آپارتمان های فرانسوی با مساحت کمتر از 50 متر مربع

آپارتمان های فرانسوی

آپارتمان های فرانسوی با مساحت کمتر از 50 متر مربع

یک دلیل خاص برای اینکه بسیاری از ما به دنبال سبک فرانسوی برای الهام گرفتن از آن هستیم , وجود دارد. از لباس گرفته تا دکوراسیون و آشپزی. روش های فرانسوی برای دستیابی به این ها ساده به نظر می رسد: رفاه در زندگی , لحظه های آرامش , اشتراک لبخندی فرای یک فنجان اسپرسو. در این مطلب دو آپارتمان که توسط طراح مارگو بژا طراحی شده است می بینیم که ادای احترامی مدرن است به این ارزش های فرانسوی. در این آپارتمان جذابیت های دنیای قدیم از فضای فرانسوی با عناصر کاملا مدرن و شیک ترکیب شده اند. با خطوط صاف و ساده خانه تلاش می کند کاملا به روز و جدید به نظر برسد , بدون اینکه جذابیت کلاسیک خود را از دست بدهد.

آپارتمان های فرانسوی
آپارتمان های فرانسوی

2 3 4

آپارتمان اول در قلب ماره واقع شده است و 50 متر مربع مساحت دارد. تیرهای چوبی مربوط به ساختار اصلی به خوبی در برابر دیوار های سفید برای ایجاد سبک التقاطی قرار گرفته اند. مواد و متریال طبیعی در سر تا سر خانه به کار رفته است. دیوار صلب چوب گردو , فضاهای عملکردی خانه را تفکیک می کند در حالی که اتاق خواب به وسیله ی یک درب شیشه ای جدا شده است که اجازه می دهد مقدار زیادی نور داخل آپارتمان شود.

آپارتمان های فرانسوی
آپارتمان های فرانسوی
آپارتمان های فرانسوی
آپارتمان های فرانسوی

1 2

آپارتمان دوم حس مدرنیته را حفظ می کند و کمتر دارای ویژگی هایی است که از المان های قدیمی بر می آید. خانه پر از گوشه کنار هایی برای حفظ و نگه داری اسباب و وسایل است که یک خانه ی کوچک شهری را بدون هیچ بی نظمی و در هم و بر همی , قابل سکونت می کند.قفسه های دیوار , محفظه ی نشیمن زیر پنجره ها و آشپزخانه ی کوچک , همگی فضاهایی کارامد هستند. مبلمان ساده و با الهام از سبک mid-century است ؛ از صندلی های سفید و به سبک ایمز غذاخوری تا میزهای تو در توی قهوه خوری و حتی تا لامپ سقفی با طراحی خلاقانه در فضای نشیمن.

 

مطالب پیشنهادی:

دکوراسیون داخلی ۴ استودیو آپارتمان با مساحت کمتر از ۵۰ مترمربع

طراحی سه آپارتمان با بهره گیری گسترده از چوب در دکوراسیون داخلی

آپارتمان های کوچک برای زوج های جوان

 

منبع: home-designing

گرداوری و ترجمه در تحریریه پویانو| نبیلو

 

 

نظرات (1)

چوب بکار رفته در فضا ها باعث زیبایی بیشتر شده