جزئیات فراوان ، دکوراسیونی لوکس برای حمام منزل

جزئیات فراوان ، دکوراسیونی لوکس برای حمام منزل

جزئیات فراوان ، دکوراسیونی لوکس برای حمام منزل

دکوراسیون حمام: بیشتر مردم زمان زیادی را در حمام نمی گذرانند. حتی یک حمام طولانی و لوکس هم به طور معمول چندان زمان زیادی نمی گیرد. اما با این حال زمانی را که ما در این فضا می گذرانیم ، هر چند هم که کوتاه اما باید راحت و آرامش بخش باشد. برای شستن دست و صورت ، آرایش کردن ، حمام و شامپو زدن همه کارهایی است که ما می توانیم آن را در فضایی لوکس تجربه کنیم. در این مطلب دکوراسیون 4 حمام لوکس را به شما نشان می هیم که شما می توانید از آن ها برای به کار گیری در فضای خود الهام بگیرید.

cool-cave-bathroom-600x800
دکوراسیونی لوکس

شش

round-bathroom-fixtures-600x800
دکوراسیونی لوکس

در دکوراسیون حمام اول ، این گونه به نظر می رسد که حمام داخل صخره هایی قرار گرفته است و چنین حسی را القا می کند که انگار شما در داخل یک غار حمام می کنید. دیوار ناهموار در کنتراست و در عین حال در هارمونی با لامپ های سرامیکی با سطح صاف و صیقلی است که در واقع نشان دهنده ی روشی است که غارهای طبیعی مربوط به هزار سال پیش چگونه روشن می شدند.

porcelain-ideas-600x337
دکوراسیونی لوکس
natural-stone-wall-600x337
دکوراسیونی لوکس

marble-and-wood-bath-design-600x337

دکوراسیون حمام بعدی مدرن ، پیچیده و ماهرانه است. طبق توضیحات طراح ، در این حمام تماما از متریال های طبیعت دوست استفاده شده است ، که در نهایت این فضا پر از آرامش ، راحتی ، گرما و ظرافت است. گرما به ویژه در عناصر سنگی و چوب طبیعی نمایان است. وان با عمق زیاد و سینک های چینی این فضا را تکمیل می کنند.

wood-paneling-600x338
دکوراسیونی لوکس
basement-bathroom-600x338
دکوراسیونی لوکس

bathroom-with-chaise-600x338

طراحی این حمام در طبقه ی زیر زمین ، بخشی حمام و بخشی برای دراز کشیدن است که تا حد زیادی با قرار دادن مبلمان غیر معمول ایجاد می شود. شما ممکن است بخواهید زمان بیشتری را به حمام کردن بگذرانید در نتیجه می توانید از یک تخت چرمی صندلی پروانه ای در داخل فضای حمام خود استفاده کنید و در فضایی گرم و نرم و پر از آرامش استراحت کنید. سینک های روشویی در این حمام نیز با آن طراحی جالب و متفاوت خود چشم گیر هستند.

wood-slat-bathroom-600x450
دکوراسیونی لوکس
marble-flooring-600x450
دکوراسیونی لوکس

فضای بعدی که مشاهده می کنید ، حمامی لوکس و گرم است با تم مناطق گرمسیری. دیوار و کرکره های چوبی ، شومینه در مقابل وان پر عمق و دوش در این حمام آن را واقعا به فضایی لوکس مبدل می کند که می تواند برای ویلا یا اجرا در خانه ی شخصی بسیار مناسب باشد.

 

منبع: home-designing

گرداوری و ترجمه در تحریریه پویانو