کنید. با کنار هم قرار دادم چند شمع با رنگ ها و شکل های مختلف می توانید یک دکوراسیون جذاب بسازید.

  1. آیا شما از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید پرده ها در تمام طول سال نباید تغییر کنند؟ واقعیت این است که خانم هایی که به دکوراسیون منزل خود توجه دارند، باید یک جفت پرده برای فصل زمستان نیز در منزل داشته باشند. می توانید پرده های ساده و نازکی که در تابستان استفاده می کنید را در فصل زمستان با پرده ای مخملی و کلفت تعویض کنید. پرده های مخملی هم ظاهری زیبا به خانه بخشیده و هم از ورود سرما از پنجره ها جلوگیری می کنند.

  1. بالشی از پر تهیه کنید. بالش پر، در هوای سرد شما را گرم نگه می دارد، این گونه می توانید شب ها دمای وسیله گرمایشی خود را 1 تا 2 درجه کاهش دهید.
  2. گل های خشک شده کمک می کنند تا از زیبایی گل ها در فصل سرما نیز بهره ببرید. در این فصل به جای خرید گل، از گل های خشک شده بهره ببرید. برای این که حس بهار را در روزهای سرد زمستان ایجاد کنید، تعدادی از گل های باغچه را به خانه بیاورید و بگذارید تا خشک شوند.

  1. در روز های سرد هیچ چیزی به اندازه یک پتو لذت بخش نخواهد بود. با پیچیدن پتویی نرم به دور خود می توانید از فصل سرما لذت ببرید. برای مثال می توانید از پتو های پنبه ای و یا پشمی استفاده کنید.
  2. کوسن ها و بالش ها یکی از جزئیات مهم در دکوراسیون هستند. می توانید روبالشی هایی با جنس های متفاوت تهیه کنید. این رو بالشی ها جای زیادی را اشغال نمی کنند و می توانید در فصل گرما آن ها را در کمد بگذارید. از روبالشی های با رنگ های گرم، مانند رنگ دارچینی و شرابی استفاده کنید.
  3. رنگ یکی از دیوار های سالن را تغییر بدهید. این گونه به راحتی می توانید دکوراسیون منزل خود را ارتقاء داده و تغییری چشم گبیر در منزل ایجاد کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که رنگ انتخابی شما با دکوراسیون منزل هماهنگ باشد، اما ایجاد کمی هیجان را نیز فراموش نکنید.

  1. هیچ فردی دوست ندارد که پاهای خود را بر روی زمینی سرد قرار دهد. به همین دلیل در فصل سرما فرش ها را فراموش نکنید. حتما در تمام اتاق های منزل، حداقل در وسط اتاق ها، یک عدد فرش قرار بدهید. پا گذاشتن بر روی فرشی گرم در فصل سرما بسیار لذت بخش خواهد بود.
  2. فراموش نکنید که عکس های خود را نیز به دکوراسیون منزل اضافه کنید. عکس هایی که در تعطیلات تابستان گرفته اید را قاب کرده و با خاطره روز های گرم، هوای خانه را گرم کرده و در انتظار رسیدن روز های گرم از زندگی لذت ببرید.