آشپزخانه های مدرن سبک روستیک و نکات برجسته  آنها

آشپزخانه های مدرن سبک روستیک و نکات برجسته  آنها

آشپزخانه های مدرن سبک روستیک و نکات برجسته  آنها : آشپزخانه ها در  منازل از مهمترین و پر استفاده ترین فضاها به حساب می آیند که  برای خانم های خانه بسیار پر اهمیت هستند ، راحتی حس آرامش و سبک دکوراسیون آن در نوع زندگی و کیفیت غذاهایی در آن پخته م شود تاثیر به سزای دارد ، با پویانو همراه باشید تا آشپزخانه هایی با ویژگی های سبک روستیک که از دل طبیعت و زندگی های روستایی قدیم الهام گرفته است و شامل متریال های طبیعی همچون چوب خام می باشند را بیشتر بشناسیم :

ما اشتباه نمی کنیم اگر آن را “روستیک نوین” بنامیم. زیرا این سبک ، که یکی از روندهای محبوب اخیر است ، به عنوان ترکیبی از سبک های صنعتی ، کشوری و مدرن ظاهر می شود.

نکات برجسته آشپزخانه های به سبک روستیک

“مهمترین ویژگی آشپزخانه های سبک روستایی این است که آنها عمدتا محصولات طبیعی هستند. در این سبک ما بافتهای طبیعی چوب را زیاد می بینیم . زیرا با ارزشترین ویژگی چوب خام و فرآوری نشده بودن آن است. دلیل رواج بودن آشپزخانه به سبک روستیک این است که همه چیز در جهان تحت تأثیر بازگشت به طبیعت است.

روستیک سبکی است که به دکوراسیون به سبک کشور بسیار نزدیک است ، بنابراین می توانیم آن را با سبک کشور ترکیب کنیم و همچنین ترکیب بسیار شیکی را در آشپزخانه های مدرن ایجاد کنیم.

سطوح موجود در آشپزخانه ها تقریباً بدون تغییر و پردازش یک انتخاب متداول در سبک روستیک کانتری است. سقف های چوبی ، تیرها ، دیوارهای تابلویی ، کابینت های آشپزخانه عظیم عناصر اساسی سبک هستند.

در آشپزخانه های مدرن و روستایی ، می توانید هوشمندانه ترین نسخه های جزئیات پرنعمت را مشاهده کنید. سطوح طبیعی و وسایل الکتریکی مدرن نیز درک صحیحی از زندگی را گرد هم آورده اند.

اگر قبلاً یک آشپزخانه به سبک مدرن ، کشور یا صنعتی دارید ، می توانید دمای فضا را افزایش دهید و حتی با یک جزیره آشپزخانه به سبک روستایی ، یک ترکیب سبک ایجاد کنید.

کف همیشه یک عنصر تزئینی است که می توانیم آن را پس زمینه در فضا بنامیم. درست مثل دیوارها … با تغییر این سبک در یک سطح بزرگ ، می توانید در آشپزخانه خود ظاهر روستایی و روستیک پیدا کنید.

سبک روستیک همچنین به عنوان یک سبک کاملاً دوستدار محیط زیست ظاهر می شود. مبلمان ، درها یا پنجره های قدیمی به خوبی می توانند به یک کشو یا درب کابینت در یک آشپزخانه روستایی تبدیل شوند ، یا می توانند یک سیستم قفسه بندی آشپزخانه  باشند.

اگر آشپزخانه باریک یا کوچکی دارید و فکر می کنید قهوه ای باعث می شود آشپزخانه شما تاریک به نظر برسد ، پس می توانید با رنگ آمیزی سفید از بافت های طبیعی استفاده کنید. بنابراین می توانید آشپزخانه ای روشن تهیه کنید.

مدرن سازی مبلمان قدیمی یا استفاده شده را فراموش نکنید. یا اینکه در آشپزخانه ای که می خواهید بخرید سیستم های راه آهن بی صدا یا لولاهای هوشمند وجود دارد.

اثر سریع بر روی فضای سبک روستیک

با تغییر دادن دیوار و کف می توان به روشی کاربردی به یک فضای روستایی دست یافت. برای این کار ، می توانید تا حد ممکن از پانل های سنگی واقعی یا کاغذ دیواری هایی با ظاهر تابلو سنگ استفاده کنید.

زوج متریالی فلزی و چوبی سبک روستیک

جزئیات فلزی به سبک آرت دکو در معماری مدرن بسیار محبوب است. دکوراسیون نیز از این قاعده مستثنی نیست. می بینید که از پایه ها یا سطوح فلزی در سبک روستیک با هم استفاده شده است و نتیجه بسیار ظریف است.

فضای ذخیره سازی در سبک روستیک

سیستم های قفسه باز ، قلاب ها و واحدهای ذخیره سازی به سبک بوفه ، که ما اغلب در آشپزخانه های سبک کشور با آن روبرو می شویم ، در سبک روستایی نیز جایگاه بزرگی را به خود اختصاص می دهند. می توانید یک انتخاب بی انتها انجام دهید.

 

 

 

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو | المیرا قرابیگلو