ایده های هوشمندانه برای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

ایده های هوشمندانه برای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

ایده های هوشمندانه برای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

بخش اول:

شایع ترین مشکلات آشپزخانه های کوچک

فضای بزرگتر همیشه بهتر نیست. به خصوص وقتی که راجع به آشپزخانه صحبت میکنیم. آشپزخانه های کوچکتر معمولا کارامد تر از آشپزخانه های خیلی بزرگ هستند. فضاسازی و طراحی خوب فقط منحصر به آشپزخانه های بزرگ نیست. همه ی آنچه که شما نیاز دارید ، ایده هایی خوب برای دکوراسیون  آشپزخانه ی کوچک است که فضای کوچک شما را سازماندهی ، کاربردی و زیبا میکند.‌

Louis Parrish میگوید: اگر شما بتوانید آشپزخانه ی خود را سازمان بدهید، میتوانید زندگی خود را نیز سازماندهی کنید!

ما ایده های دکوراسیون  آشپزخانه های کوچک را که از طریق راه حل های خوب طراحی با مسائل زیر مقابله میکند. سه مورد از شایع ترین مشکلات در آشپزخانه های کوچک:

دکوراسیون آشپزخانه

بی نظمی58

شلوغی و بی نظمی که اغلب حاصل نبودن فضای کافی برای نگهداری لوازم است. اما در اغلب موارد ، اضافه کردن این فضاهای ذخیره سازی ، راه حل مناسب نیست! بلکه ساده کردن و ساماندهی آن است. کابینت ها خود را باز کنید(به خصوص پشت کابینت ها) و هر آن چه که فکر میکنید نیاز ندارید و استفاده نمیکنید ، اهدا کنید. از خودتان بپرسید که آیا من واقعا این وسیله را نیاز دارم؟ زمانی که کابینت های خود را تمیز کردید ، به سراغ کانتر بروید و وسیله هایی را که از لحاظ بصری باعث میشوند فضا درهم و برهم به نظر برسد، دور کنید.

 

 

 


نبودن فضا در بخش کانتر

حالا قسمتی از فضای کانتر را باز کرده اید ، اما باز هم فکر میکنید که کافی نیست؟ این یک مسئله ی رایج است. ما ایده هایی را برای به حداکثر رساندن ( یا اضافه کردن) فضای کانتر برای آشپزخانه ی کوچک شما داریم. یکی از این ترفندها تبدیل کردن سینک ظرفشویی به تخته ی آشپزخانه است:

دکوراسیون آشپزخانه 


دکوراسیون آشپزخانهآشپزخانه ی تاریک:

فضاهای تاریک ، کوچکتر به نظر میرسند. بنابراین دیوار های خود را با استفاده از کاغذ دیواری یا رنگ آمیزی ، روشن کنید. اگر کابینت های تیره ی خود را دوست دارید ، راه های دیگری را برای آوردن نور امتحان کنید. مانند استفاده از لامپ هایی در زیر کابینت ها برای جلوه دادن به آنها و روشن کردن فضای کار در آشپزخانه. صرف نظر از رنگ ، یک نورپردازی خوب در آشپزخانه باعث میشود که این فضا بزرگتر به نظر برسد. برخی از این ایده های نورپردازی را امتحان کنید:

چراغ های LED  به قفسه ها و زیر کابینت ها برای روشن کردن فضای خود ، اضافه کنید. نصب آنها بسیار ساده است.

جایگزین کردن لامپ های معمولی با نمونه های کم مصرف

استفاده از چراغ های آویز که میتواند لایه های جدید نور را اضافه کند

چراغ ها و وسایل روشنایی جدید را جایگزین قبلی ها کنید.

یک آیینه روی دیوار آشپزخانه اضافه کنید که میتواند نور را منعکس کند و یا از آیینه برای دیوار آشپزخانه استفاده کنید.

 

منبع: freshome

ترجمه شده در تحریریه پویانو


[share title=”اشتراک گذاری” socials=”facebook, twitter, google, pinterest, linkedin” class=”” icon_type=”fade” ]