مدل کاغذ دیواری بنفش و طیف بنفش در طراحی دکوراسیون داخلی

مدل کاغذ دیواری بنفش و طیف بنفش در طراحی دکوراسیون داخلی

مدل کاغذ دیواری بنفش ؛ کاغذدیواری بنفش همان رنگی است که وسوسه تان می کند آن را انتخاب کنید ولی با همه جذابیتش هنوز شما را برای یک دکوراسیون و چیدمان به رنگ بنفش مردد نگه داشته است. یاسی ، ارغوانی ، لاجوردی ، نیلی همه و همه از طیف رنگ های بنفش می باشد. این رنگ ها با ویژگی خیره کنندگی در عین حال شیک بودن یکی از رنگ های منتخب برای چیدمان و دکوراسیون داخلی افرادی است که از تکرار و کسل کنندگی بیزارند!


 

 

دکوراسیون به رنگ بنفش و یا ارغوانی نه پرتحرکی بیش از حد رنگ قرمر را دارد نه سردی رنگ آبی . یک رنگ میانه دوست داشتنی .

خوب می دانیم که رنگ بنفش را دوست دارید و چه جایی بهتر از دیوار ها که علاقه خود را به حالت تاکیدی و سطح وسیح به نمایش بگذارید؟ واقعا رنگ بنفش با میانه رویش بین رنگ پر جنب و جوش قرمز و رنگ دلسردکننده آبی لیافت این را دارد که جایگاه دیوار را به خود اختصاص دهد.

انواع مدل کاغذدیواری به رنگ بنفش را در پایین می بنید. طبیعتا گشتن انواع کاغذدیواری های بنفش میان آلبوم های مختلف به شما برای تصور ذهنی اتاقی که قصد دکوراسیون آن را دارید کمکی نمی کند. اما نگران نباشید و انواع نمونه های دکوراسیون داخلی که با کاغذدیواری به رنگ بنفش طراحی شده اند را می بینید. بعضی از این نمونه ها با گل های درشت و بعضی با گل های ریز چاپ شده اند. یکی از مدل های کاغذدیواری که با رنگ بنفش خیلی شیک و برازنده به نظر می آید کاغذدیواری مدل داماس است. البته طرح های دیگری از کاغذدیواری را که به خوبی با رنگ های دیگر نیز هماهنگ شده است می بینید و خودتان با کمی دقت و توجه به عناصر و مبلمان اتاق ها متوجه خواهید شد که دکوراسیون با کاغذدیواری بنفش ساده تر از آنچه فکر می کردید می تواند باشد.

مدل کاغذ دیواری بنفش
مدل کاغذ دیواری بنفش