کاغذ دیواری مسی ، دکوراسیون گرم و خاص

کاغذ دیواری مسی ، دکوراسیون گرم و خاص

کاغذ دیواری مسی ؛ رنگ مسی از آن دسته رنگ هایی است که به صورت خاص و متفاوت در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. مطمئنا انتخاب شما برای نصب کاغذ دیواری مسی به دیوار منزل و یا دفتر کار شما توجه هر فردی را به سلیقه متمایز و خیره کننده فضای تان جلب می کند. رنگ مسی از دسته رنگ های متالیک است. مانند طلایی ، نقره های عمومی نسیت و افرادی با ویژگی های شخصیتی هنرمندانه و تک به رنگ های مسی روی می آورند. رنگ مسی نسبت به رنگ کلاسیک طلایی سنتی تر است. از آنجایی که رنگ مسی به رنگ نارنجی نزدیک است یک رنگ گرم و پرحرارت است که ورد آن به هر دکوراسوین داخلی فضایی ، گرما و انرژی را به حاضرین در فضا هدیه می کند. یکی از رنگ های پرطرفدار که در سال 2016 بسیار توجه طراحان داخلی و دیزاینرها را به خود جلب کرده است رنگ مسی است. ورود این رنگ به فضاهایی با دکوراسیون مدرن نیز بسیار جنجالی و پر شور بود. سردی و خنثی بودن رنگ ها و چیدمان طراحی داخلی به سبک مدرن و مینیمال نیاز و خلاء رنگ های گرم را بیشتر از این طاقت نیاورد و میزبان رنگ مسی در عناصر دکوراتیو و تزئینی دکوراسیون خود شد که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت. هنوز هم در نیمه های سال 2017 ما با تاثیر فوق العاده رنگ مسی در مبلمان ، وسایل دکوری ، تابلو ها و متریال مختلف روبرو هستیم.

کاغذدیواری مسی نیز یکی از پرطرفدارترین رنگ های کاغذدیواری برای انتخاب در دکوراسیون مدرن و کلاسیک می تواند باشد. این رنگ رنگی جسورانه و خیره کننده است. مطمئن باشید نصب آن در فضایی شما را به یک فرد متفاوت و شجاع تبدیل در طراحی داخلی خواهد کرد.

ترکیب رنگ مسی با رنگ های دیگر

رنک مسی مانند سایر رنگ های متالیک یا فلزی به خوبی با رنگ ها هماهنگ می شود. این رنگ با رنگ قرمز ، صورتی ، رنگ های تیره مانند قهوه ای نیز هماهنگ می شود.

به خصوص اگر علاقمند به ظروف مسی هستید می توانید به صورت تک دیوار از کاغذدیواری مسی برای دیوار تاکیدی استفاده کنید.

کاربرد کاغذدیواری مسی برای اتاق پذیرایی

کاربرد کاغذ دیواری مسی در اتاق خواب

کاربرد کاغذ دیواری مسی در سرویس بهداشتی

کاغذ دیواری مسی

یکی از محبوب ترین رنگ ها برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی رنگ مسی است چرا که با شیرآلات و ابزار آلات مسی و برنزی خوب ست می شود.