تاثیر گل و گیاه در دکوراسیون داخلی و مزایای آنها

تاثیر گل و گیاه در دکوراسیون داخلی

تاثیر گل و گیاه در دکوراسیون داخلی و مزایای آنها

دیدن گل و گیاه و فضاهای سبز احساس شادی و طراوت به انسان می بخشد و غم و اندوه را دور می سازد. نتایج پژوهش متخصصان نشان می دهد که نگاه کردن به گل و گیاه ولذت بردن و تعریف کزدن از آن حالت روحی نا متعادل را به حالت طبیعی تبدیل می کند و می تواند یک اتصال عصبی مثبت ایجاد کند. گل و گیاه در دکوراسیون خانه باعث می شود شما بیش از 2 برابر شاد و مهربان باشید.
گلها با رنگ تند شما را به سمت سرزندگی ، هیجان و گلهای با رنگ ملایم حس شخص را به سمت آرامش سوق می دهد.
در بررسی یه جامعه آماری ده هزار نفری هر فرد پنج ثانیه بعد از هدیه یک گل ،بدون اراده لبخند می زند که تاثیر گل را به روی مغز نشان می دهد.

گل و گیاه در دکوراسیون داخلی :
– گذاشتن گل و گیاه در کنار مبلمان جلوه ای از طبعت را در خانه پدید می آورد. گیاهان با رنگ و فرمی منحصر بفرد موجی از انرژی در خانه بوجود می آورد.
– با آمدن فصول جدید، برای تنوع می توان گیاهان جدید را با گیاهان قدیمی تعویض کرد . هماهنگی رنگ و فرم گلدان در دکوراسیون داخلی بسیار مهم است که به خود گیاه هم جلوه بهتری می دهد.
– گلدانهای سرامیکی مناسب برای انواع برگ بید و گندمی ، گلدانهای استیل برای گلهای بهاری ، گلدانهای سفالی برای گیاهان کاکتوس مناسب اند.

گل ها هوای خانه را تصفیه می کنند . گیاهان هوای آلوده به فرمالدئید را که ار رنگ ها ، چسبها ، روکشهای لمینت و… است را تصفیه می کنند . برای خانه هایی که افراد سیگاری دارند مناسب است . همینطور برای خانه های شومینه دار مناسب است.