انتخاب کاغذ دیواری برای نشیمن: 7 طرح بی نظیر که شاید ندیده باشید

انتخاب کاغذ دیواری برای نشیمن: 7 طرح بی نظیر که شاید ندیده باشید

انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق نشیمن شاید مهم ترین انتخاب در حیطه پوشش های دیواری باشد. آیا می دانید چرا؟ کاملا معلوم است! شما با انتخاب صحیح کاغذ دیواری نشیمن، روزهای خود را مطلوب تر سپری خواهید کرد، چرا که چه بخواهید و چه نخواهید، کاغذ دیواری ها روی روحیات ما تاثیر می گذارند. بله، کاغذ دیواری ها چیزی بیش تر از چند رول کاغذ رنگی روی دیوارهای منزل ما هستند. و اما اهمیت انتخاب کاغذ دیواری نشیمن از آن جاست که نشیمن منزل شما معمولا بیش از فضاهای دیگر، مورد استفاده قرار می گیرد. حال برای انتخاب یک کاغذ دیواری زیبا چه لازم دارید؟ مقداری اطلاعات درباره جدیدترین طرح ها می تواند شروع خوبی باشد. اگر موافقید، برای آشنایی با 7 طرح شگفت انگیز و بکر، همراه ما باشید.

کاغذ دیواری طرح برجسته

چه کاغذ دیواری انتخابی تان واقعا برجستگی داشته باشد و چه تنها شکل برجستگی را، می توانید به کمک آن فضای خیره کننده ای درست کنید. اگر در فکر ایجاد یک اکسنت وال در نشیمن هستید یا به بیان ساده تر می خواهید یکی از دیوارها را حسابی از بقیه متمایز کنید، حتما این طرح را در نظر داشته باشید، چرا که واقعا متفاوت است!

کاغذ دیواری طرح چهارخانه

کاغذ دیواری های چهارخانه شاید زیاد جدید و اعجاب انگیز نباشند، اما دوست داشتنی اند. این را اگر عاشق طرح چهارخانه باشید، می فهمید. سادگی و شاید ابهتی که در طرح های چهارخانه وجود دارد، برای اتاق نشیمن، منحصر به فرد است. کاغذ دیواری های چهارخانه نه آن قدر ساده اند که دلتان را بزنند و نه آن قدر شلوغ که چشمتان را، پس امتحانشان کنید.

کاغذ دیواری طرح راه راه

طرح راه راه از آن طرح هایی است که از نظر حرفه ای به کمک طراحان و صد البته کارفرماها می آید. هر زمان که سقف اتاق نشیمن کوتاه باشد یا دیوارها بیش از حد مرتفع، می توان از این کاغذ دیواری ها کمک گرفت. اگر با مشکل سقف کوتاه رو به رو اید، کاغذ دیواری راه راه عمودی و اگر دیوارهای بلندی دارید، کاغذ دیواری راه راه افقی را انتخاب کنید.

کاغذ دیواری طرح زبرا

کاغذ دیواری طرح زبرا یا همان گورخر به زبان خودمانی، همان طور که از اسمش معلوم است، نقش و نگارهای بدن گورخرها را دارد که شاید کمی برای دکوراسیون داخلی نشیمن، نامتعارف باشد، ولی اتفاقا خیلی هم لوکس و چشمگیر است. در واقع، چنین انتخاب جسورانه ای می تواند به اتاق نشیمن شما شخصیت متفاونی بدهد.

کاغذ دیواری طرح چاپ گل

طرح گل یا گلدار یا فلورال را تقریبا همه دیده اید، اما این مدلش را شاید نه! اگر گل ها به جای مستقیم نشستن بر دل کاغذ دیواری، این بار به شکل برچسب، چاپ یا کاغذ نقاشی روی آن نقش ببندند، ظاهر چیزی که به عنوان کاغذ دیواری گلدار می شناسیم، زمین تا آسمان فرق خواهد کرد و این یعنی تولد یک طرح به روز برای شمایی که هنوز طرفدار گل هایید!

کاغذ دیواری طرح میوه

یک از طرح های جدید و شاید عجیب و غریب که احتمالا فقط از نظر برخی ها جذابیت دارد، طرح میوه است. میوه ها معمولا زیاد در میان طرح های کاغذ دیواری دیده نمی شوند، اما آن هایی که با ظرافت و خوش سلیقگی انتخاب و پرداخته می شوند، ارزش امتحان کردن را دارند. اگر با طرح میوه ارتباط می گیرید، این می تواند انتخاب کاملا خاص شما باشد.

کاغذ دیواری طرح هندسی

هندسی یا جئومتریک؛ هر چه که اسمش را می گذارید، این طرح کاغذ دیواری از آن طرح هاست که هرگز قدیمی نمی شود و اتفاقا هر روز محبوب تر از روز قبل به حیات خود در میان طرح ها ادامه می دهد. با کاغذ دیواری های هندسی به جای این که نگران دمده شدن دکور نشیمن خود باشید، می توانید از همیشه مقبول بودن لباس دیوارها لذت ببرید.

به شما پیشنهاد می شود از سایر طرح های کاغذ دیواری در ادامه مطلب نیز دیدن کنید.