استفاده از تکه چوب‌های طبیعی در یک خانه ساحلی شیک

استفاده از تکه چوب‌های طبیعی در یک خانه ساحلی شیک

تکه چوب‌های طبیعی در یک خانه ساحلی ؛ در این مقاله چند ایده برای آوردن تن خاکستری طبیعی تکه چوب ها و اشکال ارگانیک رطوبت خورده آن در خانه ای ساحلی و شیک آورده شده است.

برای اضافه کردن ظرافت های سبک روستیک به جلوه یک خانه ساحلی به وارد کردن تکه های چوب به صورت لوازم روشنایی، لوازم تزئینی و هنری توجه کنید. این چوب ها با تن خاکستری طبیعی شان ظرافتی غیررسمی را به این خانه اضافه می‌کنند و منتقل کننده ی احساس لطافت و سبکی بیشتری نسبت به چوب های اصلاح شده هستند. در این جا نکته های اولیه ای برای این که چطور سبک طبیعی را به خانه ی خود با عناصر چوبی طبیعی اضافه کنید آورده شده است.

11-لوستر ساحلی: تکه های چوب سبک و لطیف در دکوراسیون جلوه ی غالبی دارند چرا که با هر طرح رنگی می‌توانند هماهنگ شوند. این لوستر مجلل و شیک توسط خود صاحبخانه ساخته شده است.

2

2-لامپ کف سالنی به سبک روستیک: این لامپ سالنی تزئین شده با تکه های چوب که از مرکز طراحی Trianon در تورنتو خریده داری شده است نیز می‌تواند گزینه ی خوبی باشد.

3

3-آینه هایی با جلوه ی برجسته و متمایز: اگر می‌خواهید حمام تان جلوه ای غیرمتعارف داشته باشد و در عین حال باید دیوارهای آن در موعد تخلیه ی خانه بدون تغییر حفظ شوند، آینه ای تزئین شده با تکه های چوب می‌تواند سرمایه گذاری چندمنظوره باشد که هم به حمام تان زیبایی و ظرافت را به ارمغان می‌آورد و هم می‌توانید آن را موقع نقل مکان کردن از این خانه با خود ببرید.

4

4-جلوه های دراماتیک در گلدان ها: استفاده از چوب های طبیعی بزرگ به صورت عمودی در گلدان ها می توانند به اندازه ی قرار دادن درختان یا گیاهان در گلدان طبیعی به نظر برسند، اما جلوه ی آن کمی غیرمرسوم است. این گلدان ها همانند یک پس زمینه ی به سادگی تزئین شده می‌توانند انتقال دهنده حس نمایشی کل فضا باشند و تفاوت های جزئی آن ها به این شکل، ظرافت جالبی به این دکور متقارن اضافه می‌کند.

55-شومینه جادویی: چوب ها در کنار سنگ ها نمای طبیعی جالبی پیدا می‌کنند. این دو، ترکیب غالب در خانه ای می‌باشند که صاحب آن به دنبال احساس آسایش می‌باشد و گرمی و دنج کردن فضا مقصود اصلی او از طراحی خانه اش است.

66-قلب چوبی: طرح خنثی بدین معنا نیست که تکه های چوب الزاما باید همیشه نقش معینی داشته باشند. گاهی لایه بندی چندتا از آن ها می‌تواند تبدیل به نخی شود که تمام چیزهای دیگر را به هم گره می‌زند. متریالی مانند تکه چوب که سایز، نوع و بافت های زیادی از آن پیدا می‌شود به راحتی می‌تواند تبدیل به اثر و ترکیبی هنری شود.

تکه چوب‌های طبیعی در یک خانه ساحلی
تکه چوب‌های طبیعی در یک خانه ساحلی

7-چشم انداز شاخه درخت: گاهی اوقات یک شاخه طبیعی می‌تواند به تنهایی جلوه ای هنری داشته باشد. یک شاخه درخت شناور به سبب خصوصیات تندیسی که دارد می‌تواند در فضا پیچیدگی ها و ظرافت هایی را ایجاد کند و هماهنگ کردن آن با دیگر لوازم و اثاثیه ی منزل بدون هیچ زحمتی صورت می‌گیرد.

تکه چوب‌های طبیعی در یک خانه ساحلی
تکه چوب‌های طبیعی در یک خانه ساحلی

8-جایی برای کاشت گیاهان هوازی: نه تنها می‌توانید تکه چوب های طبیعی را به عنوان اثری هنری نصب کنید بلکه می‌توانید در آن گیاهان را نیز بکارید.

تکه چوب‌های طبیعی در یک خانه ساحلی
تکه چوب‌های طبیعی در یک خانه ساحلی

9-جلوه ای طبیعی: استفاده از تکه چوب ها به صورت پشت سرهم در کنار نمای آب چه در فضای بیرون  یا داخل خانه، تناسبی طبیعی به شمار می رود. تماشای جریان آب در کنار چوب ها احساس قوی از پیوند با طبیعت و فرآیندهای آن را منتقل می کند.

تکه چوب‌های طبیعی در یک خانه ساحلی
تکه چوب‌های طبیعی در یک خانه ساحلی

10-برتری فضای بیرونی: شما می‌توانید از رنگ های طرح چوب(Driftwood Stain) برای ظاهر چوبی رطوبت زده  در نمای ساختمان خود استفاده کنید. انتخاب متریالی که ظاهر ظریف آن قدمت دروغی به جلوه ی ساختمانی اضافه کند می‌تواند بیانگر این باشد که این ساختمان سال های سال  است که در این جاست و این شاهکار دشواری برای خانه های مدرن زوایه ای می‌باشد.

تحریریه پویانو| سجادی