اجرای صفحه کابینت در دکوراسیون داخلی / شرکت میکانو

اجرای صفحه کابینت در دکوراسیون داخلی / شرکت میکانو

کانترهای آشپزخانه شما اگر بی نظیر باشند، جلوه بخش فضای داخلی قلب منزل تان خواهند بود. داشتن کانترهای زیبا نیز تا حد زیادی به انتخاب صحیح صفحه کابینت مربوط می شود. چه مدرن فکر کنید و چه کلاسیک پسند باشید، باید در انتخاب صفحه کابینت، وسواس زیادی به خرج دهید. اگر قرار بر متفاوت اجرا کردن یکی از صفحه ها از دیگر موارد باشد، شما باید روی انتخاب خود تمرکز بیش تری بگذارید. انتخاب متریال های لوکس به شما کمک می کند راحت تر به نتیجه دلخواه برسید. در این مطلب، شما را با صفحه های کابینت شرکت میکانو و طرح های بی نظیری که در بر می گیرند، آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

صفحه کابینت

صفحه کابینت، اسلب یا شیت بزرگی است که روی کابینت قرار می گیرد و سطح کانتر را تشکیل می دهد. یک صفحه کابینت ایده آل باید جدا از مقاوم بودن و قابل شستشو بودن، دارای طراحی بی نظیر نیز باشد، چرا که صفحه کابینت، یکی از مهم ترین عناصر موجود در آشپزخانه است که می توان برای انتخاب آن به بهترین شکل مانور داد.

آن چه باید درباره صفحات کابینت میکانو بدانید

صفحات کابینت و کانتر برند میکانو دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند که به خوبی توانسته اند معایب صفحات کورین و کوارتز را پوشش بدهند. خوب است بدانید که این صفحه ها برای اجرای رویه میز و دیگر بخش های مورد نظر نیز قابل استفاده هستند.

اجرای صفحه کابینت

صفحات میکانو به دو حالت اجرا می شوند:

حالت اول:

در حالت اول، متراژ کلی کار محاسبه شده و به تعداد لازم، شیت های آماده با ابعاد ۱۲۰*۱۸۰ با ۸۰ کد طرح سنگ ساده، اروپایی، امپرادو و مرمر تهیه می شود. بعد از آن کافی است هماهنگی لازم با نصاب ام دی اف صورت بگیرد تا با یک مرحله نصب غیر تخصصی و بسیار سریع و آسان، صفحات برش خورده با چسب نصب شده و در نهایت، فارسی بر صورت بگیرد و ضخامت دلخواه را طبق نظر کاربر ایجاد کند. این صفحات شفاف، صیقلی، آنتی باکتریال، فوق العاده مقاوم نسبت به درجه حرارت بالا و سوختگی و همچنین دارای مقاومت بالا نسبت به ضربه و خش هستند. در رابطه با خش، مقاومت این صفحات، معادل مقاومت ام دی اف می باشد. اگر اجرا به صورت حرفه ای صورت بگیرد، بندهای کار قابل رویت نخواهند بود. در صورت مشخص بودن بندها به خاطر مویی بودن آن ها کافی است از اپوکسی برای محو کردن آن ها اقدام کنید. ضخامت صفحات کابینت ۱۲ میلی متر است و نکته ی قابل توجه، این است که این صفحات از قابلیت انتقال نور بهره مند هستند.

این صفحات از سه لایه تشکیل شده اند:

  • لایه ی اول: لمینت
  • لایه دوم: طرح نانو
  • لایه ی سوم: لمینت

این صفحات از لحاظ وزنی سبک هستند و حمل بسیار آسانی دارند. این صفحات به خاطر مقاومت بالا نسبت به ضربه و حرارت و نصب یک مرحله ای، جایگزین فوق العاده ای برای کورین محسوب می شوند. شما می توانید صفحات مورد نظر خود را با طرح چوب بی نظیر داشته باشید و از بابت مقاومت آن ها نسبت به ضربه و رطوبت نیز نگران نباشید.

حالت دوم:

در این حالت برای تولید صفحات نیاز به ابعاد دقیق می باشد (شبیه به اجرای کوارتز). بعد از انتخاب طرح، مشخص شدن ابعاد دقیق و در صورت لزوم پلان و ارسال آن برای شرکت، صفحات با همان ابعاد و پلان به محل اجرا ارسال شده و با یک مرحله نصب به سادگی با چسب اجرا می شوند.

از ویژگی های بارز این صفحات، خاصیت صد در صد ضد خش بودن آن هاست. این ویژگی صرفا در این نوع خاص صفحات وجود دارد. از طرفی با وجود شفافیت و صیقلی بودن سطح، اگر با یک جسم فلزی تیز مثل چاقو روی صفحه خط بکشید، با کمال تعجب خواهید دید که اثری از خش پدیدار نمی شود. در ضمن، این صفحات آنتی باکتریال، صیقلی، دارای مقاومت بی نظیر در برابر ضربه و حرارت با ضخامت ۱۲ میلی متر و ابزار خور موجود هستند و از خاصیت نور گذر بودن نیز بهره مند هستند.

این صفحات از سه لایه تشکیل شده اند:

  • لایه ی اول: لمینت غیر قابل برش
  • لایه ی دوم: طرح نانو با هشتاد نور طرح بی نظیر
  • لایه ی سوم: لمینت غیر قابل برش

در ادامه می توانید به غیر از پوشش سطح کانتر، تصاویری از دیگر کاربردهای این صفحات کابینت نیز مشاهده کنید.

 

 

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو / اکبری