انواع تخت خواب فانتزي کودک : با این مدل ها رویای فرزندتان دیگر دست نیافتنی نیست!

انواع تخت خواب فانتزي کودک : با این مدل ها رویای فرزندتان دیگر دست نیافتنی نیست!

انواع تخت خواب فانتزي کودک : با این مدل ها رویای فرزندتان دیگر دست نیافتنی نیست!

به نظر شما تخت خواب فانتزي کودک باید چگونه باشد؟ راحت؟ بزرگ؟ کاربردی؟ جمع و جور؟ زیبا؟ برای شما ممکن است هر یک از این موارد در اولویت قرار داشته باشند، اما اگر نظر فرزندتان را بپرسید، به این نتیجه خواهید رسید: فانتزی. دنیای بچه ها با معیارهای ما جور در نمی آید، چون آن ها بچه اند و رویاهای خودشان را دارند. البته شما حق دارید بر اساس اولویت های خودتان تصمیم گیری کنید، اما بهتر است نظر فرزندتان را هم مورد توجه قرار دهید. تخت خواب های فانتزی آن قدر متنوع هستند که هم شما را راضی نگه دارند و هم کوچولوی شما را خوشحال کنند. مایلید با مدل های شگفت انگیز این تخت خواب های رویایی آشنا شوید؟ پس این مطلب را از دست ندهید.

تخت خواب فانتزی مدل هواپیما

پسربچه ها عاشق هواپیما هستند و هیچ چیز نمی تواند به اندازه یک تخت خواب به شکل هواپیما آن ها را برای خوابیدن ترغیب کند. این هواپیمای کوچک زرد رنگ را ببینید و اگر می توانید اعتراف کنید که عاشقش نشده اید!

تخت خواب فانتزی مدل چادر

برخی از بچه ها عاشق فضاهای خصوصی و خصوصا چادرها و خیمه ها هستند. اگر به بازی کردن آن ها دقت کنید، می بینید که مدام دارند برای خودشان سرپناه می سازند. اگر به آن ها یکی از این سرپناه ها برای خواب بدهید چه؟ قطعا دوستش خواهند داشت.

تخت خواب فانتزی مدل مینی بوس

مینی بوس ها می توانند تخت خواب های جادار و بزرگی باشند و از آن جا که پنجره هم دارند، فضای داخلشان اصلا خفه نیست. این تخت خواب هم معمولا مورد پسند پسربچه هاست.

تخت خواب فانتزی مدل بالون

اگر فرزند شما هنوز خیلی کوچک است، می توانید تخت خوابی به شکل بالون برای او تهیه کنید. خوابیدن در یک بالون می تواند شگفت انگیز باشد و حتی اگر کودکتان متوجه آن نباشد، خودتان از آن لذت خواهید برد.

تخت خواب فانتزي کودک مدل قلعه

این مدل تخت خواب هم برای پسربچه ها و هم برای دختربچه ها جذاب است. اگر کوچولوی شما قلعه امن و اسرار آمیز خودش را داشته باشد، بدون شک با خوابیدن هم میانه خوبی پیدا خواهد کرد.

تخت خواب فانتزی مدل جنگل

نظر کودکتان درباره یک چادر در عمق جنگل چیست؟ به نظر من که انتخاب هیجان انگیزی می باشد. اگر دکوراسیون اتاق را با تم جنگل اجرا کنید، این تخت خواب به تمام معنا یک پناهنگاه ماجراجویانو خواهد بود.

تخت خواب فانتزی مدل لگو

لگو اگر همه دنیای بچه ها نباشد، قطعا نصف آن را به خود اختصاص می دهد. تقریبا همه بچه ها عاشق لگو هستند، پس چه دلیلی دارد از یک تخت خواب با شکل و شمایل لگو استقبال نکنند؟ کافی است امتحان کنید!

تخت خواب فانتزی مدل صدف

دختربچه شما به پری های دریایی علاقه دارد؟ اگر این طور است، شاید بد نباشد یک صدف به عنوان محل خواب به او پیشنهاد کنید. داشتن یک تخت خواب صدف مانند، می تواند آرزوی هر دختربچه ای در دوران کودکی باشد.

تخت خواب فانتزي کودک مدل ماشین پلیس

در این که پسربچه ها عاشق اتومبیل هستند شکی نیست، پس برای خرید تخت خوابی با ظاهر ماشین پلیس هم نباید تردید کرد. اگر پسربچه شما عاشق داستان های تعقیب و گریز است، این می تواند بهترین انتخاب ممکن باشد.

تخت خواب فانتزی مدل کالسکه

این هم یک انتخاب دلنشین و دوست داشتنی دیگر برای دختربچه ها. یک کالسکه دلباز و رویایی برای این که فرزندتان را در خواب به دنیای آرزوهایش ببرد، جالب ترین چیزی است که می توانید به او هدیه دهید.

تخت خواب فانتزی مدل هلیکوپتر

هلیکوپترها هم به اندازه هواپیماها برای پسربچه ها جذابند و حتی شاید انتخاب هیجان انگیزتری باشند. یک هلیکوپتر کوچک برای پسر کوچکتان بخرید تا شب ها با رویای ماجراجویی در آسمان ها سرگرم باشد.

تخت خواب فانتزي کودک مدل خانه درختی

خانه درختی، یکی از محل های مورد علاقه بچه هاست. شاید شما نتوانید یک خانه درختی واقعی به فرزندتان هدیه دهید، اما هیچ چیز جلویتان را نگرفته تا یک تخت خواب با همان شکل برایش بخرید.

این هم از لیست تخت خواب های فانتزی که به پایان رسید. امیدواریم این مدل های پیشنهادی را جذاب یافته و در پیدا کردن بهترین مدل برای اتاق خواب فرزند دلبندتان موفق باشید.

 

تخت خواب فانتزي کودک

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو