از جدیدترین مدل های کاغذ دیواری اتاق کودک خبر دارید؟

از جدیدترین مدل های کاغذ دیواری اتاق کودک خبر دارید؟

مثل همه عناصر والمان های دکوراسیون داخلی که هر ساله مدروز می شوند ، کاغذ دیواری ها نیز از این قائده مستثنی نیستند. کاغذ دیواری اتاق کودک یکی از کاربردی ترین دیوارپوش هایی است که هنگام تییذ دکوراسیون اتاق کودک به کمک شما می آید. کاغذ دیواری اتاق کودک با طرح های متنوع و جذاب به سادگی می تواند یک دکوراسیون فوق العاده زیبا و  محبوب برای فرزند شما ایجاد کند.می دانیم که فرزند کوچکتان در راه است و یا اینکه به فکر تغییر و تحول در فضای اتاق او هستید ، در هر حالت اولین ویژگی تاثیرگذاری که در طراحی داخلی اتاق خواب کودک مهم است کاغذدیواری است. امسال مدل کاغذ دیواری های کودک تنها مختص با طذح های کودکانه نیست. می پرسید یعنی چه؟ در این مطلب با’پویان همراه باشید تا با جدیدترین مدل های کاغذ دیواری اتاق کودک آشنا می شوید:

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری اتاق کودک
جدیدترین مدل های کاغذ دیواری اتاق کودک

چرا باید سرواغ خرید کاغذ دیواری برویم؟

درست است که همه می گویند کاغذ دیواری ؟ اما علت آن چیست . خوب است که علت استقبال زیبای که از کاغذ دیواری برای دیزاین و دکوراسیون اتاق  می شود را بدانیم و بعد با خیال راحت تصمیم بگیریم.

کاغذ دیواری ها خیلی ساده و سریع به کمک شما می آیند تا مانند یک طرح حرفه ای اتاق خود را دیزاین کنید. از ویژگی های قابل توجه کاغذ دیواری آن این است که به خوبی با مبلمان و سایر وسایل دکورایون ست می شود.

دلیل اینکه برای اتاق خواب کودک باید کاغذ دیواری انتخاب کنیم چیست ؟

بچه ها عاشق رنگ و طرح هستند. بنابرلین خیلی زود میان دیوار ساده و کاغذدیواری ، طرفدار دومی خواهند بود. کاغذدیواری کودک از آنجایی که با طرح ها و مدل های بچه گانه و کودکانه تزئین شده است باعث رشد و تقویت ذهنی کودک می شود. خودتان یک دیوار ساده و کسل کننده تک رنگ را با یک اتاق خواب کودکانه که با کاغذدیواری رنگارنگ تزئین شده است مقایسه کنید. مطمئنا انتخاب شما هم دیوار پوشیده شده از کاغذ دیواری خواهد بود تا اینکه دیوار خالی تک رنگ را انتخاب کنیم.

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری اتاق کودک
جدیدترین مدل های کاغذ دیواری اتاق کودک

مهمترین مزیت کاغذدیواری : قابل شستشو بودن کاغذدیواری کودک

کاغذ دیواری اتاق کودک ویژگی های مخصوص به خود را دارد. اول از همه اینکه لازم است به راحتی تمیز  و عاری از لکه شوند . بنابراین لازم است که به قابل شستشو بودن کاغذ دیواری هنگام خرید کاغذدیواری کودک توجه کنید و از فروشنده بپرسید که آیا نمونه ای که انتخاب کردید قابلیت شستشو دارد و یا خیر ؟  اهمیت آن را وقتی متوجه می شوید که پس از نصب آن ، هنگامی که فرزند دلبندتان با دستهای غالبا چسبانک و یا رنگی اش به سمت دیوار می رود و یا مدادرنگی به دست حس هنرمندبودن به او دست می دهد از خرید خود بسیار خوشحال و راضی خواهید بود.

از آنجایی که هر موردی که به کودک مربوط می شود از حساسیت خاص خودش برخوردار است. باید در مورد کاغذدیواری اتاق کودک نیز خیالتان راحت باشد که بدون ایجاد حساسیت و آلرژی باشد. البته غالب تولید کنندگان کاغذدیواری کودک به این مساله توجه لازم را در تولید کاغذدیواری لحاظ می کنند.

انواع مدل کاغذدیواری کودک

انواع مدل کاغذدیواری کودک وجود دارد که به شما کمک می کند بدون دغدغه چه برای اتاق خواب پسر و چه برای اتاق خواب دختر آنچه برای کودکتان محبوب است را انتخاب کنید. معمولا کاغذدیواری اتاق نوزاد باید آرامش بخش و ملایم باشد. بنابراین بهتراست طرح های درشت با پس زمینه ساده و ملایم را انتخاب کنید. مانند یک کاغذدیواری ساده از آسمان زیبا با ابرهای شاد و قبراق !

یا یک پس زمینه ساده به رنگ صورتی با ستاره های سفید رنگ ملوس! از طرح های خال خالی ، ستاره ای ، راه راه برای ست شدن با کاغذدیواری طرح دار اتاق کودک استفاده می کنند و یک چهره جذاب و خواستنی برای اتاق خواب کودک شما ایجاد میکنند.

کاغذدیواری گل دار ، بله امسال طرح های گلدار اما شاد برای دکوراسیون اتاق کودک یکی از طرح های پرطرفدار و همیشه شیک خواهد بود.

اگر کوچولوی شما دیگر آماده مدرسه رفتن است ، طرح های کاغذدیواری که می توانید برای اتاق او انتخاب کنید ، می تواند از طرح های کارتونی محبوب او باشد و یا طرح کاغذدیواری الفبای انگلیسی و یا اگر علاقمند به ورزش است کاغذدیواری طرح فوتبالی یکی از محبوب ترین کاغذدیواری اتاق پسرانه است.

کاغذ دیواری طرج نقشه جهان یکی از طرح های جدید برای دکوراسیون اتاق کودک است

کاغذ دیواری راه راه برای دکوراسیون اتاق کودک  ، راه راه ها یار همیشگی در هر نوع سبک دکوراسیون هستند.چه اتاق کودک ، چه پذیرایی و …

رنگ کاغذدیواری اتاق کودک

اگر دکوراسیون اتاق نوزاد مد نظرتان است . بهتر است از رنگ های ملایم مانند صورتی ، آبی آسمانی و لیمویی استفاده کنید. اگر هنوز نمی دانید که مهمان کوچکتان دختر است یا پسر و همچنین برای آماده کردن اتاق خواب او عجله دارید. میتوانید رنگ لیمیویی را با خیال راحت انتخاب کنید تا پس از متولد شدن او غافلگیر نشوید. همچنین رنگ یاسی نیز یک رنگ مناسب و متعادل برای دکوراسیون اتاق کودک است. البته از گرما و دلنشین بودن رنگ نارنجی نیز در دکوراسیون اتاق کودک نمیتوان چشم پوشی کرد.

 

هر چه سن او که بالاتر می رود میتواند طرح کاغذدیواری شلوغ تر و رنگارنگ تر را انتخاب کنید. اما فراموش نکنید که رنگ در علم روانشناسی محیط کودک تاثیر شگفت انگیزی بر روی هوش و توانایی های او دارد. اگر کودکتان بسیار پر جنب و جوش و انرژی است ، به نظر کار معقولانه ای می آید که کاغذدیواری ای که از رنگ های پرتحرک تشکیل شده است انتخاب نکنید و یک کاغذدیواری به رنگ آبی یا سبز ملایم به دیوار اتاق او نصب کنید.

 

تحریریه دکوراسیون و معماری |پویانو