کمترین هزینه بازسازی قبل از فروش آپارتمان ؛ فروش سریع و کم هزینه آپارتمان

کمترین هزینه بازسازی قبل از فروش آپارتمان ؛ فروش سریع و کم هزینه آپارتمان

هزینه بازسازی قبل از فروش آپارتمان

روش‌هایی برای صرفه جویی در هزینه‌های آماده کردن خانه و فروش آپارتمان ؛ در این مقاله یاد می‌گیرید که هنگام آماده کردن یک آپارتمان برای فروش روی چه چیزهایی بیشتر هزینه کرده و از چه چیزهایی صرف نظر کنید. بدین صورت با کمترین مقدار هزینه بهترین نتیجه را دریافت می‌کنید. با تدبیر بودن و میانه روی در خرج کردن تنها مربوط به طراحی داخلی خانه نمی‌باشد.

هنگام آماده سازی یک خانه برای فروش، در مورد هزینه صرف کردن ها دقیق باشید. بسیاری از مردم هزینه خود را تماما صرف بخش های نادرست می‌کنند، درحالی که مشاوره گرفتن از یک هوم استجرز (آماده ساز خانه) در این امور در همان ابتدا می‌تواند واقعا باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما شود.

با راهکارهای زیر درمی‌یابید که هنگام آماده سازی یک خانه یا آپارتمان برای فروش روی چه چیزهایی هزینه نکنید.

تزئینات گچی خانه را نقاشی نکنید

حتی اگر نیاز دارید تا دیوارهای چند اتاق را نقاشی کنید، معمولا نقاشی تزئینات گچی دیوارها موقع آماده سازی خانه برای فروش الزامی ندارند، چرا که نقاشی کردن تزئینات و ابزارهای گچی دیوارها نیازمند زمان، زحمت و هزینه بیشتر(در صورت استخدام یک فرد) نسبت به نقاشی خود دیوارها هستند. بنابراین اگر دیوارها را رنگ کنید و از رنگ آمیزی ابزارهای گچی آن ها چشم پوشی کنید در هزینه ها صرفه جویی کرده اید.

شما میتوانید تعدادی از دیوار های را با کاغذ دیواری ارزان قیمت زیبایی ببخشید 

هزینه بازسازی قبل از فروش آپارتمان
هزینه بازسازی قبل از فروش آپارتمان

نیازی به روکش جدید برای کفپوش ندارید

اگر کفپوش شما از جنس هاردوود می‌باشد و شکل کاملا زیبایی نیز ندارد، نیازی نیست برای یک روکش جدید بر روی آن هزینه کنید. خریداران خانه چوب هاردوود را دوست دارند و وجود آن همیشه به عنوان یک مزیت تلقی می‌شود حتی اگر ظاهر کاملا درست و بی‌عیبی نداشته باشد. گاهی اوقات خوب تمیز کردن و مقداری رنگ چوب تمام چیزی است که برای نوکردن ظاهر کفپوش خود نیاز دارید.

اگر کفپوش منزل شما واقعا به چیزی فراتر از آن نیاز دارد، از جایگزین های ارزان قیمت برای جلادادن به کفپوش استفاده کنید. از لاک یا پوشش پلی اورتان چوب استفاده کنید که این ها معمولا در مغازه های مربوط به تعمیرات خانه پیدا می‌شوند.

قبل از کشیدن این پوشش روی چوب ابتدا خیلی نرم کفپوش را با سنباده زن دستی دانه ریز بسابید. سابیدن شدید در این جا نیاز نیست، چرا که فقط باید اندکی روکش آن را نرم کنید تا لایه پلی اروتان به طور کامل روی آن بچسبد.

من این کار را خودم روی یک کفپوش هاروود با 60 سال قدمت انجام دادم و شاید باور نکنید که نتیجه آن چقدر شگفت آور بود.

و همینطور میتوانید از کفپوشهای pvc ارزانقیمت در بخشهایی از خانه استفاده کنید.

خریداری نکردن مبلمان جدید

روی چیزهایی که دارید تمرکز کرده و آشفتگی و به هم ریختگی آن ها را سامان دهید. شما حتی ممکن است نیاز داشته باشید چند وسیله از فامیل یا یک دوست نزدیک خود قرض بگیرید اگرکه آن ها در تکمیل کردن فضا به شما کمک می‌کنند.

در اتاق خواب ها، تمام چیزی که نیاز است یک تخت با پوشش زیبا، یک میز کناری و میز لامپ می باشد. اگر دکور شما خسته کننده و از مد افتاده شده است، می توانید روی خرید خرید یک روتختی، لامپ و یا چند بالشت جدید هزینه کنید اما باید مطمئن شوید چیزهایی که می‌خرید مناسب فضای خانه جدیدتان هم هست.

هزینه کم برای خانه اجاره ای

لوازم و اثاثیه سالم و تمیز را عوض نکنید

اگر لوازم سفید یا سیاه آشپزخانه شما نسبتا نو و سالم هستند نیازی نیست که آن ها را با مدل های پرطرفدار استیلی و درخشان امروزی جایگزین کنید. با این حال، اگر لوازم تان قدیمی و فرسوده شده اند این موضوع دیگری است.

هزینه بازسازی قبل از فروش آپارتمان
هزینه بازسازی قبل از فروش آپارتمان

نیازی به خرید چراغ های جدید نیست

آیا لوازم روشنایی شما ظاهری کهنه پیدا کرده اند؟ به جای عوض کردن لامپ ها و چراغ ها، آن ها را رنگ سیاه بزنید. این یک ترفند تغییر فوری است و هزینه بسیار کمی نیز دارد.

هزینه بازسازی قبل از فروش آپارتمان
هزینه بازسازی قبل از فروش آپارتمان

تمام لوازم و شیرآلات برنجی خود را تعویض نکنید

فلزهای برنج درخشان نمای یک خانه را قدیمی و از مد افتاده می کنند، اما اغلب تعداد زیادی دستگیره، وسایل و لولاهای برنجی وجود دارند که تعویض کردن آن ها هزینه سنگینی برمی‌دارد.

فلزهای برنج با ظاهر آنتیک یا satin-finish در حال تبدیل شدن به یک گرایش پرطرفدار در دکوراسیون منزل هستند و از فلز نیکل صیقلی که بسیاری از افراد برای نوسازی فلزهای برنج خانه خود استفاه می‌کنند ظاهری لوکس تر و گران تر دارند. یعنی شما هم می‌توانید روی محصول ارزانی که به فلز برنج شما قدمت دهد هزینه کنید یا این که برخی از لوازم برنجی خود را تعویض کنید. اگر وقت ندارید برای همه آن ها این کار را انجام دهید صرفا روی لوازم و شیرآلات حمام  و المک شیر آشپرخانه تمرکز کنید.

همینطور میتوانید از ست شیرآلات کامل ایرانی با هزینه ای بسیار پایین استفاده کنید.

هزینه بازسازی قبل از فروش آپارتمان
هزینه بازسازی قبل از فروش آپارتمان

می‌توانید حدس بزنید که در این طرح چه چیزی انجام شده؟ طرح کلی فلزهای برنج با فلزات دیگر به زیبایی ترکیب می‌شود اگر آن ها را به درستی با یکدیگر ترکیب کنید.

توصیه طراح: اگر می توانید روی نوسازی چندتا از لوازم خود هزینه کنید نه این که تمام لوازم روشنایی، شیرآلات و دستگیره های کابینت را که قدیمی شده اند تعویض کنید.

بدانید که :

نیکل و کروم براق در کنار روکش‌های آهنی و سیاه رنگ به خوبی هماهنگ می شوند.

ظاهر فلزهای برنجی و طلایی به خوبی با فلزهای برنزی روغن مالیده هماهنگ می شوند.

 

روی تعمیر و تغییر دکوراسیون اتاق کودک هزینه نکنید

بیشتر افراد از اتاق های بچه ها یک تم کودکانه را انتظار دارند. تعمیر کردن یک اتاق کوچک کودک برای برآورده کردن نیازها و سلایق خاص برای فروش یک خانه زیاده روی است چرا که این بخشی از خانه است که باعث معامله یا فسخ معامله فروش یک خانه نمی‌‌شود بنابراین روی نوسازی آن خود را به زحمت نیندازید.

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: houzz