نقاشی دیوار منزل با ایده های جذاب و جدید

نقاشی دیوار منزل با ایده های جذاب و جدید

نقاشی دیوار منزل ؛ در فکر نقاشی دیوارهای منزلتان هستید؟ توصیه من به شما این است که پیش از ورود کار به مرحله اجرا کمی صبر کنید. این روزها ایده های مختلف برای هر چه زیباتر کردن دکوراسیون منزل به قدری گسترده و متنوع شده اند که پای آن ها به نقاشی دیوار نیز باز شده است. بله، نقاشی دیوارهای منزل شما می تواند به جای ساده بودن در شکل ها و طرح های بی نظیری به اجرا درآید که حتما از دیدن آن ها شگفت زده خواهید شد. برای این که این بار با نقاشی منزل خود به یک فضای جذاب تر و امروزی تر دست پیدا کنید، با ایده های جدید پویانو همراه باشید و روش های امروزی و جالب نقاشی را بشناسید.

از تکنیک آمبره در نقاشی دیوار منزل استفاده کنید

آمبره تکنیکی در رنگ آمیزی است که در آن طیف رنگ از قسمتی به قسمت دیگر به تدریج تغییر می کند. این تکنیک به گونه ای اجرا می شود که پس از اتمام کار، شما قادر به تشخیص یک مرز مشخص بین رنگ های اجرا شده نخواهید بود. آمبره می تواند با کمک دو یا چند رنگ صورت گیرد و اجرای آن به تخصص نیاز دارد. این تکنیک می تواند رنگ و لعاب جالبی به فضای مورد نظر شما بدهد و زیبایی به مراتب تاثیر گذارتری ایجاد کند.

از هنر نقاشی بهره بگیرید

نقاشی روی دیوار از جمله روش هایی است که می تواند برای زیباتر کردن رنگی که بر سطح دیوار زده اید، به کار بیاید. نقاشی را می توان به صورت دستی یا با کمک شابلون انجام داد. برخی افراد متخصص نیز هستند که می توانند در این رابطه به شما کمک کنند. شما می توانید با انتخاب یک رنگ مناسب که با پس زمینه کنتراست کافی داشته باشد، طرح مورد نظر خود را روی قسمتی از سطح دیوار به اجرا درآورید.

یک پس زمینه در نظر بگیرید

این روش هم یکی از جدیدترین مدل های طراحی سطح دیوار به کمک رنگ آمیزی است که می تواند جلوه خاص و بی نظیری به منزل شما بدهد. برای اجرای این ایده، باید ابتدا پس زمینه را به یک رنگ خاص اختصاص دهید و سپس سطح روی آن را در قسمت های خاصی با پلاستر بپوشانید. پلاستر باید به نحوی روی سطح دیوار اجرا شود که برخی از قسمت های پس زمینه قابل دیدن باشند. برای مثال، می توان پس زمینه را به صورت خطوطی در میان سایر قسمت ها که با پلاستر پوشیده شده اند، به نمایش گذاشت.

نقاشی دیوار منزلیک فرم هندسی در نقاشی دیوار منزل اجرا کنید

اگر می خواهید نقاشی دیوارهایتان به جذابیت یک کاغذ دیواری مدرن و امروزی اجرا شود، می توانید از فرم های هندسی استفاده کنید. شما می توانید چند رنگ مشابه یا متناسب را برای ترکیب با یکدیگر انتخاب کرده و با در نظر داشتن یک الگوی هندسی خاص به نقاشی دیوار مورد نظر خود اقدام کنید. این کار می تواند ظاهری دقیقا شبیه به کاغذ دیواری به دیوارهای رنگ زده شده بدهد که در عین زیبایی، مطابق فرم دلخواه شما طراحی شده است.

 

 

 

تحریریه پویانو