کاغذ دیواری راه راه ؛ شیک بودن در دکوراسیون هم به سبک مدرن و هم کلاسیک !

کاغذ دیواری راه راه

کاغذ دیواری راه راه ؛ شیک بودن در دکوراسیون هم به سبک مدرن و هم کلاسیک !

کاغذ دیواری راه راه ؛ اجازه بدهید کاغذ دیواری های راه راه مجذوب کننده به هر اتاقی از خانه مان حسی دلفریب و حرفه ای در طراحی داخلی ببخشند! راه راه ها به سادگی در دکوراسیون خانه فراموش می شوند و اغلب مردم از جادو و قدرت این الگو و  طرح در جای جای دکوراسیون خانه خود خبر ندارند. بله طرح راه راه روزانه در طراحی ساختمان ها ، محیط ها و فضاهای مختلف به چشم می آید. اما هنگامی که نوبت به انتخاب کاغذ دیواری راه راه می رسد ممکن است برخی از شما دچار تردید شده باشید. من خودم چندین بار از زبان کارفرماهایم هنگام طراحی داخلی اتاقی شنیده ام که نگران این هستند که کاغذ دیواری های راه راه شبیه به طرح شلوارهای منزلی هستند! این واقعا کم لطفی بزرگی به این طرح پرطرفدار و جذاب است. باید گفت که این افراد سخت در اشتباه هستند و راه راه ها یک طرح بین المللی ، همیشه مد ، همواره محبوب در سلیقه طراحان داخلی حرفه ای به شمار می رود. فرقی نمی کند که طراحی دکوراسیون به چه سبکی باشد مطمئنا در ذهن و تجسم بسیاری از طراحان داخلی، یکی از گزینه های پیشنهادی هنگام اجرای یک پروژه ، ترکیب با طرح های راه راه در عناصر ، مبلمان ، دیوار ها و دست کم اکسسوری ها خواهد بود.

طرح های راه راه دارای قدرتی بالا ، حرفی برای گفتن ، ویژگی های تاثیر گذار بصری در  طراحی اتاق ها هستند. باورتان نمی شود همین راه راه های ساده که جدی شان نمی گرفتید چه کمک بزرگی هستند. طرح های راه راه می توانند چاره ای برای بزرگتر نشان داده فضاهای داخلی کوچک ، اتاق هایی با سقف کوتاه و … باشند. کافی است راه راه ها بر روی دیوار بنشینند و به کمک خانه کوچک شما بیایند ، آن وقت هیچ کس باورش نمی شود چرا این بار بعد از نصب کاغذ دیواری راه راه ، خانه 50 متری تان بزرگتر و دلباز تر  از خانه ای مشابه به همین متراژ به نظر می آید.

انواع طرح های راه راه در کاغذ دیواری

شاید به نظر شما همه طرح های راه راه یکسان به نظر بیایند. اما طرح های راه راه هم مانند هر طرح دیگر توسط طراحان ترقی می کند و نمای متفاوتی پیدا می کند. طرح های راه راه عمودی که به صورت نوار های پهن هستند طرح های اسپرت تر و کژوال ( روزمره و بی غل و غش ) در ظاهر به نظر می آیند.

بنابر این اگر دلتان یک فضای صمیمی و راحت در منزلتان می خواهد . کاغذ دیواری های راه راه با نوار های عریض یک فضای داخلی دعوت کننده فراهم می کند که روشن و گرم تر  به نظر می آید. اما باید بدانید که کاغذ دیواری های که دارای نوار های پهن هستند برای فضای های بزرگ مناسب تر هستند.

از طرف دیگر راه راه هایی که نوارهای باریکتری دارند ، طرح های رسمی تر و جدی تری هستند، کاغذ دیواری های راه راه با نوار های باریک انتخاب خوبی برای فضاهای رسمی تر  مانند اتاق غذاخوری و یا اتاق های کاری می توانند باشند.

راه راه ها یک طرح ایده آل برای دکوراسیون اتاق هایی هستند که اصرار دارید تک رنگ طراحی شوند. مثلا انتخاب یک کاغذدیواری راه راه طوسی روی طوسی ( مثلا طوسی روشن روی طوسی تیره و یابر عکس آن ) می تواند با توجه به سلیقه تان پیش برود در عین حال که به فضا عمق می بخشد.

اگر به نظرتان راه راه های ساده تکراری و خسته کننده است ، می توانید طرح های راه راه کاغذ دیواری که دارای نوار های عریض و باریک متفاوت هستند انتخاب کنید. کاغذ دیواری های راه راه می توانند در طرح های شبیه به طرح باردکد نیز عرضه شوند . این طرح از کاغذ دیواری جدید و جالب است و می توانند حال و هوای متفاوتی از کاغذ دیواری های معموا راه راه ایجاد کنند. از نظر بصری روند تدریجی فاصله گرفتن نوار های راه راه از یکدیگر باعث بلند تر نشان دادن سقف می شود اگر به صورت افقی استفاده شوند.

 

قانون کلی در مورد استفاده از کاغذ دیواری های راه راه این است که کاغذ های با راه راه عمودی اتاق را دارای ارتفاع بیشتری نشان می دهند و نتیجه آن این است که فضا دلباز تر نشان می دهد و بزرگتر و کاغذ دیواری های راه راه افقی سقف را کوتاه تر نشان می دهند بنابراین تنها برای اتاق ها و سالن های بزرگی که دارای ارتفاع دیوار زیادی هستند مناسب هست چرا که اتاق را نسبتا کوچکتر نشان می دهد و سقف به نظر پایین تر می آید. همین دو ویژگی راهنمای بزرگی در انتخاب کاغذ دیواری اتاق مورد نظرتان خواهد بود.

کاغذ دیواری های راه راه همراهان خوبی برای کاغذ دیواری های دیگر هستند یا می توان گفت کاغذ دیواری های راه راه ، کاغذ دیواری های همه کاره هستند ! خوب دلیلش این است که تقریبا با هر طرح دیگری می توانند ست شوند. به خاطر ویژگی صاف و صوف و بی حاشیه خطوط طرح راه راه  آمادگی این را دارد که با کاغذ دیواری طرح داماس گرفته تا کاغذ دیواری طرح هندسی و بته جقه ای ترکیب شود.

شاید مایل باشید بیشتر بخوانید:  کاغذ دیواری مخملی ، دکوراسیون اشرافی و چشم گیر!

رنگ های متنوع کاغذدیواری های راه راه

هر موقع که از طرح راه راه صحبت می شود ، ذهن همه ما طرح های راه راه سیاه و سفید را تداعی م یکند. اما نیازی نیست که دنباله رو طرح کلیشه ای راه راه سیاه و سفید باشدی، هر چند که این طرح یکی از طرح های بسیار پرطرفدار ف جسورانه ، اصیل از طرح راه راه است که به خوبی در طراحی سبک مدرن ، رترو ، معاصر به کار برده می شود. اما راه راه های شاد ، جذاب ، شیک در ررنگ های دیگر کاغذ دیواری نیز وجود دارد که دکوراسیون اتاق شما را فوق العاده و دیدنی می کند.

معمولا رنگ های ارائه شده در ترکیب های رنگی طرح راه راه حرفه ای و فکر شده عرضه می شود و از یک پالت رنگی ست عالی انتخاب می شوند. اگر بدانید که چه کمک بزرگی به شما این ست های رنگی کاغذ دیواری راه راه خواهند نمود همین الان سرغ خرید کاغذ دیواری راه راه می رفتید چرا که خیلی زود شما را از گیج شدن در مورد اینکه چه رنگ هایی را با هم ترکیب کنید راحت می کنند و الهام بخش خوبی برای ترکیب های رنگی مبلمان ، میز و صندلی و سایر دکوراتیو ها خواهند بود.  

در این تصویر می بینید که چطور ترکیب رنگی صورتی ، سبز و مشکی کاغذ دیواری با مبلمان سفید ست شده اند. رمز جادوی دیزاین این اتاق استفاده از همان ترکیب در کوسن های روی این مبلمان است. ترکیب این رنگ ها چیزی نیست که هر شخصی  جرئت استفاده از آن را داشته باشد. اما کاغذ دیواری راه راه به کمک این چیدمان و بازی رنگها آمده است.

اگر دکوراسیون منزل تان به سبک کلاسیک است و فضای اتاقتان پر است از دکوری های پر زرق و برق و مبل سلطنتی و فرش های گران قیمت ، کاغذ دیواری راه راه انتخابی شما می توانید به رنگ طلایی کرم ، بژ ، شیری و … باشد. این رنگ ها در این سبک خوب با سایر وسایل  منزل ست می شود.

در پایین انواع نمونه های ترکیبی رنگی از کاغذدیواری های راه راه که خطوط نامنظم عمودی یا افقی دارندرا شاهده می کنید.  مطمئنا شما هم می ببنیید که چقدر می توانند در ایجاد فضایی پویا و شاد موثر باشند.