اجرای پنل دیواری در دکوراسیون داخلی / شرکت میکانو

اجرای پنل دیواری در دکوراسیون داخلی / شرکت میکانو

اجرای پنل دیواری در دکوراسیون داخلی / شرکت میکانو

تمایل به تغییر دکوراسیون داخلی، بارها برای همه ما ایجاد شده است. تقریبا هر یک از افرادی که حداقل یک بار برای تغییر دکوراسیون اقدام کرده اند، با یک سوال کوچک اما بزرگ رو به رو شده اند: “چگونه؟” چطور باید یک دکوراسیون را تغییر داد؟ اگر به دنبال یک تغییر محسوس و چشمگیر باشید، این سوال بیش تر درگیرتان خواهد کرد، اما خوشبختانه یکی از پاسخ های مفیدی که می توان به این سوال داد، در این مطلب به شما داده خواهد شد. اجرای پنل دیواری ! اگر برای بیش تر دانستن درباره پنل های دیواری و کاربرد آن ها در دکوراسیون داخلی مشتاق هستید، پیشنهاد ما برای مطالعه این مطلب را از دست ندهید و همراه پویانو باشید.

اجرای پنل دیواری در دکوراسیون داخلی / شرکت میکانو

پنل دیواری

پنل دیواری به شیت یا صفحه ای گفته می شود که روی سطح دیوار قرار می گیرد. در واقع، پنل دیواری مثل کاغذ دیواری، کاشی، سرامیک، پوستر و هر نوع دیوارپوش دیگری که سراغ دارید، یک نوع پوشش دیواری محسوب می شود. حتی می توان گفت که پنل های دیواری در مقایسه با بسیاری از گزینه ها جذابیت بیش تری دارند و برای افرادی که به دنبال عناصر لوکس هستند، انتخابی ایده آل به نظر می رسند. پنل های دیواری می توانند مثل سنگ های طبیعی زیبا و لاکچری به نظر بیایند و نکته جالبی که در رابطه با آن ها وجود دارد، این است که قیمت مناسبی نیز دارند.

اجرای پنل دیواری در دکوراسیون داخلی / شرکت میکانو

پنل های دیواری، همان طور که از نام شان مشخص است، برای پوشاندن سطح دیوار به کار می روند، اما این نمی تواند مانع از کاربرد داشتن آن ها برای دکور سقف شود. از پنل های نور گذر می توان برای پوشش دادن به سقف قسمت های خاص نیز استفاده کرد. به عنوان مثال، شما می توانید سقف قسمتی از نشیمن، سقف بخش بالای تخت در اتاق خواب و سقف قسمتی از راهرو را با پنل های نورگذر اجرا کنید و نورپردازی را به گونه ای ترتیب دهید که نور از پشت این پنل ها وارد فضا شود. با انجام این کار در کنار بهره مند شدن از زیبایی این پنل ها روشنایی یکنواختی به فضا خواهید دید.

اجرای پنل دیواری در دکوراسیون داخلی / شرکت میکانو

آن چه باید درباره پنل های دیواری میکانو بدانید

پنل های دیواری میکانو با انواع طرح سنگ اروپایی، سه بعدی، فرمچ و بوک مچ تولید می شوند و نور گذر هستند. ضخامت این پنل های دیواری ۱۲ میلی متر است. همان طور که پیش تر نیز گفته شد، می توان از این پنل ها برای پوشش سقف نیز استفاده کرد. با توجه به ابعاد سفارش می توان این پنل ها را به شکل شیت های ۱۲۰*۱۸۰ تهیه و اجرا کرد. همچنین می توان آن را صورت اسلب های یکپارچه، بدون بند و با ابعاد سفارشی نیز اجرا کرد.

آن چه باید درباره پنل های دیواری میکانو بدانید

این پنل ها از سه لایه تشکیل شده اند:

  • لایه ی اول: لمینت
  • لایه ی دوم: طرح نانو
  • لایه ی سوم: لمینت

خصوصیات پنل دیواری

خصوصیات پنل دیواری

نکته ی قابل توجه در رابطه با این پنل ها طول سه متری، یکپارچه بودن و بدون بند بودن آن هاست. طول زیاد این پنل های خصوصیتی است که نمی توان در سنگ طبیعی مشاهده کرد. در ضمن، یکپارچه بودن این پنل ها مزیتی قابل توجه است که به طراحان داخلی امکان می دهد طرح های خود را به صورت پیوسته و بدون دیده شدن بند در میان کار به اجرا در آورند. در یک کلام، این خصوصیت پنل های دیواری، اگر به صورت صحیح به کار گرفته شود، می تواند آرزوی شما برای دست پیدا کردن به یک فضای زندگی لوکس و چشمگیر را برآورده کند.

در ادامه می توانید تصاویری از پنل های دیواری اجرا شده در دکوراسیون داخلی مشاهده کنید.

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری