گام به گام تا نصب کاغذ دیواری

گام به گام تا نصب کاغذ دیواری

 برای آشنایی کامل اینجا   نصب کاغذ دیواری   کلیک کنید.

طریقه نصب کاغذ دیواری :

1 – اگر قسمت هایی در خانه تان هست که زیاد در معرض دید نیست مانند راهروها و نمی خواهید هزینه زیادی برای آن صرف کنید . می توانید کاغذ دیواری ساده ، سبک و ارزان قیمت را خریداریکرده و خودتان آن را نصب کنید . کافیست مراحل زیر را گام به گام اجرا کنید . اگر پوشش قبلی دیوار رنگ یا گچ است که هیچ ؛ اما اگر پوشش دیوار کاغذ دیواری است باید ابتدا کاغذ دیواری های قدیمی را از دیوار جدا کنید . برای سهولت می توانید محلولی از آب داغ و مایع نرم کننده پارچه به نسبت دو به یک یا محلولی از یک گالن آب داغ و یک فنجان سرکه سفید درست کنید . آن را روی سطح کاغذ دیواری بمالید و بگذارید 15 دقیقه خیس بخورد . بعد از این مدت ، کاغذها را از پایین به بالا بکشید . اگر قسمت هایی از کاغذ از دیوار جدا نشد به وسیله کاردک می توانید آن قسمت ها را راحت تر از دیوار جدا کنید .
2 – اگر می خواهید سقف و در و پنجره ها را رنگ کنید قبل از اینکه اقدام به نصب کاغذ دیواری کنید ، باید رنگ آمیزی را انجام دهید و صبر کنید تا کاملا خشک شود.
3 – اگر بخشی از دیوارتان زخمی است یا فرو رفتگی دارد ، آن را با بتونه ترمیم کنید .
4 – ارتفاع دیوار را اندازه بگیرید و کاغذ دیواری را در قطعات هم اندازه به علاوه 10 سانتی متر اضافه ببرید . اگر کاغذ دیواری تان طرح خاصی دارد قطعات را کمی بلندتر ببرید تا بتوانید در صورت لزوم طرح هرنوار را با طرح قبلی تطبیق دهید .
5 – پشت کاغذ دیواری را با قلم موی پهن به چسب آغشته کنید و با دقت از بالا به پایین روی دیوار بچسبانید . در انتها که سطح دیوار کاملا با کاغذ دیواری پوشانده شد اضافه های آن را با تیغ ببرید .