حلبی-پویانو

طراحی دیوار آشپزخانه

طراحی دیوار آشپزخانه

اگر شما هم از کاشی های سفید خسته کننده برای دیوار پشت آشپزخانه خسته شده اید ، این مطلب را دنبال کنید تا ایده هایی جدید و خلاقانه به شما برای  طراحی دیوار آشپزخانه معرفی کنیم.

میتوانید متناسب با عادات پخت و پز و کاربری آشپزخانه تان ، بودجه ی شما و تصورتان از آنچه که میخواهید ، از این ایده ها الهام بگیرید.

عکس

عکسی که خودتان آن را گرفته اید و یا یک عکس چاپی در پشت سینک ظرفشویی با هر سبک دکوراسیونی میتواند سازگار باشد. به عنوان مثال میتوانید عکسی از تعطیلات خانودگیتان و یا عکسی از نمای نزدیک یک گل قاصدک را در نظر بگیرید.

طراحی دیوار آشپزخانه
طراحی دیوار آشپزخانه

تخته

ایده ای آسان و قابل دسترس که سبک دکوراسیون را ساده تر و بدون تجملات جلوه میدهد. میتوانید مثل نمونه ی نشان داده شده رنگی بسیار ملایم و رقیق به آن بزنید و یا اینکه با روکشی از رنگ های روشن و زنده به آن جلوه ی بیشتری بدهید.

طراحی دیوار آشپزخانه
طراحی دیوار آشپزخانه

درب های بطری

درب بطری ظاهر جالب و خلاقانه ای میدهد. به علاوه در رنگ ها و شکل های گوناگونی تولید میشوند که شما میتوانید متناسب با رنگ های موجود در آشپزخانه تان آن ها رانتخاب کنید.

طراحی دیوار آشپزخانه-درب های بطری
طراحی دیوار آشپزخانه-درب های بطری

چوب اسکی!

واقعا غیر منتظره است. چوب اسکی انتخابی با مزه و جالب برای آشپزخانه های مدرن یا آشپزخانه ای با سبک کلبه مانند است.

طراحی دیوار آشپزخانه-چوب اسکی!
طراحی دیوار آشپزخانه-چوب اسکی!

چوب

اگرچه این متریال شاید خیلی انتخاب مناسبی برای پشت سینک ظرفشویی آشپزخانه نباشد اما میتواند در فضاهای دیگر مثل کافی شاپ به کار بیاید.

طراحی دیوار آشپزخانه-چوب
طراحی دیوار آشپزخانه-چوب

آیینه

آیینه های استاندارد مربعی شکل که شما به راحتی میتوانید آن را تهیه کنید هم برای سبک مدرن و هم برای سبک سنتی انتخابی مناسب است. به علاوه میتواند کمک کند تا آشپزخانه ی شما بزرگتر به نظر برسد.

اگر خیلی دوست ندارید آیینه براق و جلا یافته باشد به دنبال آیینه های قدیمی با کمی زنگار باشید.

آیینه
آیینه

تخته سیاه آهنربایی

ایده های زیادی با این نمونه تطبیق پذیر است. اگر دوست ندارید که مثل تخته سیاه یک کلاس درس باشد میتوانید رنگ سفارشی خودتان را داشته باشید و همچنان از داشتن این ایده در خانه تان بهره ببرید.

 

تخته سیاه آهنربایی
تخته سیاه آهنربایی

دکمه لباس

در اینجا دکمه های لباس ترکیبی از بافت و رنگ را تامین کرده اند و ظاهر جالب و مناسبی به این آشپزخانه ی ساده بخشیده اند.

دکمه لباس


سکه

نمونه ای که اینجا میبینید ورقه ی کاشی سرامیک با روکش مسی است. هیچ دلیلی وجود ندارد که شما نتوانید از سکه های واقعی استفاده کنید و ظاهر مشابه این را ایجاد کنید.

ورقه ی کاشی سرامیک با روکش مسی
ورقه ی کاشی سرامیک با روکش مسی

ورقه ی فلزی

این متریال انتخابی خوب برای این بار با سبک مدرن راستیک است ، با سوراخ هایی که روی آن ایجاد شده و کمی ظاهر کهنه و فرسوده به فلز میدهد.

ورقه ی فلزی
ورقه ی فلزی

چوب پنبه

بسیاری از ما ممکن است تعداد زیادی از چوب پنبه ی درب بطری ها را در منزلمان داشته باشیم که منتظر یک استفاده ی مناسب اند. این ایده برای دیوار قسمت بار آشپزخانه فوق العاده است و گرما و بافت را به فضا میبخشد.

چوب پنبه-پویانو
چوب پنبه در طراحی

قطعات شیشه ی رنگ شده

این قطعات شیشه ای رنگی ظاهری متفاوت و غیر منتظره به فضا میدهند. شاید برش این قطعات زمان بر باشد بنابراین برای دیوارهای کوچکتر مناسبند. رنگ آمیزی آنها را با توجه به فضای خود انتخاب کنید.

قطعات شیشه ی رنگ شده-پویانو
قطعات شیشه ی رنگ شده

حلبی

حلبی ظاهری کلاسیک دارد و درخشش آن هم برای احساس مدرنتیه کافی است. کاشی حلبی در شکل ها و طرح های مختلفی تولید میشود. اگر قصد دارید که فضای مدرن با این متریال ایجاد کنید از پانل های پلاستیکی آن استفاده کنید که اجازه میدهد سطح آن را به هر رنگ دلخواه دراورید.

حلبی-پویانو
حلبی در طراحی دیوار آشپزخانه

 

 

منبع:houzz


[share title=”اشتراک گذاری” socials=”facebook, twitter, google, pinterest, linkedin” class=”” icon_type=”fade” ]