چیدمان فضای کنج خانه : ۹ راه برای شما که فکر اساسی می خواهید!

چیدمان فضای کنج خانه : ۹ راه برای شما که فکر اساسی می خواهید!

چیدمان فضای کنج : کنج های خالی در اکثر فضاهای منازل امروزی به چشم می خورند. این گوشه ها که نمی دانید به چه کار می آیند و دقیقا چگونه باید چیدمان شوند، می توانند پتانسیل فوق العاده ای برای اجرای ایده های کوچک داشته باشند. کمی خلاق باشید و ایده های متنوع را با توجه به اندازه فضا و موقعیت آن امتحان کنید تا نتیجه دلخواه را بگیرید. برای آشنایی با این ایده ها همراه پویانو باشید.

تاب
یکی از ایده های جالب برای پر کردن فضای خالی گوشه اتاق یا نشیمن شما نصب یک تاب کوچک و جمع و جور است. این تاب در نقش صندلی راحتی کوچک شما عمل خواهد کرد و شاید بیش تر از این که صرفا جهت چیدمان یک فضای پرت استفاده شود، کاربرد داشته باشد.

شلف در چیدمان فضای کنج
اگر به صورت همزمان با مشکل وجود یک فضای پرت و بی استفاده در گوشه ای از اتاق خود و نبود فضای مناسب برای قرار دادن شلف تان مواجه شده اید، خیلی خوش شانس هستید. اکثر گوشه ها برای قرار دادن شلف ها مناسب هستند و به این شکل مفید خواهند بود.

صندلی
صندلی هم می تواند آن وسیله ای باشد که در کنج اتاق یا نشیمن خود قرار می دهید. اگر فضا آن قدر بی استفاده به نظر می رسد که نمی دانید چگونه آن را شکل دهید، خیلی راحت به سراغ صندلی های راحتی بروید و یک مبل کوچک برای نشستن خود آن جا بگذارید.

کمد
کمدهای مخصوصی که برای نصب در کنج ها طراحی شده اند نیز در مواقعی که یک گوشه خالی دارید، به کار می آیند. این کمدها در عین این که کنج دیوار را پر می کنند، برای قرار دادن وسایل کوچک تان نیز به کار می آیند. می توانید از انواع دکوری و تزیینی آن ها استفاده کنید.

گالری
طبیعتا اگر قرار است فضای مورد نظرتان را صرفا از لحاظ دکوری مد نظر قرار دهید و بخواهید آن را از شکل خالی و بی روح درآورید، می توانید به سراغ گزینه های دکوراتیو بروید. برای مثال می توانید از قاب عکس ها کمک بگیرید و یک گالری کوچک درست کنید.

گلدان
یکی دیگر از گزینه هایی که معمولا برای پر کردن فضاهای خالی در چیدمان منزل در نظر گرفته می شود و محبوبیت زیادی هم دارد، گذاشتن گلدان است. گلدان ها گزینه های خوبی برای پر کردن کنج اتاق هستند و معمولا هزینه یا دردسر خاصی هم به همراه ندارند.

شزلون
بسیاری از افراد مایل هستند یک شزلون در چیدمان منزل خود داشته باشند، اما نمی دانند دقیقا قرار است کجا قرارش دهند. اگر شما هم به داشتن شزلون علاقه دارید، مسلما می توانید فضای خالی گوشه نشیمن تان را برای قرار داد آن مد نظر داشته باشید.

میز
اگر گوشه نشیمن یا فضای مورد نظر شما به اندازه کافی بزرگ است، ایده پر کردن آن نیز می تواند بزرگ تر باشد. یک ست چای خوری کامل با میز و صندلی در چنین مواردی عالی است و در عین این که به فضا کاربرد می دهد، یک گوشه دنج نیز برای تان ایجاد می کند.

نردبان
در آخر این که اگر فضا کوچک است و شما هم قصد ندارید هزینه زیادی برای چیدمان آن انجام دهید، می توانید از یک نردبان کمک بگیرید. اگر خلاق باشید، نردبان ها هم می توانند در چیدمان منزل تان زیبا به نظر برسند. کافی است یک ایده دکوری روی آن اجرا کنید.

 

 

 

 

 

چیدمان فضای کنج

تحریریه پویانو