طراحی صندلی های فلزی و بتنی با خوشنویسی

طراحی صندلی های فلزی و بتنی با خوشنویسی

طراحی صندلی
طراحی صندلی

ایاد ناجا طراحی است که این صندلی های فلزی و بتنی را با به کار گیری هنر خوشنویسی برای هفته طراحی دبی طراحی کرده است. در پاسخ به تنوع در حال ظهور در صحنه ی طراحی دبی ، یک بوتیک محلی به نام o’de rose که لوازم جانبی و دکوراتیو ، لباس و آثار هنری را ارائه می کند ؛ به دنبال تعریف جدیدی از میز و صندلی است. در طول گشایش هفته ی طراحی دبی ، فروشگاه میزبان نمایشگاهی از مبلمان معاصر است که آن ها را با استفاده از مواد و متریال جدید ، روش های ساخت و آمیزه ای از تاریخ و معاصر به نمایش می گذارد.

طراحی صندلی
طراحی صندلی

برای نمایشگاه ، طراح خلاق بیروتی ایاد ناجا یک سری صندلی هایی که در طراحی آن نقوش سنتی را با تکنولوژی مواد مدرن در هم می آمیزد ارائه می کند. ناجا از موادی چون بتن و فلز که اغلب به عنوان عناصر معماری و سنگین تلقی می شوند استفاده کرده است. برای انتقال نامحسوس کیفیت ارگانیک و هامونیک. ترکیبی از خطوط متداخل عربی روی حلقه بر روی پایه ی بتنی گرد آمیخته شده است. سه فلز طلایی ، سیاه و مسی ، بیانی گرافیکی و انتزاعی از فرم های خطاطی را به تصویر می کشد ، با شکل هایی که از ورقه ی فلزی خارج شده اند.

طراحی صندلی
طراحی صندلی

 

برای مجموعه ی دوم این آثار ، تحت عنوان kintsu-k ، ناجا برای شکل دادن تنوع مینیمالیستی بیشتر در تم ،‌ مجددا با همان دو متریال قبلی کار کرده است. ورق های فلزی خطاطی شده دور نمای خارجی صندلی را پوشانده و هندسه ی منحصر به فردی را شکل می دهد که با اینکه دو متریال تقابل جدی با هم دارند ، اما به خوبی ادغام شده اند. طلایی ، سیاه و سفید صورتی ، صندلی ها را در برش احاطه کرده است و یا پایه ای را که بر روی آن نشسته است شکل می دهد و طیف گسترده ای از بافت ها و رنگ های ادغام شده را ارائه می دهد.

طراحی صندلی
طراحی صندلی

 

منبع: designboom

گرداوری و ترجمه در تحریریه پویانو

مطالب پیشنهادی:

دکوراسیون با مبلمان مکعبی

میز وسط اتاق نشیمن وطراحی های منحصر به فرد

دکور دیوار های داخلی ، قفسه های معلق