10 مدل آینه سرویس بهداشتی !

مدل آینه سرویس بهداشتی

10 مدل آینه سرویس بهداشتی !

برای ما انسان ها نگاه کردن به آینه یکی از کار های مهم و روتین روزانه به شمار می رود. صبح ها به محض بیدار شدن برای بهداشت شخصی و رسیدگی به خود، اولین کاری که انجام می دهیم نگاه کردن به آینه است. به همین دلیل است که آینه ای که در سرویس بهداشتی از آن استفاده می کنیم اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا این آینه ها نه تنها از نظر کاربردی، بلکه از نظر ظاهری و بحث زیبایی شناختی نیز بر طراحی سرویس بهداشتی، به خصوص در دستشویی و قسمت روشویی، بسیار تاثیر گذار بوده و اکسسواری تمام کننده به شمار می روند. آینه های سرویس بهداشتی نیز مانند تمام محصولات و اشیاء دیگر دارای مدل ها و تنوع بسیاری هستند. اما آیا می دانید بهترین مدل برای سرویس بهداشتی شما کدام آینه است؟ با پویانو همراه باشید تا با 10 مدل آینه سرویس بهداشتی که می توانند جلوه ای زیبا به این مکان ببخشند، آشنا شوید:

مدل آینه سرویس بهداشتی

  1. آینه های بزرگ و قدی

یکی از آخرین ترند های آینه های سرویس بهداشتی، استفاده از آینه های بزرگ و قدی است که فضای زیادی از روشویی را اشغال می کنند. این مدل آینه ها که معمولا در سرویس بهداشتی های بزرگ که دارای فضایی کافی هستند مورد استفاده قرار می گیرند را می توان در تعدادی بیشتر از یک آینه نیز به کار برد و با ایجاد ترکیب بندی ای زیبا به سرویس بهداشتی ای متفاوت و منحصر به فرد دست پیدا کرد. این مدل آینه ها برای سرویس بهداشتی هایی مدرن و امروزی انتخاب مناسبی به شمار می روند.

آینه های بزرگ و قدی

  1. آینه های دوقلو برای روشویی های دوقلو!

در طراحی سرویس بهداشتی، به خصوص زمانی که صحبت از سرویس بهداشتی ای بزرگ و وسیع می شود، زوج ها ترجیح می دهند که از روشویی های دوقلو استفاده کنند، زیرا این گونه می توانند فضای شخصی خود را در اختیار داشته باشند. امروزه این مدل روشویی ها بسیار محبوب و پرکاربرد هستند. تا به امروز معمولا برای روشویی های دوقلو، یک آینه بزرگ به پهنای روشویی که تمام دیوار بالای آن را اشغال می کرد مورد استفاده قرار می گرفت، اما برای ایجاد فضایی متقارن و متفاوت، می توانید از آینه های دوقلو و شبیه به هم به صورت مجزا استفاده کرده و به فضای مدرن تری در سرویس بهداشتی دست پیدا کنید.

آینه های دوقلو برای روشویی های دوقلو

  1. آینه های چراغ دار

در سرویس بهداشتی، ایجاد سیستم روشنایی مناسب از نظر کاربردی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل تنها یک چراغ سقفی و تنها یک منبع نوری، برای سرویس بهداشتی کافی نخواهد بود و حتما باید در اطراف روشویی و آینه نیز از یک چراغ دیگر استفاده شود. این نور اضافه که در اطراف آینه به کار برده می شود تا مدتی قبل تنها به عنوان چراغ دیواری مورد استفاده قرار می گرفت، اما امروزه با وجود آینه های چراغ داری که در پشت آن ها لامپ های نواری ال ای دی قرار دارند، می توانید از یک سیستم روشنایی بسیار کاربردی تر و زیباتر در سرویس بهداشتی استفاده کنید.

آینه های چراغ دار

  1. آینه های گرد برای طراحی های مدرن و معاصر

در سال های اخیر طراحی مبلمان و اکسسوار ها به شکلی بدون گوشه و زاویه، بسیار رواج یافته و به طراحی ای محبوب در خانه های مدرن تبدیل شده است. طراحی بدون زاویه، ظاهری بسیار سیال و بسیار لطیف و گرم به اشیاء می بخشد. آینه های گرد و بیضی شکل نیز از جمله همین طراحی های بدون زاویه هستند که به سرویس بهداشتی های مدرن و معاصر، ظاهری گرم و زیبا می بخشند.

آینه های گرد برای طراحی های مدرن و معاصر

  1. آینه های مجلل با قاب های طلایی یا نقره ای

برای افرادی که نمی توانند در طراحی داخلی از سبک کلاسیک دست بکشند، هم چنان آینه هایی با قاب های کار شده به رنگ های طلایی و نقره ای بسیار پرکاربرد هستند. درخشش قاب های طلایی و نقره ای این آینه ها، ظرافت و ظاهر مجللی به سرویس بهداشتی می بخشند که با زمان مجادله کرده و زیبایی کلاسیک را به نمایش می گذارند.

آینه های مجلل با قاب های طلایی یا نقره ای

  1. طراحی های چند لایه آینه!

دکوراتور ها و طراحان داخلی، برای این که بتوانند جلوه ای متفاوت به یک مکان ببخشند، ترفند های غیر معمول و خلاقانه، اما در عین حال زیبا و کاربردی را به کار می برند که برخی از این ترفند ها در طول زمان به ترند های مطرح در طراحی داخلی تبدیل می شوند. البته فراموش نکنید که تجربه طراحی های غیر معمول، زمانی که با نگاهی حرفه ای صورت بگیر می تواند به طراحی ای قابل توجه و زیبا تبدیل شود. یکی از این طراحی های غیر معمول که به یک ترند در طراحی سرویس بهداشتی تبدیل شده است، پوشاندن دیوار پشت روشویی با آینه ای بزرگ و سراسری و استفاده از آینه های کوچک تر بر روی آن است! یعنی طراحی ای چند لایه از آینه ها… این طراحی هم بسیار تاثیر گذار و چشمگیر است و هم سبکی بسیار مدرن دارد.

طراحی های چند لایه آینه

  1. کمد های آینه ای برای صرفه جویی در فضای موجود

در روشویی های کابینتی و کمد دار که با نام هیلتون نیز شناخته می شوند، در زیر روشویی یک کابینت قرار داده می شود و در برخی از این مدل روشویی ها در بالای روشویی و در کنار آینه نیز از کمد های دیگری استفاده می شود. در سال های اخیر برای کمد های بالای روشویی از درب های آینه ای استفاده می شود که باعث شده است این مدل کمد ها به مدلی کاربردی و زیبا تبدیل شوند. این مدل کمد ها که این امکان را ایجاد می کنند تا فضایی که در حالت عادی توسط آینه اشغال می شود به عنوان کمد نیز مورد استفاده قرار بگیرد ، برای سرویس بهداشتی های کوچک انتخابی مناسب و کارآمد به شمار می رود.

کمد های آینه ای برای صرفه جویی در فضای موجود

  1. آینه های طرح دار

آینه های بدون قاب در طراحی های مدرن و مینیمال بسیار پرکاربرد هستند. اما اگر شما با وجود سازگاری آینه های بدون قاب با سرویس بهداشتی، به دنبال مدل هایی زیباتر و چشم نواز تر هستید، می توانید از استیکر های زیبا بر روی این آینه ها استفاده کنید. البته آینه هایی وجود دارند که از ابتدا به صورت طرح دار تولید می شوند، اما با استفاده از این استیکر ها نیز می توانید جلوه ای تازه به آینه ساده خود ببخشید.

آینه های طرح دار

  1. آینه های بزرگ نما را فراموش نکنید!

اگر چه زمانی که صحبت از آینه سرویس بهداشتی می شود، آینه های بزرگ بالای روشویی به ذهن خطور می کنند، اما در واقع برای بهداشت شخصی و برای داشتن سرویس بهداشتی ای کارآمد تر می توانید از آینه های اضافه و کمکی نیز استفاده کنید. برای مثال آینه های کوچک موازی در اطراف آینه و یا آینه های بزرگ نما برای این منظور انتخاب های مناسبی بوده و برای اصلاح صورت و یا آرایش کردن، کمک بزرگی به شمار می روند.

 برای داشتن سرویس بهداشتی ای کارآمد تر می توانید از آینه های اضافه و کمکی نیز استفاده کنید

  1. آینه مدل باروک و نوستالژیک

ترکیب بافت و ویژگی هایی مجلل سبک کلاسیک با دکوراسیون های مدرن و ایجاد فضایی خلاقانه، اما نوستالژیک، در طراحی های سال های اخیر بسیار پرکاربرد و محبوب بوده است. یکی از سبک هایی که در این مدل طراحی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، مبلمان و اکسسوار های سبک باروک است. آینه هایی با قاب های باشکوه سبک باروک، زیبایی منحصر به فردی به طراحی های سبک مدرن می بخشند. اگر شما هم به سبک ترکیبی علاقه مند هستید، ترکیب سبک مدرن و باروک با یکدیگر، می تواند فضایی ایده آل را در سرویس بهداشتی ایجاد کند.

آینه مدل باروک و نوستالژیک