کاغذ دیواری نقره ای ، دکوراسیون شیک و پر جلوه !

کاغذ دیواری نقره ای ، دکوراسیون شیک و پر جلوه !

کاغذ دیواری نقره ای ؛ رنگ نقره ای از دسته رنگ های متالیک است . رنگی با تم طوسی یا خاکستری که جلا و درخشش رنگ فلزی همراه آن است. اگر شما هم به رنگ های رخشان ، پرتلالو و خیره کننده سبک های کلاسیک علاقمندید . رنگ نقره ای مانند رنگ طلایی یک رنگ لوکس دیگر است که وارد دکوراسیون هر فضایی شود آن را لاکچری و متجملانه نشان می دهد. با این تفاوت که رنگ نقره ای مانند رنگ طلایی آن گرمی ای که بعضی از افراد آن را اغراق آمیز می دانند را ندارد.

کاغذدیواری نقره ای یکی از بهترین و سریع ترین راه حل ها برای رسیدن به دکوراسیون نقره ای یک فضا است. چرا که با سطح پوشش وسطح دیوارهای یک اتاق آن را کاملا تحت تاثیر خود قرار می دهد. طوسی یا خاکستری که به عنوان یک رنگ خنثی می شناسید؟! رنگی که می تواند در ترکیب با بسیاری از رنگ ها نتیجه خوبی داشته باشد و حتی با پادرمیانی میان دو رنگ نامتناسب دیگر آن ها را باهم آشتی دهد و یک ترکیب عالی رنگی به وجود آورد. خوب پس خبر خوب دیگر راجع به نقره ای این است که رنگ نقره ای که از آنجایی که از نزدیکان درجه اول رنگ طوسی یا خاکستری است این وِزگی مثبت را دارد که با انواع وسایل و عناصر دکوراسیون در منزل ویا هر فضایی ست می شود. چه اگر دلتان بخواهد صرفا یک تک دیوار را با کاغذدیواری نقره ای پوشش دهید و آن را بانقاشی دیوار ست کنید و چه اینکه همه دیوارهارا با کاغذدیواری نقره ای پوشش دهید و دکوراسیون شیک و محبوبتان را با آن قاب بگیرید در هر حال نتیجه کار عالی خواهد بود.

کاغذدیواری نقره ای برای دیوار پشت تلویزیون
کاغذدیواری نقره ای برای دیوار پشت تلویزیون

طرح و رنگ کاغذ دیواری نقره ای

کاغذدیواری نقره ای ممکن است به تونالیته های دیگری نیز ارائه شده یاشد. مانند کاغذدیواری نقره ای دودی و یا کاغذدیواری نقره ای روشن که به آن ممکن است رنگ پلاتینی هم بگویند. حالا که کاغذدیواری نقره ای را پس زمینه دکوراسیون انتخاب کرده اید خوب است که از رنگ های گرم در کنار آن برای وسایل و میلمان منزل استفاده کنید. یکی از رنگ های خوب رنگ بنفش است که ترکیب خوبی از آب در می آِید. رنگ قهوه ای هم رنگ جالبی در ترکیب با رنگ دکوراسیون نقره ای است. یک دکوراسیون شیک کلاسیک به وجود می آورد که از میزان تیرگی و خفگی رنگ قهوه ای می کاهد. رنگ فیروزه ای هم یکی دیگر از رنگ های خوب در ترکیب با نقره ای است. نگران سبک دکوراسیون خوود نباشید. رنگ نقره ای از آنجایی که رنگ ملایم و خنثی به نظر می آید هم در دکوراسیون مدرن به ار برده می شود و هم در دکوراسیون کلاسیک به خوبی با وسایل دکوری کلاسیک ست می شود.

کاغذدیواری نقره ای مشکی داماس در دکوراسیون داخلی
کاغذدیواری نقره ای مشکی داماس در دکوراسیون داخلی
کاغذدیواری نقره ای طوسی طرح گل
کاغذدیواری نقره ای طوسی طرح گل

کاربرد کاغذدیواری نقره ای در منزل

کاغذدیواری نقره ای را می توانید در بخش های زیادی از منزل استفاده کنید. چرا که ستن کردن رنگ ها با کاغذدیواری نقره ای هیچ گاه سخت نخواهد بود. فقط کافی است که بیش از حد از رنگ های سرد استفاده نکنید که فضایی شبیه به کارگاه های صنعتی که همه چیز فلزی و به رنگ سرد است به نظر بیاید! پس این را فراموش نکنید که رنگ های گرم  و تیره می توانند یار خوبی برای رنگ نقره ای باشند.

کاغذ دیواری نقره ای در اتاق خواب

همانطور که در تصویر بالا می بینید . رنگ گرم سرخابی با ترکیب نقره ای و آبی یک کمپوزسیون جالب به وجود آورده است. مطمئنا حس خنکی خوبی در فصل های گرم تابستان به فرد در اتاق دست می دهد. دقت کنید که رنگ آبی در سه توانیته مختلف در این اتاق وجود دارد اما رنگ نقره ای کاغذدیواری و طوسی روتختی یک رنگ بیس خوب برای دکوراسیون این اتاق شده است.

کاغذدیواری نقره ای در اتاق پذیرایی و نشیمن

آثار انعکاس رنگ بنفش بر روی رنگ نقره ای کاغذدیواری این اتاق پذیرایی در این تصویر پیداست . ببینید که زیبا رنگ بنفش با رنگ نقره ای ترکیب شده است و کاغذدیواری نقره ای یک ارتباط دهنده خوب بین جریان طیف رنگی از سفید به بنفش شده است. رنگ آبی آسمانی کوسن ها هم چاشنی دکوراسیون شده اند تا ترکیب این پالت رنگی به هیچ عنوان کسل کننده نباشد.

یک دکوراسیون طوسی مشکی سفید مدرن با کاغذدیواری نقره ای
یک دکوراسیون طوسی مشکی سفید مدرن با کاغذدیواری نقره ای

کاغذ دیواری نقره ای در سرویس بهداشتی

رنگ های نقره ای همیشه یک رنگ آشنا در سرویس بهداشتی ها هستند. شیرآلات و ابزارآلات سرویس بهداشتی غالبا به رنگ نقره اند . بنابراین خیلی دور از انتظار نیست که سرویس بهداشتی میزبان خوبی برای  کاغذدیواری رنگ نقره ای باشد.

کاغذدیواری نقره ای در اتاق کودک

کاغذ دیواری نقره ای

ذره ای درخشندگی و تلالو اتاق کودک را جذاب و هیجان  انگیز می کند. به خصوص ی هنگام با بازتاب نور چراغ خواب یا مهتاب ، انعکاس جالبی را بر روی دیوار ایجاد می کند. کاغذدیواری ستاره ای نقره ای را در این اتاق کودک تصور کنید  که چه منظره آسمان شب زیبایی خلف می کند.