آینه سرویس بهداشتی و 9 پیشنهاد برای ساده پسندهای منحصر به فرد!

آینه سرویس بهداشتی و 9 پیشنهاد برای ساده پسندهای منحصر به فرد!

انتخاب آینه برای سرویس بهداشتی شاید سخت ترین کار چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل نباشد، اما تا دلتان بخواهد با دیتیل ها سر و کار دارد. برای مثال، این که اینه سرویس بهداشتی شما از چه سبک، رنگ و جنسی باشد، سوالی است که باید با در نظر گرفتن همین سه خصوصیت در اجزای دیگر دکوراسیون فضا پاسخش را داد. اگر روی انتخاب آیتم ها و اکسسوری ها وسواس دارید، یکی از افرادی هستید که نباید 9 پیشنهاد این مطلب را از دست بدهند.

زیبایی در سادگی است !

زیباترین ها همیشه پر از اتفاقات عجیب و دور از ذهن نیستند. گزینه های زیبا در تعریف مدرنشان بیش از هر چیزی ساده اند. اگر مینیمالیست هستید یا سرویس بهداشتی کوچکی دارید، اینه های ساده را انتخاب کنید. فریم های باریک، این روزها باز هم محبوب شده اند و برخی ها هم اینه های بدون فریم را بیش تر می پسندند.

اینه به مثابه قاب عکس!

اینه ها را به نصب مستقیم روی دیوار، از ان اویزان کنید و ان را یک اثر هنری ببینید که هر بار با وارد شدن به سرویس بهداشتی، تصویر خودتان را به شما نشان می دهد. اویزان کردن اینه از ترندهای اخیر دکوراسیون داخلی است. ایده دیگر، این که به جای یک اینه می توان چند اینه را کنار هم اویزان کرد.

مدول و این داستان ها !

گرافیست ها و طراحان داخلی زیادی هستند که به تکرار مدول ها و پترن ها اعتقاد دارند. اگر کار انتخاب متریال سرویس بهداشتی منزلتان را به یک طراح داخلی با این طرز فکر بسپارید، بعید نیست فرم اینه را با کاشی ها هماهنگ کند. شما هم می توانید با چنین ایده ای اینه مناسب را انتخاب کنید.

خطی فکر کنید !

اینه ها را به شکل صفحات منفرد و تفکیک شده ای که روی بخشی از دیوار سرویس بهداشتی نصب می شوند، نبینید. اینه ها می توانند کل سطح یک دیوار را به خود اختصاص داده یا به صورت خطی و طولی روی ان جای بگیرند. این چیدمان در سبک های مدرن و مینیمال کاربرد زیادی دارد. اگر سرویس بهداشتی شما سقف بلندی دارد، این ایده را جدی تر بگیرید.

قاب دست ساز !

برای این که یکی از زیباترین اینه های دنیا را در سرویس بهداشتی خود داشته باشید، خرید لزومی ندارد. می توانید قاب یکی از اینه های موجود را جدا کرده و خودتان قاب جدیدی برایش بسازید. در صورتی که فرم اینه ساده باشد، ساختن قاب نیز ساده خواهد بود و تنها دقت لازم دارد. از میان متریال های مناسب برای این کار نیز چوب بالسا، رزین و نوارهای لاستیکی جزو گزینه های پیش رو هستند.

مات، شکل و شمایل جدید اینه است!

اینه های مات، هر چند هم که تعجب بر انگیز و غیر قابل درک باشند، این روزها جذابیت زیادی برای دکوراتورها دارند. اگر نمونه های مات را بررسی کنید، شاید دلیل این جذابیت را دریابید. البته میزان مات بودن این اینه ها به اندازه ای نیست که جلوی عملکردشان را بگیرد. این سبک طراحی اینه از ان حرکت های اوانگارد است که برخی ها با ان همراه می شوند و برخی هم نه!

یک نوار نور

نور از فاکتورهای پر رنگ در دکوراسیون داخلی است و شکی وجود ندارد که روی چیدمان ایتم های سرویس بهداشتی نیز اثر می گذارد. اینه های مینیمال با نور مخفی از زیباترین گزینه های پیشنهادی هستند. اگر این اینه ها بدون فریم باشند، نورپردازی پشت ان ها جلوه بیش تری نیز پیدا خواهد کرد. بنابراین، شاید بد نباشد به جای خود اینه روی نورپردازی ان تمرکز کنید. اگر نورپردازی را بلد باشید، می توانید تاثیر باور نکردنی ان را روی دکوراسیون اینه ببینید.

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو