کاغذ دیواری بژ ، دکوراسیون چشم نواز و شیک !

کاغذ دیواری بژ ، دکوراسیون چشم نواز و شیک !

کاغذ دیواری بژ ، دکوراسیون چشم نواز و شیک ؛ رنگ بژ ، یک رنگ ملایم و شیک است. این رنگ همیشه سال های سال در جای جای دکوراسیون خانه ها به چشم خورده است، با این حال آن قدر ها که شایسته اش است به رنگ بژ توجه نشده است. بژ مانند یک مامور وظیفه شناس و همیشه حاضر میان رنگ ها به کمک ترکیب های رنگی در دکوراسیون و طراحی داخلی فضاها می آید ، اما لیاقت رنگ بژ این است که خود به عنوان رنگ غالب با تمام ویژگی های مثبت و کارآمدش انتخاب شود. این رنگ جز دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد.

احتمالا شما که که به فکر انتخاب رنگ بژ افتاده اید ، به دسته رنگ های خنثی علاقمندید. بله رنگ خنثی ولی در عین حال نه سرد و دل مرده مانند خاکستری نه بی رنگ و بی اثر مانند سفید ! حالا متوجه شده اید که رنگ بژ چه طور چند نقش را به عهده گرفته است. به همین دلایل رنگ بژ می تواند یکی از بهترین رنگ ها در انتخاب کاغذدیواری باشد. کاغذ دیواری بژ رنگ انعطاف پذیری است ، رنگی شیک که هیچ وقت از مد نمی افتد. حتی با حضور پر رنگ تر سبک های مدرن و استقبال از رنگ های سرد مانند طیف های خاکستری ، از محبوبیت و کاربرد رنگ بژ در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف کاسته نشده است.

بژ کلمه ای فرانسوی است که به معنی پشم بی رنگ است. دقیقا رنگ طبیعی پشم به رنگ بژ است. اما بژ طیف رنگی متنوعی دارد.طیف رنگی بژ میتواند به قهوه ای مایل به خاکستری روشن ، به رنگ شنی ، به رنگ کرم و شیری و یا حتی خاکی .. نزدیک و شناخته شود. در تعریف رنگ بژ طیف وسیعی از ترکیب های رنگی ملایم جا خوش کرده است. در واقع رنگ بژ یا اضافه شدن کمی رنگ قهوه ای یا خاکستری یا زرد می تواند تونالیته مختلفی داشته باشد. اگر قصد انتخاب کاغذ دیواری بژ را دارید و می خواهید با مبلمان و سایر وسیله ای در دکوراسین منزل ست کنید حتما باید آنچه که دقیقا مد نظرتان است را مشخص کنید، مثلا تن رنگ بژ کاغذدیواری دلخواهتان به کدام سایه رنگی بیشتر نزدیک است.

کاغذدیواری بژ می تواند فضای خانه شما را آرامش بخش و تحسین برانگیز کند. رنگی است که به سادگی می تواند دکوراسیون خانه شما را ماهرانه ، غنی و دلنشین، رسمی یا غیر رسمی نشان بدهد. و یک سکوی جهش فوق العاده برای دکوراسیون جسورانه . حرفه ای است. خوبی کاغذدیواری بژ برای خانه شما این است که شما از مزایای رنگ های خنثی بهر می برید در حالی که هیچ وقت فضای خانه شما سرد و بی روح نخواهد بود.

 

 

طرح و ترکیب رنگی کاغذ دیواری بژ

فضاهایی که با کاغذ دیواری بژ دکوراسیون می شوند فضایی دلباز برای شما ارمغان می آورند که دلتان می خواهد هوای خانه را عمیقا نفس بکشید. چرا که فضاهای روشن با رنگ های ملایم باعث تمدد اعصاب و تنفس راحت تر هستند.

کاغذ دیواری بژ و آبی فیروزه ای در دکوراسیون داخلی
کاغذدیواری بژ و آبی فیروزه ای در دکوراسیون داخلی

رنگ های گرم تر بژ که تون زردی دارند به خوبی با رنگ های فیروزه ای ، تیله ای و سایر رنگ های با تون زرد آبی جور می شوند.  رنگ قرمز خالص در ترکیب با رنگ های تیره تر و گرم بژ ترکیب می شوند. بژ و صورتی که در ترکیب با یکدیگر عالی و دوست داشتنی می شوند.

کاغذ دیواری مشکی و بژ طرح راه راه در دکوراسیون

کاغذ دیواری بژ و مشکی طرح راه راه در دکوراسیون
کاغذدیواری بژ و مشکی طرح راه راه در دکوراسیون

یکی از ترکیب های شیک ، لاکچری در کلاسیک ترکیب رنگ بژ و مشکی است. یک دکوراسیون شیک با گرمی مخصوص بژ ایجاد می کند که نه مثل طلایی آنقدر گرم و خیره کننده است و نه مانند نقره ای سرد و دلمرده به نظر می آید.

کاغذ دیواری قرمز و بژ در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری بژ و قرمز در دکوراسیون داخلی
کاغذدیواری قرمز و بژ در دکوراسیون داخلی

 

کاغذ دیواری قهوه ای و بژ

رنگ قهوه ای از آنجایی که در پایه رنگی بژ وجود دارد به خوبی با رنگ بژ ترکیب می شود. به عنوان یک رنگ ترکیبی خوب با رنگ قهوه ای می تواند باعث شود دکوراسیون قهوه ای بیش از حد خفه یا تیره نباشد.

کاربرد کاغذ دیواری بژ

کاغذ دیواری بژ انتخاب دکوراسیون های کلاسیک است. این اواخرمردم با روی آوردن به سبک مدرن ، از رنگ های خاکستری بیش از پیش استفاده کرده اند. با این حال بعضی از علاقمندان به رنگ بژ دست از سر این رنگ بر نمی دارند.به خاطر تنوع پایه رنگی بژ، استفاده از رنگ بژ نیاز به ظرافت و سلیقه بیشتری است. چرا که زیاده روی در این تون رنگی ممکن است فضا را تکراری و یکنواخت کند. سعی کنید تون های رنگی بژ وسایل و مبلمان را ار پایه رنگی متناسب با کاغذ دیواری بژ انتخاب کنید که همه چیز باهم هماهنگ باشند.

کاغذ دیواری بژ در اتاق خواب

کاغذ دیواری بژ در دکوراسیون داخلی اتاق خواب
کاغذدیواری بژ در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

کاغذ دیواری بژ در اتاق پذیرایی

دکوراسیون سفید نسکافه ای با کاغذ دیوار بژ
دکوراسیون سفید نسکافه ای با کاغذدیواری بژ