پوشش درب های شیشه ای

پوشش درب های شیشه ای

درب و پنجره: در این مطلب از پویانو راجع به چگونه ی انتخاب مناسب پرده ، کرکره ، اسکرین و دیگر کاور ها برای دکور درب های فرانسوی ، درب های کشویی و درب های هلندی همراه باشید:

درب های شیشه ای یک راه حل مقرون به صرفه برای دستیابی به نور طبیعی ، بدون هزینه ی مجدد برای ایجاد کردن قاب پنجره های بیشتر در دیوار است. پاسخ به این پرسش که چگونه به بهترین وجه می توان آن ها را طراحی کرد ، می تواند چالش برانگیز باشد. در ادامه راه حل هایی را برای پوشش درب و طراحی سبک آن ها مشاهده می کنید:

پوشش درب های شیشه ای
پوشش درب های شیشه ای

پرده: اولین گزینه ای که بسیاری از افراد برای پوشش درب های فرانسوی در نظر می گیرند ، پرده است که بالاتر از قاب درب نصب شده است. معمولا دو قطعه پارچه ی نازک را در دو سمت درب برای این نوع پرده استفاده می شود که کشیده می شود در وسط آن بسته می شود.و یا مثل نمونه ای که در این جا می بینید هر دو قطعه در یک جهت برای بسته شدن کشیده می شوند.

d2

کرکره: برای ایجاد ظاهری مرتب و مناسب که در تزکیب حل می شود و جلب توجه زیاد نمی کند می توانید از کرکره های سفارشی که دقیقا بر روی درب شما نصب می شود ، استفاده کنید. برای تاثیر بیشتر و هماهنگ کردن آن با ترکیب ، کرکره ها را به رنگ غالب در فضا در بیاورید.

بهترین درب ورودی

پوشش درب های شیشه ای
پوشش درب های شیشه ای

صفحه های خورشیدی کشویی: شاید هیچ گزینه ی طراحی دیگری مکمل حس سادگی و مدرنیته مانند این پانل های کشویی صفحه خورشیدی نباشد. این صفحه ها می توانند مانع از عبور پرتوهای خورشید و اشعه های مضر یو وی شود. هم چنین می تواند با صفحه دودی برای افزایش قدرت حافظتی ترکیب شود. آن ها یک لایه ی چشم گیر و زیبا برای درب های کشویی هستند که سبک و عملکرد را با خود برای درب و پنجره به ارمغان می آورند.

پوشش درب های شیشه ای
پوشش درب های شیشه ای

پرده های رومی (بالاتر از قاب پنجره) : اگر سقف بلند است و فضای زیادی بین قاب درب و پنجره با سقف وجود دارد ، پرده های رومی یک گزینه ی خوب برای پوشش این درب و پنجره هاست که در زمانی که استفاده نمی شوند می توانید آن ها را در بالا جمع کنید و با یک حرکت می توانید آن را باز کنید و پنجره را در طول شب پوشش پوشش دهید. در انتخاب طرح و رنگ این پرده ها دقت به خرج دهید و برای حفظ انسجام از همان طیف رنگی در سراسر اتاق استفاده کنید. نکته ی طراحی: به میزان حد اقل دو اینچ آن را بزرگتر از قاب پنجره بگیرید زیرا هم یک تقارن بصری مطلوب را به وجود می آورد و هم به صورت مضاعف از داخل شدن نور ناخواسته از دو سمت پنجره به داخل جلوگیری می کند.

مطالب پیشنهادی:

پنجره های سقفی یا نورگیر سقف

منبع: houzz

گرداوری و ترجمه در تحریریه پویانو