آباژور در دکوراسیون اتاق خواب

سایت پویانو- آباژورها در دکوراسیون اتاق خواب

آباژور در دکوراسیون اتاق خواب

به دکوراسیون اتاق خوابتان با استفاده از لامپ های پایه بلند یا آباژورهای زمینی، روشنی ببخشید.

برای تغییر، این بار فکر کردیم که برای شما مطلبی در مورد آباژورهای زمینی آماده کنیم. چرا که نه؟ تا به حال مطالب زیادی در مورد نورپردازی و لوسترها منتشر شده است، اما امروز نوبت آباژورهای زمینی است که نگاهی به لیست آنها بیندازیم و اتاق خواب هایی که با وجود آنها دکوراسیون شده است را بررسی کنیم. همراه پویانو باشید با معرفی انواع آباژورهای زمینی برای دکوراسیون اتاق خواب:

اتاق خواب، اتاق خواب ها شاید یک اتاق معمول باشد که شما مدام در خانه خودتان و دیگران آن را می بینید، اما چه چیز می تواند آن را متفاوت و چشمگیر کند. اتاق خواب هایی که با وجود یک آباژور زمینی یا لامپ های پایه بلند مزین شده باشند. آنها در رنگ ها، مدل ها، سایزها و متریال های مختلف ارائه میشوند که برای هر اتاق خوابی هماهنگ گردند. ممکن است در پایان شما نیز دلتان بخواهد عکسها و ایده های دکوراسیون اتاق خوابتان با این آباژورها را با ما به اشتراک بگذارید.

سایت پویانو- آباژورها در دکوراسیون اتاق خواب

خوب این یکی از اتاق خواب های باحال می باشد که با آن شروع می کنیم! ترکیب سفید، بژ، قرمز بسیار خیال انگیز است به خصوص اگر جزییات و دیتیل های دیگری شبیه به این تم روی دیوارها نیز دیده می شود. صندلی ها و بدنه پایه لامپ و همچنین پُست های تخت(چهارچوب) در همین تم رنگی یکسان هستند. توجه کنید که چقدر این اتاق خواب به خاطر کفپوش چوبی تیره زیباتر شده است.

سایت پویانو- آباژورها در دکوراسیون اتاق خواب

به نورپردازی این اتاق خواب توجه کنید و فکر میکنم شما هم با من موافق هستید که آن آباژور پایه بلند در گوشه اتاق شبیه به این است که مادر دو آباژور رومیزی که بالای پاتختی قرار گرفته اند می باشد! اینکه شوخی است اما واقعا سِت کاملی از این نوع آباژور معمولی است.

سایت پویانو- آباژورها در دکوراسیون اتاق خواب

به نمونه آباژور زمینی در این اتاق خواب نگاه کنید، هر چند که دو عدد آباژور رومیزی در دو طرف تخت خواب می باشد. اما نشان می دهد صاحب این اتاق علاقه زیادی به نورپردازی های الحاقی برای اتاق خود داشته است.

سایت پویانو- آباژورها در دکوراسیون اتاق خواب

خوب، حالا می خواهیم شما را به دیدن این اتاق خواب تحسین برانگیز دعوت کنیم. چیدمان فضای این اتاق برای دو نفر به اندازه کافی است، چرا که جانمایی پاتختی ها و آباژور در یک ردیف خطی قرار گرفته است. یک رویکرد مدرن برای انتخاب یک آباژور زمینی کنار تخت خواب باعث شده ست که این اتاق خواب بسیار دلنشین باشد.

سایت پویانو- آباژورها در دکوراسیون اتاق خواب

رنگ این اتاق خواب، رنگی ست که اکثر حرفه ای های جوان به آن علاقمندند. نه خیلی روشن است نه خیلی تیره. این اتاق خواب واقعا راحت به نظر می آید. با آنکه فقط یک تخت خواب، یک پاتختی و یک آباژور زمینی و یک تابلو نقاشی در آن دیده می شود.

سایت پویانو- آباژورها در دکوراسیون اتاق خواب

من فکر میکنم که گاهی اوقات راحتی در این نیست که چقدر وسایل زیبا برای دکوراسیون اتاق خوابتان انتخاب کردید، در این است که چه مقدار می توانید در این اتاق خواب بخوابید.

سایت پویانو- آباژورها در دکوراسیون اتاق خواب

این اتاق خواب به سبک معاصر یک اتاق خواب دیدنی دیگر است. رنگ هایی که در آن استفاده شده است بسیار فوق العاده اند. برای هم زن و هم مرد و حتی تین ایجر های نسل امروز نیز مناسب است. راحت، مد روز و مطمئنا به این زودی ها از شیکی خارج نخواهد شد. آن آباژور با آن مدل معلق لامپ یک فضای سبک و تازه را ایجاد کرده است.

سایت پویانو- آباژورها در دکوراسیون اتاق خواب

طوری که این اتاق خواب ساده به نظر می آید دوست داشتنی است، اما در عین حال خیال انگیز است. ممکن است به خاطر انتخاب رنگ ها باشد که شیک و گرانقیمت به نظر می آید. این طوسی تیره به خوبی با رنگ سیاه این آباژور و پاتختی هماهنگ شده است. هدبورد یا سرتخت تنهای تخت خواب به رنگ طوسی به جذابیت سایر وسایل دکوراسیون این اتاق است.

سایت پویانو- آباژورها در دکوراسیون اتاق خواب سایت پویانو- آباژورها در دکوراسیون اتاق خواب سایت پویانو- آباژورها در دکوراسیون اتاق خواب سایت پویانو- آباژورها در دکوراسیون اتاق خواب سایت پویانو- آباژورها در دکوراسیون اتاق خواب

منبع:homedesigniglover

گردآوری و ترجمه در تحریریه پویانو| پردیس ترکمان زاده

 

در رابطه با این مطلب بیشتر بخوانید:

ایده های بسیار جالب برای طراحی نورپردازی اتاق خواب

اصول نورپردازی خانه

نکات طراحی نورپردازی داخلی

 

پویانو را در اینستاگرام دنبال کنید

به کانال تلگرام پویا نو بپیوندید