نحوه نمایش گذاشتن عکس ها در خانه با ایده های دست ساز زیبا

نحوه نمایش گذاشتن عکس ها در خانه با ایده های دست ساز زیبا

نحوه نمایش گذاشتن عکس ها : نگهدارنده عکس حروف انگلیسی سیمانی ؛ این نگهدارنده عکس‌های سیمانی دست ساز طرح حروف انگلیسی روشی عالی برای به نمایش گذاشتن عکس‌های مورد علاقه اینستاگرم از آخرین تعطیلات آخر هفته شماست. برای درست کردن این ها ابتدا کلمه‌ای که می خواهید را انتخاب کنید برای مثال YAY و سپس سیمانی که سریع خشک می‌شود را در قالب سیلیکونی حروف انگلیسی بریزید و با اندکی سیم طلایی و رنگ کردن هولدر عکس‌های خود را بسازید.

قاب عکس با گوشه های طلایی

اگر به دنبال روشی راحت برای زیبا کردن قاب عکس‌هایی که دارید می‌گردید می‌توانید اندکی تزئینات طلایی رنگ به آن اضافه کنید بدین ترتیب که پودر یا ورقه طلایی رنگ را به گوشه های قاب عکس اسپری کنید تا قاب زیبایی برای عکس مورد علاقه خود داشته باشید.

هولدر چوبی قاب عکس

دو توپ چوبی از فروشگاه خرازی یا صنایع دستی خریداری کنید و یک شکاف باریک برای نگهداشتن عکس‌ها روی میز ایجاد کنید تا نگهدارنده عکس مدرنی داشته باشید و می‌توانید با رنگ های مورد علاقه تان آن را نقاشی کنید.

در این جا نیز ایده مشابهی به کار رفته با این تفاوت که نگهدارنده عکس ها مکعب چوبی هستند.

کاردستی تابلوی هنری بزرگ طرح کاشی

پرینت گرفتن عکس‌های بزرگ ممکن است گران باشد اما یکی از راه‌های جایگزین این است که عکسی را انتخاب کنید و روی هر ورقه آچار بخشی از عکس را پرینت بگیرید.

 زمانی که این عکس ها کنار هم نصب شوند تابلوی عکس طرح کاشی شما ساخته می‌شود.

قاب عکس برای عکس های اینستاگرامی

صدها عکس اینستاگرامی محبوب تان را با ساخت یک قاب عکس بزرگ با استفاده از متریال های ارزان قیمت به نمایش بگذارید تا جایی برای به نمایش گذاشتن تمامی خاطرات تان در یک نقطه داشته باشید.


کاردستی قاب عکس کوچک پلاروید

عکس های محبوب خود و دوستان تان را در قاب چوبی پلاروید با پایه چوبی مکعبی قرار دهید.

کاردستی آویز عکس دیواری

با درست کردن یک آویز عکس دست ساز دیواری آخرین عکس‌های خود را به نمایش بگذارید و بیشترین استفاده را از فضای دیوار داشته باشید.

همچنین می توانید خلاقانه عمل کنید و از وسایل دیگری برای آویختن عکس های خود استفاده کنید.

قاب عکس دست ساز چوبی سوخته

با یک ابزار سوزاندن چوب روی قاب عکس‌های چوبی طبیعی شما می‌توانید با سوزاندن سوراخ ها و طرح‌هایی را روی آن ایجاد کنید تا قاب عکس‌های خاص و منحصربه فرد خود را داشته باشید.

 عکس های مگنت دست ساز

برای تولد دوست تان می‌توانید آن ها را با یک هدیه متفکرانه از مجموعه عکس‌های مگنتی کوچک سوپرایز کنید. بنابراین آن ها می‌توانند عکس‌هایی از اوقاتی که با شما بودند را روی یخچال شان نصب کنند.

زیربشقابی‌های عکس دار

روی زیربشقابی‌های خود عکس بچسبانید و این  زیربشقابی‌های عکس دار زیبا را به میز چایی خود اضافه کنید. این کاردستی آسانی برای شروع مکالمه با دوستان جدید دور میز شماست و از طرف دیگر روش خوبی برای شناسایی نوشیدنی هر شخص است.

قبل از استفاده از این زیربشقابی ها مطمئن شوید که روی آن‌ها را با وینیل یا روکش پلاستیکی پوشانده اید تا در برابر خیس شدن محافظت شوند.

گالری عکس با طرح هندسی

گالری عکس دیواری مدرن خود را در راهروی منزل تان بسازید؛ با میخ زدن در مکان‌های مختلف روی دیوار و استفاده از نخ موم کشیده جواهرآلات از یک میخ شروع کرده و آن را به دیگری وصل کنید تا قاب عکس منحصربه فرد دلخواه تان برسید. سپس با استفاده از کلیپس‌های کوچک عکس های خودتان را روی رشته نخ‌ها نصب کنید.

استفاده از کلیپس‌های کوچک برای نصب عکس ها به شما اجازه می‌دهد که بتوانید عکس‌های تان را به راحتی جابه جا کنید تا فقط جدیدترین عکس‌های خود را روی آن به نمایش بگذارید.

آویز عکس دیواری طرح پوستر

این جا یک راه جالب برای آویزان کردن پوسترهای بزرگ شما به روی دیوار است که ممکن است در دبیرستان آن را زیاد دیده باشید. قاب عکس آویز خود را استفاده یک تکه طناب کنفی که به یک میله چوبی اتصال دارد بسازید تا بتوانید با آن پوستر های بزرگ خود را به اتاق تان وارد کنید.

 

 

 

 

 

 

نحوه نمایش گذاشتن عکس ها

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: thespruce