کاغذ دیواری آبرنگی ؛ دیوارهایتان را به یک اثر هنری تبدیل کنید!

کاغذ دیواری آبرنگی ؛ دیوارهایتان را به یک اثر هنری تبدیل کنید!

کاغذ دیواری آبرنگی ؛ در مورد طرح های آبرنگی چه قدر می دانید ؟ چه قدر از  قدرت بی حد طرح های آبرنگی در زیبایی طراحی داخلی مطلع هستید؟ طرح های آبرنگی یک اثر هنری اعجازآمیز است که در هر جا و مکان و بر روی هر وسیله و مبلمانی که قرار بگیرد آن را به یک اثر هنری خیره کننده و جذاب تبدیل می کند. من فکر می کنم همانطور که تابلوهای هنری آبرنگی سرشار و غنی از رنگ هایی هستند که بدون مرز در هم ترکیب می شوند، طرح های آبرنگی نیز خود را در بافت و رنگ های کل فضای داخلی عجین می کنند و باعث می شوند فضایی سیال و رها در دنیای از طرح و رنگ های دوست داشتنی را تجربه کنیم.

طرح های آبرنگی جسورانه ، با ضربه قلم های رها و آزادانه ، و با بافتی ظریف طراحی می شوند و در رنگ های متنوع از سایه های رنگی آبی گرفته قرمز آتشین را به نمایش می گذارد. طرح های آبرنگی هر اتاقی را به یک اثر هنری شیک تبدیل می کند. به نظر می آید که دیگر در مورد استفاده از طرح های آبرنگی هیچ تردیدی ندارید و بیش از پیش مشتاق این هستید که این آبرنگی های خیال انگیز و رمانتیک را به خانه اتان د عوت کنید. خوب حالا که آماده شدید باید بگویم بدون شک یکی از بهترین راه ها برای میزبانی از طرح های ابرنگی ، کاغذدیواری های آبرنگی بی نظیر و رمنتیک است. طرح های سرزنده کاغذ دیواری آبرنگی با شکل های انتزاعی و طرح های بی حد و مرز انتخاب افرادی است که در چهارچوب های مشخص شده باقی نمانند و در طراحی دکوراسیون از خود ابتکار و نوآوری به خرج می دهند.

کاغذ دیواری پوستری آبرنگی

کاغذدیواری پوستری آبرنگی یک انتخاب زیبا برای هماهنگ شدن با استایل و سبک هر اتاقی می تواند باشد. فرقی نمی کند ، اتاق خواب ، سرویس بهداشتی و یا اتاق نشیمن و یا اصلا آشپزخانه …. این پوسترهای دیواری که با ترکیب دو رنگ ارائه می شوند ، فضای اتاق را غنی و آرامش بخش می کنند.

پوستر دیواری طرح آمبره

ممکن است راجع به طرح های سایه روشن و یا آمبره نیز شنیده اید. طرح های آمبره Ombre  به طرح هایی که به صورت تدریجی توناژ رنگی از تیره به روشن و یا روشن به تیره تغییر می کند. بسیاری از طرح های آبرنگی پوستری یا کاغذ دیواری با این طرح نیز آراسته شده اند و طرفداران خاص خود را دارد. این طرح از پوستر و یا کاغذدیواری نیز این روزها به خوبی با سبک دکوراسیون مدرن ، معاصر ، رترو هماهنگ می شود.

کاغذدیواری آبرنگی طرح گل

کاغذ دیواری آبرنگی

کاغذدیواری های آبرنگی همیشه برای آن دسته از طرفداران کاغذدیواری،  یادآور طرح های گل دار رمانتیک و وهم انگیز تابلوهای هنری آبرنگ است.عمده طرح های کاغذ دیواری آبرنگی با طرح های گل دار شاد و سرزنده عرضه می شوند. پیشنهاد ما به شما این است که تک دیوار را با کاغذ دیواری آبرنگی گل دار بیارایید و باقی دیوار ها را با رنگ سبز ، زرد ، صورتی و یا رنگ هایی که در تم رنگی آبرنگی گل دار همیشه رایج هستند و وجود دارد دیزاین کنید. بعد از آن مبلمان را با پاچه ساده انتخاب کنید.

نهایت یک تک مبل و یا تک صندلی را می توانید با طرحی مطابق با طرح آبرنگی کاغذدیواری مچ کنید. کوسن ها می توانند از طرح های آبرنگی و یا طرح های دیگر باشند. این روش را برای دکوراسیون اتاق خواب نیز می توانید به کار ببرد. همیشه یادتان باشد که انند یک نقاشی آبرنگ صحنه های سفید اتاق را کاملا پر نکنید و اجازه دهید برخی نقاط اتاق خالی ئ یا با رنگ سفید باقی مانده باشند. به خصوص اگر طرح آبرنگی پر از رنگی انتخاب کرده اید.

یک استایل دیگر این است که کل اتاق سفید دکوراسیون شود و با یک کاغذ دیواری طرح آبرنگی زمینه سفید اما گل دار آبرنگی به اتاق شخصیت و انرژی ببخشید. البته در این سبک تعادل در استفاده از ترکیب های رنگی همچنن حفظ می شود.

 

کاغذ دیواری آبرنگی طرح ابرو بادی

طرح های ابروبادی همیشه یکی از طرح های جذاب برای افراد علاقمند به هنر است. طرح های ابروبادی نیز به خاطر حس رهایی و طرح های آزادانه اش یکی از طرح های کاغذدیواری های پوستری برای طراحی داخلی فضاهای خاص می باشد.

در تصویر پایین می بیند که چطور از طرح کاغذ دیواری ابروبادی به عنوان یک اثر هنری درون قاب های گچ بری شده دیوار استفاده شده است و انگار یک گالری هنری را پدید آورده اند. پرده های یاسی رنگ و صندلی های ارغوانی به خوبی با پس زمینه یاسی ازغوانی در هماهنگی هستند. هر چه از دیوار فاصله می گیریم با ترکیب رنگی متفاوت و جدیدی از رنگ های سبز، قهوه ای ، آبی مواجه می شویم.