11 اکسسوری گرما بخش به دکوراسیون خانه در فصل زمستان!

اکسسوری گرما بخش به دکوراسیون خانه

11 اکسسوری گرما بخش به دکوراسیون خانه در فصل زمستان!

فصل ها می توانند تاثیرات قابل توجهی را بر روح و روان انسان وارد کنند. برخی افراد در فصل زمستان آرامش بیشتری داشته و برخی دیگر، تمام انرژی خود را در این فصل از دست داده و منتظر اتمام آن می مانند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید که فصل زمستان با روحیه شما سازگاری ندارد، با ایجاد کمی تغییر در دکوراسیون محیط زندگی خود، می توانید تاثیر این فصل را کاهش داده و شب های سرد زمستانی را به شب های گرم تری برای خود تبدیل کنید. از جمله این تغییرات استفاده از اکسسوار های مناسب در طراحی داخلی است. با پویانو همراه باشید تا با 11 اکسسوری گرما بخش به دکوراسیون داخلی خانه در فصل زمستان آشنا شوید:

اکسسوری گرما بخش به دکوراسیون خانه

از معایب فصل زمستان این است که مصرف انرژی گرمایشی را افزایش داده و زندگی در محیط بیرون را نسبت به فصل های دیگر دشوار تر می کند، اما در کنار این معایب، باعث می شود تا لذت بخش ترین زمان ها را نیز در خانه گرم خود سپری کنیم. در حالی که در بهار و تابستان زمان زیادی را در محیط بیرون از خانه سپری می کنیم، آمدن فصل زمستان نشان دهنده آن است که زمان لذت ماندن در خانه فرا رسیده است. در این فصل خانه بدون شک آرامش بخش ترین و شاد ترین مکانی است که در آن نوشیدنی گرم خود را نوشیده و به تماشای فیلم مورد علاقه خود می پردازیم، کتابی که درون ما را گرم می کند خوانده و در دورهمی های خانوادگی و دوستانه از خوردن غذاهای گرم و لذیذ لذت می بریم.

البته در فصل زمستان برای این که خانه ای گرم تر و زیبا تر داشته باشیم، باید برخی تغییرات کوچک در دکوراسیون آن ایجاد کنیم. در ادامه به برخی اکسسوار های کوچک اشاره خواهیم کرد که با افزودن آن ها به خانه خود می توانید به مکانی گرم تر و صمیمی تر در این روز های سرد زمستانی دست پیدا کنید…

اکسسوری گرما بخش به دکوراسیون خانه

  1. پتو های پشمی در اتاق نشیمن

پتو های پشمی نرم با پرز های لطیف، تقریبا نماد اصلی آرامش در فصل زمستان به شمار می روند. این پتو ها با بافت نرم خود، راحتی و گرما را به اتاق نشیمن شما می آورند. با استفاده از این مدل پتو های زیبا و پشمی می توانید هم دکوراسیون خانه را و هم وجود خود را گرم تر نگه دارید. این پتو ها در رنگ های متنوعی وجود دارند و می توانید با انتخاب رنگی ملایم و متناسب با طراحی مکان، به دکوراسیونی گرم و صمیمی دست پیدا کنید.

پتو های پشمی در اتاق نشیمن

  1. شمع ها در در اتاق نشیمن و یا اتاق خواب

شمع ها همیشه با گرما و احساس رمانتیکی که به فضای اتاق می بخشند، نمادی از عشق و احساس عاشقانه به شمار می روند. استفاده از شمع های معطر در اتاق نشیمن و یا اتاق خواب، باعث می شود تا به فضایی بسیار گرم تر و صمیمی تر در شب های سرد زمستانی دست پیدا کنید. شمع ها علاوه بر ایجاد احساس گرما، آرامش فضا را نیز افزایش داده و بر اساس باور فلسفه فنگ شویی باعث ایجاد انرژی مثبت در مکان نیز می شوند.

شمع ها در در اتاق نشیمن و یا اتاق خواب

  1. ایجاد فضایی روستیک با شاخه های خشک!

یکی از ترند های محبوب طراحی داخلی، ایجاد فضایی روستایی و طبیعی با استفاده از شاخه های خشک درختان است. این شاخه های خشک را هم می توان به عنوان وسیله ای تزئینی و هم به عنوان عنصری کاربردی در طراحی داخل خانه به کار برد. طراحی هایی که با شاخه های خشک صورت می گیرند در دکوراسیون های مدرن ظاهری طبیعی و گرم به مکان می بخشند و یکی از ایده های دکوراتیوی هستند که در فصل سرما می توانند فضایی گرم در محیط های خانگی ایجاد کنند.

ایجاد فضایی روستیک با شاخه های خشک

  1. درختان خانگی و گیاهان بزرگ آپارتمانی

در فصل سرما و زمستان به دلیل این که در بیشتر زمان ها هوا ابری و یا بارانی است و از آن جایی که روز ها و ساعات روشنایی به میزان چشم گیری کوتاه می شوند، ممکن است که باعث کاهش انرژی انسان شوند. به همین دلیل استفاده از درخچه های خانگی و گیاهان بزرگ می تواند راه حلی زیبا و کاربردی به شمار رود. قرار دادن این گیاهان در محیط خانگی باعث می شود تا فضایی فرح بخش در محیط زندگی شما ایجاد شده و هم چنین احساس حضور هوای بهاری را ایجاد خواهد کرد. گیاهان دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که می توانند انرژی شما و محیطی که در آن زندگی می کنید را به میزان چشم گیری افزایش دهند.

درختان خانگی و گیاهان بزرگ آپارتمانی

  1. فضایی آرامش بخش در مقابل پنجره منزل!

در فصل زمستان و روز های سرد آن، ارتباط با فضای بیرون نسبت به فصل های دیگر کاهش می یابد و پنجره موجود در خانه می تواند دروازه ای برای ارتباط با فضای بیرونی به شمار رود. ایجاد فضایی برای استراحت کردن در مقابل پنجره ای که آفتاب زمستانی از آن وارد خانه می شود، می تواند فضایی بسیار آرامش بخش و لذت بخش را در اختیار شما قرار دهد و باعث می شود تا از گرمای آفتاب بیشترین بهره را ببرید. با قرار دادن یک مبل تک نفره راحت و یک میز عسلی، می توانید در مقابل نور آفتاب بر روی آن نشسته، چای گرم خود را نوشیده و با خواندن کتاب مورد علاقه خود، روح و جسم خود را گرم تر کنید.

فضایی آرامش بخش در مقابل پنجره منزل

  1. بالش ها در اتاق خواب!

سطوح نرم و لطیف همیشه باعث می شوند تا فضایی راحت تر و گرم تر ایجاد شود. به همین دلیل در فصل زمستان با افزایش بالش ها در اتاق خواب و افزایش کوسن ها در اتاق نشیمن ، می توانید به فضایی بسیار گرم تر و راحت تر در محیط زندگی خود دست پیدا کنید. وجود کوسن های متعدد بر روی مبل ها، باعث ایجاد فضایی گرم تر و صمیمی تر خواهد شد.

بالش ها در اتاق خواب

  1. آینه ها در نورپردازی بهتر

در فصل زمستان از آن جایی که در بیشتر مواقع هوا ابری بوده و نور خورشید کمتر است، لازم است که فضای داخلی خانه روشن تر و دلباز تر باشد. برای این منظور علاوه بر تقویت سیستم روشنایی و استفاده از عناصر نورپردازی متعدد، می توانید از آینه های بزرگ نیز استفاده کنید. این آینه ها به دلیل این که نور را بازتاب می دهند، باعث می شوند تا فضا روشن تر، دلباز تر و فرح بخش تر دیده شود.

آینه ها در نورپردازی بهتر

  1. میز های چوبی در اتاق!

استفاده از بافت های روستیک و گرم در دکوراسیون های مدرن، فضایی زیبا و ظاهری قابل توجه ایجاد می کنند، اما این جزئیات در فصل زمستان، می توانند به فضا گرما و صمیمیت بیشتری نیز ببخشند. میز هایی که از تنه های طبیعی چوب ساخته می شوند، از جمله زیبا ترین و محبوب ترین عناصر سبک روستیک به شمار می روند. شما نیز با استفاده از این میز ها می توانید گرمای محیط زندگی خود را افزایش دهید.

میز های چوبی در اتاق

  1. لوستر های بزرگ در فضای داخلی

افزایش نور فضای داخلی در فصل زمستان یک راه حل بسیار کاربردی است. بر خلاف هوای دلگیر و تاریک بیرونی، می توانید با لوستری بزرگ و پر نور، فضایی روشن و درخشان در محیط زندگی خود ایجاد کنید. افزایش میزان نور موجود در خانه، باعث افزایش انرژی شما نیز خواهد شد.

لوستر های بزرگ در فضای داخلی

  1. پاف ها کنار مبلمان

هیچ زمان مناسب تری مانند ماه های زمستانی برای دراز کردن پا ها و تماشای فیلم و یا خواندن کتاب وجود ندارد. به همین دلیل یک پاف راحت و لطیف برای دراز کردن پاها و لذت بردن از زمان های استراحت نیز از اکسسوری گرما بخش مناسب برای دکوراسیونی زمستانی به شمار می رود.

پاف ها کنار مبلمان

  1. تابلو های گرما بخش در طراحی داخلی!

رنگ های زرد و نارنجی، از جمله رنگ های زیبایی هستند که می توانند در فصل زمستان به خانه شما گرمای بیشتری بخشیده و در عین حال فضایی آرامش بخش و طبیعی ایجاد کنند. نیازی نیست که برای استفاده از این رنگ ها تغییرات خاصی ایجاد کنید، استفاده از تابلویی بزرگ و زیبا که حاوی رنگ های گرم باشد نیز یکی از راه های ساده برای افزایش رنگ و گرما به محیط زندگی به شمار می رود.

تابلو های گرما بخش در طراحی داخلی