استفاده از پوسترهای چاپی کودکان در طراحی بیمارستان کودکان در اسپانیا

استفاده از پوسترهای چاپی کودکان در طراحی بیمارستان کودکان در اسپانیا

طراحی این بیمارستان کودکان از لحاظ ویژگی های معمارانه و طراحی داخلی قابل توجه است.فاز اول پروژه بیمارستان کودکان عیسی مسیح به بخش آنکولوژِ کودکان San ildefenso  اختصاص یافته است.این بخش از بیمارستان که علاوه بر اتاق های فنی ، دفاتر پزشکی و انبارهای مربوط به ، دارای یک سالن انتظار و پذیرایی ، 16 اتاق و یک کلاس درس می باشد. بازسازی این پروژه بیمارستانی کودکان شامل تعویض کفپوش بیمارستان ، پوشش دیوارها و سقف ها می باشد. همچنین نوسازی سیستم روشنایی و نورپردازی بیمارستان ، کارهای چوبی و تعداد مختلفی از مبلمان برای دکوراسیون این فضاها می باشد.

 

طراحی دکوراسیون این بخش از بیمارستان کودکان با الهام از تم داستانی The Stories of the Retreat برگرفته شده است. از جذاب ترین و جالبترین قصه ها و حکایات آن برای یک ایده مفهومی دنباله دار در طراحی دکوراسیون راهروها و اتاق ها استفاده شده است. با الهام از این ایده ، فضایی به عنوان غرفه های بازی نیز اجرا گردیده است. در این فضاها  کودکان و خانواده های آن ها می توانند به کتابهای صوتی از میان دیوارهای دیزاین شده گوش فرا دهند.

در سرتاسر طراحی این بیمارستان کودکان از کاغذ دیواری های سفارشی با ویژگی های محبوب کودکان طراحی و چاپ گردید.

اتاق انتظار این واحد به “گلخانه” خود مجهز شده است تا آن را به عنوان یک مکان ملاقات برای بیماران ، خانواده ها و کادر پزشکی میسر کند. این کلاس دارای کلیه وسایل کمک های آموزشی جهت توسعه کلاس ها می باشد و دیوارهای آن به یک مجموعه گالری واقعی گونه های گیاهی Retiro  تبدیل شده اند.