17 روش برای تغییر یک سوییت کوچک و گرفته به یک آپارتمان جادار و راحت

17 روش برای تغییر یک سوییت کوچک و گرفته به یک آپارتمان جادار و راحت

یک سوییت آپارتمان مانند یک مکعب روبیک می‌باشد: فقط زمانی می‌تواند هم‌خوانی پیدا کند که شما ذهن خود را برای آن بگذارید. پویانو به شما ساده‌ترین نکات را با بهترین مثال‌ها برای آن‌هایی که به وسیله‌ی راهکارهای سخت طراحی فضاهای کوچک را انجام داده‌اند پیشنهاد می‌کند.

1

  1. دیوارهای کشویی پارتیشن

فضاهای کوچک راه‌حل‌های زیرکانه‌ای را لازم دارد و این یکی از آنها است. این دیوار کشویی می‌تواند قسمتی از آپارتمان شما را از دید مهمان‌های شما وقتی که نیاز دارید پنهان کند. وقتی که جمع است، توجه زیادی را جلب نمی‌کند. آیا چیز جالبی نیست؟

2

  1. طراحی روشن

لازم نیست که آپارتمان شما با استفاده از رنگ‌های روشن غیرتوصیفی باشد. برای مثال، کف آبی یک تصمیم خیلی غیرعادی نیست آن طور که به نظر می‌رسد.

3

  1. از نظر دیداری فضا را بزرگ تر کنید

ثابت شده است که نوارهای سیاه وسفید جادو می‌کند، چه کف اتاق باشد چه یک فرش. نمایش‌های ساده با رنگ‌ها و نقاشی‌ها نه تنها برای لباس‌ها کار می‌کند بلکه برای طراحی آپارتمان هم موثر است.

4

  1. فضای اضافی

یک بالکن با محافظت در برابر سرما می‌تواند به راحتی یک اتاق جدا باشد. شما می‌توانید آن را به عنوان یک فضای مطالعه یا یک اتاق شام تبدیل کنید –به شما بستگی دارد.

5

  1. رنگ های تضاد دار

بعضی وقت‌ها تنها چیزی که نیاز دارید برای یک سوییت آپارتمان، یک تغییر ناگهانی می باشد. آشپزخانه در این شکل به عنوان یک ناحیه‌ی جدا دیده می شود و دیوار زرد یکی از دلایل کلیدی آن می‌باشد.

6

  1. ترکیبات مناسب

وقتی در مورد فضاهای بسیار کوچک صحبت می‌کنیم، باید برای راه حل‌های غیر متعارف آماده باشیم. برای مثال، یک شومینه در یک آشپزخانه بزرگ. ما فقط احتیاج به یک سری جزئیات داریم تا ظاهر آن را طبیعی‌تر جلوه دهیم و هماهنگ با استایل اتاق باشیم.

7

  1. مزایای مخفی

اگر فضایی برای کار یا حتی آشپزخانه وجود ندارد، حالا زمان آن رسیده که در مورد یک سیستم چند کاربردی فکر کنید که هم یک آشپزخانه و هم یک جا برای استراحت را ترکیب کرد.

8

  1. باز مدل کردن

طراحی هوشمندانه می‌تواند به شما فضای بیشتری بدهد در جایی که شما انتظارش را ندارید، و همیچنین بقیه‌ی فضا را به صورت خالی نشان می‌دهد.

9

  1. طبقات به جای دیوارها

بعضی از آپارتمان‌ها احتیاج به بازسازی ندارند. تنها چیزی که نیاز است انجام دهید این است که لوازم خانگی را انتخاب کنید که به شما اجازه می‌هد تا شما یک سوییت آپارتمان را بدون ازدست‌دادن فضای کاربردی تقسیم کنید.

10

  1. کمد هال به عنوان یک فضای کار

به نظر می‌آید که شما باید در داخل یک کمد دیواری تاریک کار کنید، اما در واقع این چنین نیست. با دور انداختن درها، اضافه کردن چراغ، و طراحی هر اینچ به صورت مناسب، و شما کناره‌ی ساکت‌تری دارید که فضای آپارتمان شما را اشغال نمی‌کند.

11

  1. فضا بندی

فضاهای جداگانه درست کنید با طراحی متفاوت کف خانه: حتی برای آپارتمان‌های خیلی کوچک هم جواب می‌دهد. چوب و موزاییک در تصویر یک هم‌خوانی فوق العاده دارد، آشپزخانه را به یک ناحیه‌ جدا تبدیل می‌کند.

12

  1. جای خواب در پشت پرده

اگر گوشه‌ای دوست داشتنی برای جای تخت خواب دارید، پتانسیل خود را نباید از دست بدهد. کمتر در معرض توجه قرار می گیرد اگر در پشته یک پرده یا روکش مخفی باشد. راستی، این می‌تواند آپارتمان شما را صمیمی‌تر کند.

13

  1. تورفتگی دنج

این غیر ممکن است که یک اتاق خواب کامل در سوییت آپارتمانی خلق کرد، اما این به این معنا نیست که ما باید خودمان را از اهمیت خواب راحت محروم کنیم. یک کناره می‌تواند یک ناحیه‌ی خوای فوق‌العاده باشد.

14

  1. تخت ملکه

با بالا بردن تخت‌خواب خود به سطوح بالاتر فضای فضای اضافه برای جادادن وسایل خواهید داشت. حتی می‌تواند جایگزین یک کمد باشد.

15

  1. حمام فشرده

یک حمام نباید الزاما درهم و گرفته باشد. انتخاب مناسب لوازم و رنگ می تواند معجزه کند.

16

  1. یک ست کامل

لوازم ساخته‌شده برای مشتری می‌تواند چندین کار را هم زمان انجام دهد و جایگزین یک جفت اتاق در یک ناحیه باشد. این عکس این موضوع را ثابت می کند: یک اتاق نشیمن، یک اتاق خواب، یک کمد – همه در یک جا

17

  1. بدون دیوارها

یک سویییت آپارتمان بدون دیوار همیشه یک چالش برای خانه‌ شما و سبک زندگی شما نیست. بعضی مواقع یک مزیت است، و تنها چیزی که احتیاج دارید استفاده کامل از آن است.

 

تحریریه پویانو| نزاکتی