مدل های میز ناهارخوری : سبک های پر طرفدار را بهتر بشناسید

مدل های میز ناهارخوری : سبک های پر طرفدار را بهتر بشناسید

مدل های میز ناهارخوری : اگر قصد خرید میز غذا خوری را دارید و به دنبال یک مدل خاص و مناسب هستید، شاید بهتر باشد پیش از هر چیزی با سبک های محبوب آشنایی پیدا کنید. خرید لوازم منزل ار جمله کارهایی است که به همین سادگی ها نمی توان آن را انجام داد، چون شما لوازم منزل تان را برای مدت نسبتا زیادی مورد استفاده قرار می دهید و نمی توانید مدام در حال عوض کردن آن ها باشید. بنابراین، بهتر است انتخابی که انجام می دهید، بهترین انتخاب باشد. میز ناهارخوری هم یکی از وسایلی است که وجود آن در منازل امروزی بسیار اهمیت دارد و جدا از تامین راحتی خود شما برای صرف وعده های روزانه، برای پذیرایی از مهمانان نیز لازم است.

ست های ناهارخوری در ابتدای ورود خود به منازل، چندان متنوع نبودند. اکثر میزهای ناهارخوری در گذشته به یک شکل طراحی و عرضه می شدند و تقریبا هر کسی که می توانست یا می خواست یکی از این میزها را برای منزل خود تهیه کند، یکی از مدل های معمول را انتخاب می کرد که مشابه آن در خانه های دیگر نیز دیده می شد. در حالی که این روزها همه چیز کاملا عوض شده است. مدل های میز ناهارخوری هم مثل هزاران وسیله و مبلمان دیگر به قدری تنوع طرح و رنگ پیدا کرده اند که هر کسی می تواند چیدمان فضای خانه اش را به گونه ای خاص انجام دهد.

در میان انواع سبک های موجود در بین میزهای ناهارخوری، تعدادی از سبک ها هستند که این روزها محبوبیت خاصی پیدا کرده اند. برخی از این سبک ها عمر زیادی دارند و همچنان نیز برای خریداران جذاب به نظر می رسند.در این مطلب، شما را با چند مدل از پر طرفدار ترین سبک های میز ناهارخوری آشنا خواهیم کرد که می تواند در اتخاذ تصمیم تان برای خرید تاثیر گذار و الهام بخش باشد.

سبک اسکاندیناویایی

یک میز به سبک اسکاندیناویایی می تواند گزینه ی خیلی خوبی برای چیدمان فضاهای ناهارخوری تان باشد. میزهای این سبک از سادگی و زیبایی خاصی برخوردارند و به خوبی با هر نوع سبکی ست می شوند. میزهای اسکاندیناویایی با طراحی کلاسیک و باشکوه خود می تواند فضای فوق العاده ای را در سالن ناهارخوری ایجاد کند. رنگ استفاده شده در این سبک، معمولا سفید است که با همه ی رنگ ها همخوانی دارد و فضا را نیز بسیار وسیع تر نشان می دهد.

مدل های میز ناهارخوری سبک روستیک

اگر سبک های ساده و بی آلایش را می پسندید و در عین حال به چیدمان خانه های گرمی که در دهکده ها وجود دارند نیز علاقه مند هستید، سبک روستیک می تواند گزینه ی مناسبی برای انتخاب میز ناهارخوری شما باشد. میزهای روستیک با استفاده از چوب در شکل طبیعی و دست نخورده ساخته می شوند و تزیینات خاصی ندارند. این میزها دارای ظاهر ساده ای هستند که می تواند فضای ناهارخوری تان را بسیار دلچسب و خودمانی کند.

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک، بدون شک یکی از محبوب ترین سبک ها در دکوراسیون و چیدمان منازل است که با وجود قدمت بسیار زیاد خود، همیشه جزو انتخاب های پر طرفدار به شمار رفته و می رود. شما می توانید با خرید یک میز ناهارخوری به سبک کلاسیک مطمئن باشید که منزل تان همیشه به روز خواهد بود، چرا که این سبک هیچ وقت از مد نمی افتد و کهنه و قدیمی نمی شود. شکوه و رسمیتی که سبک کلاسیک به فضای ناهارخوری شما می بخشد از جمله ویژگی هایی است که در سبک های دیگر کم تر دیده می شود.

مدل های میز ناهارخوریمدل های میز ناهارخوری سبک مدرن

اگر دکوراسیون منزل شما مدرن و امروزی است، بهترین گزینه برای انتخاب میز ناهارخوری نیز سبک مدرن خواهد بود. یک میز مدرن می تواند در بهترین حالت با دیگر وسایل و مبلمان منزل شما همخوانی پیدا کرده و ظاهر بسیار شیکی به منزل تان ببخشد. سبک مدرن از سادگی خاص و بی نظیری برخوردار است. توجه داشته باشید که این سادگی به معنای داشتن فرم های معمولی و تکراری نیست، بلکه در واقع نشانگر ویژگی های خاص این سبک است که در آن به جای تزیینات از فرم ها برای ایجاد زیبایی استفاده می شود.

سبک مینیمالیسم

سبک مینیمالیسم هم یکی از سبک های امروزی است که در طراحی بسیاری از مبلمان و میزهای ناهارخوری به چشم می خورد. این سبک را می توان ساده ترین سبک در چیدمان منزل دانست. سبک مینیمالیسم به دور از هر گونه تزیین و فرم های اضافه و نامتعارف بوده و سادگی از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می رود. سبک مینیمالیسم برای کسانی مناسب است که می خواهند میز ناهارخوری شان در عین شیک بودن، ساده باشد.

 

 

 

تحریریه پویانو