الگوهای جالب کاشی بین کابینتی که آشپزخانه شما را زیباتر کند

الگوهای جالب کاشی بین کابینتی که آشپزخانه شما را زیباتر کند

الگوهای جالب کاشی بین کابینتی که آشپزخانه شما را زیباتر کند

الگوهای جالب کاشی بین کابینتی که آشپزخانه شما را زیباتر کند : آشپزخانه ها می توانند یکی از سخت ترین مکان ها برای تزئین و دکوراسیون در خانه باشند، صرف نظر از اندازه آنها. تمام کابینت ها و لوازم آن فضا را بیشتر جنبه کاربردی می کنند تا تزئینی. بنابراین وقتی فضای دیواری برای چاپ غذا ندارید و کابینت ها را رنگ آمیزی کرده اید، وقت آن است که به راه های جدیدی فکر کنید تا کمی زندگی به آشپزخانه خود بدهید. بک اسپلش طرح دار را وارد کنید. همیشه فضای کمی روی دیوار بین میز و کابینت وجود خواهد داشت. حتی کوچکترین آشپزخانه ها نیز آن را دارند. پس از آن فضا نهایت استفاده را ببرید و آن را با الگویی پر کنید که لبخند را بر لبانتان بیاورد. این 15 الگوی بامزه را که آشپزخانه شما قطعا به آن نیاز دارد، بررسی کنید.


وقتی صحبت از طراحی خانه دائمی به میان می آید، سیاه و سفید در دکوراسیون همیشه امن است. فرقی نمی کند آشپزخانه شما چه رنگی باشد و چه رنگی باشد، آن پشتی طرح دار سیاه و سفید می درخشد و حس شیک و جذابی را به آشپزخانه شما می بخشد.

 

برای داشتن ظاهری تمیز و مینیمال، کاشی سفید را با طرح هندسی انتخاب کنید. این به شما مقداری بازی الگو می دهد تا چشمانتان به آن استراحت کنید و در عین حال سبک مینیمالیستی خانه شما را از بین نبرد.

اگر تمایل شما به جسور بودن در دکوراسیون داخلی شماست، اجازه دهید این موضوع در مورد پسند شما نیز تصمیم بگیرد. یک الگوی جسورانه در زیر کابینت شما ظاهر بزرگی را در آشپزخانه شما ایجاد می کند. و اگر آشپزخانه شما با بقیه خانه شما یک اتاق است، این الگوی جسورانه به متمایز کردن آن از قسمت نشیمن و غذاخوری کمک می کند.

شطرنجی یک الگوی کلاسیک است. در نظر داشته باشید که آن را به آشپزخانه خود اضافه کنید، به خصوص اگر سبک دکوراسیون شما دوستانه خانواده باشد. این وعده می دهد که سرگرمی را در تمام شام های خانوادگی شما به ارمغان بیاورد و قطعا پس زمینه ای عالی برای عکس های اینستاگرام شما از بچه های آشپزی شما ایجاد می کند.
چگونه می توانید در برابر یک بک اسپلش دو رنگ خوب مقاومت کنید؟ الگویی را انتخاب کنید که با رنگ کابینت شما هماهنگ باشد و از آن لذت ببرید! وبلاگ نویسان مواد غذایی، کیفیت عکاسی شما به طور ناگهانی بهتر می شود.

کابینت های ملایم در آشپزخانه خود دارید؟ یک پشتی متضاد نصب کنید که بدون یک لایه رنگ، آنها را تازه و جدید به نظر می‌رساند. از تأثیر آن شگفت زده خواهید شد!

بله، حتی یک کاشی بین کابینتی مناسب برای خانه های کنار آب وجود دارد. شما می خواهید چند اسکلت ترازو مانند این را بگیرید. در حالی که در حال آشپزی هستید، ماهیگیری و پری دریایی و ماجراهای اقیانوسی را به ذهن متبادر می کند.

 

گاهی اوقات نرم و ظریف این کار را به بهترین نحو انجام می دهد. استفاده از کاشی های سفید کوچک در یک الگوی ظریف می تواند آن حس زنانگی را که آشپزخانه مجردی شما به دنبال آن بوده است، اضافه کند.


آیا شورون هرگز از مد می افتد؟ من اینطور فکر نمی کنم. کاشی‌های مجزا در طرح‌های شورون می‌توانند ظاهری روستایی یا طرحی به سبک آمبره یا حتی همان کمی از کلاسیک را به شما بدهند. در هر صورت، شما نمی توانید اشتباه کنید.

شاید به این فکر می کنید که پولی برای بک اسپلش طرح دار دقیقی که می خواهید ندارید. اگر اینطور است، کمی وقت بگذارید و تمام الگوهای مورد علاقه خود را کاشی به کاشی جمع آوری کنید و ظاهری تکه تکه در آشپزخانه خود ایجاد کنید. در مورد رنگ صحبت کنید!

همانطور که الگوهای شورون و سیاه و سفید همیشه محبوب خواهند بود، من تقریباً مطمئن هستم که می توانیم شش ضلعی ها را نیز در آن دسته قرار دهیم. چه رنگی باشند، چه سفید ساده یا مرمری، آشپزخانه شما را به مکانی تبدیل می کند که می خواهید تمام وقت خود را بگذرانید.


این قانون را فراموش کنید که همه چیز باید در خانه شما مطابقت داشته باشد. گاهی اوقات بهترین تزیینات آنهایی هستند که مطابقت ندارند! یک پشتی طرح دار روشن را انتخاب کنید تا با دیوارهای رنگ آمیزی نرم خود مطابقت داشته باشد یا یک طرح سفید برای تمجید از رنگ های تیره تر.


باور کنید یا نه، پشت اسپلش وجود دارد که طراحی نسبتاً گلدار دارد. بنابراین برای خانه‌ای که آشپزخانه محل تجمع دختران است، با انتخاب چیزی که دارای گل است، وارد خانه شوید تا حتی سفره‌های زمستانی شما نیز پر از گل شوند.
همه می گویند که خانه شما باید مواد مختلفی داشته باشد تا حس تنوع ایجاد شود. فراتر از مخمل و خز روی مبل خود به پشتی طرح دار که بافتی دارد نگاه کنید. شما در بازی تکسچرهای داخلی برنده خواهید شد.


امروزه بسیاری از آشپزخانه ها دارای قفسه های باز هستند. اگر به نظر شما شبیه است، بگذارید کاشی شما تا سقف برود و یک پس زمینه زیبا برای ظروف و قوطی های خود و هر چیز دیگری که قفسه های باز شما در آن قرار دارند بسازید.

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو