انواع مدل کاغذ دیواری کلاسیک در طراحی دکوراسیون

انواع مدل کاغذ دیواری کلاسیک در طراحی دکوراسیون

انواع مدل کاغذ دیواری کلاسیک

انواع مدل کاغذ دیواری کلاسیک ؛ به فکر تغییر اتاق پذیرایی و یا نشیمن خانه تان افتاده اید؟ خوب اولین موردی که یک تغییر و تحول اساسی را به اتاق پذیرایی شما عطا می کند ، کاغذ دیواری است.

حالا که تصمیم گرفته اید کاغذ دیواری اتاق کنید ، خوب است که بدانید رایج ترین کاغذدیواری مورد استفاه برای اتاق پذیرایی و یا اتاق نشیمن ، کاغذدیواری کلاسیک است.

از آنجایی که کاغذدیواری کلاسیک پر جلوه و لاکچری نشان می دهد ، بیشتر مردم دوست دارند یک دکوراسیون شیک و چشم گیر داشته باشند. و چه جایی بیشتر از اتاق پذیرایی که همیشه پر از مهمان و رفت و آمد است می تواند میزبان این سبک و دکوراسیون باشد.

مدل کاغذ دیواری کلاسیک چگونه است؟

کاغذ دیواری هایی که دارای طرح های سنتی، ظریف و پر نقش و نگار است که از قرن های گذشته محبوب است را اصطلاحا کاغذدیئاری طرح کلاسیک می گویند.  بسیاری از طرح های کاغذ دیواری کلاسیک با دکوراسیون مدرن نیز هماهنگ می شوند. البته باید بگوییم که بسیاری از طرح های کلاسیک کاغذ دیواری به صورت جدیدتری نیز به روز شده اند ، اما اصل آن طرح کلاسیک به حساب می آید.

انتخاب درست رنگ ، توجه به بازتاب نور ، متریال ها ، مبلمان و اکسسوری ها در کنار یک کاغذدیواری طرح کلاسیک اتاق پذیرایی شما را خیره کننده می کند.

 

مدل کاغذ دیواری داماس

 

کاغذ دیواری داماس  محبوب ترین و رایج ترین کاغذ دیواری سبک کلاسیک است.

مدل کاغذ دیواری راه راه ترکیبی

مدل کاغذ دیواری نقش اسلیمی

 

انواع مدل کاغذ دیواری کلاسیک
انواع مدل کاغذ دیواری کلاسیک