مدل میز صبحانه خوری دو نفره کوچک و کمجا با 20 طرح در منزل

مدل میز صبحانه خوری دو نفره کوچک و کمجا با 20 طرح در منزل

مدل میز صبحانه خوری دو نفره : فضا، فضا و فضا؛ به نظر می‌رسد که ما همیشه هنگام تغییر دکوراسیون و چیدمان وسایل خانه به دنبال آن هستیم. در واقع مقدار فضای کافی در اطراف ما وجود دارد و در مناطق پر جمعیت شهری حتی هر وجب از فضا ارزشمند و البته گران قیمت است. راه حل‌های مربوط به فضاهای کوچک و لوازم و اثاثیه کم جا باعث می‌شود بتوانید معمای پیدا کردن فضای کافی را حل کنید و پتانسیل کامل فضای منزل تان را به حداکثر برسانید. چه شما دوست داشته باشید با معشوق خود هر صبح یک فنجان قهوه لذیذ بنوشید یا صرفا به دنبال یک مدل میز صبحانه خوری دو نفره کم جا و پرکاربرد باشید تا از آن به عنوان ناهارخوری نیز استفاده کنید، اختصاص  دادن یک جای دنج برای صبحانه خوردن همه این موارد را شامل می‌شود.

با استفاده از میزهای مبتکرانه‌ای که هنگام غیر استفاده بودن تا می‌شوند، داشتن یک صبحانه خوری دنج در آشپزخانه یا اتاق پذیرایی و نشیمن کوچک اکنون نسبت به قبل بسیار آسان تر شده است.

اما شما هنوز هم می‌توانید سبک و سیاق سنتی را پیش بگیرید و فضاهای صبحانه خوری کافه رستورانی را با تمام شکوه کلاسیک شان به نمایش بگذارید.

در این جا مدل‌های جدیدی از میزهای ناهارخوری کوچک را می‌بینید که یک گوشه بلا استفاده را به یک  صبحانه خوری دنج عاشقانه تبدیل کرده‌اند.

ما در زیر 20 مدل میز صبخانه خوری دو نفره را به شما نشان می‌دهیم که می‌توانید از آن ها برای داشتن میزهای دو نفره شیک ایده بگیرید.

صبحانه خوری های فوق العاده کوچک

اغلب آشپزخانه ها به عنوان جایی برای قرار دادن میزهای صبحانه خوری استفاده می‌شوند و برای بیشتر اوقات راهکار خوبی است. اما با داشتن یک مدل میز صبخانه خوری دو نفره شما می‌توانید این پیش فرض متعارف را کنار بگذارید و میز صبحانه خوری خود را به اتاق پذیرایی، اتاق ناهارخوری نزدیک آشپزخانه، اتاق خواب زیبای افسانه‌ای یا حتی اتاق آفتاب گیر منزل تان انتقال دهید.

شما مشخصا به فضای بسیار کوچکی نیاز دارید و اغلب میزهایی که به لبه جزیره آشپزخانه نصب می‌شوند و یا به سادگی از لبه پنجره به سمت داخل امتداد پیدا می‌کنند صبحانه خوری های دو نفره را بیش از همه کم جا کرده است.

یک مدل میز صبحانه خوری دو نفره مدل کافه رستورانی با صندلی‌های انحنادار که با آن ها یاد و خاطرات کافه رستوران های خیابانی تداعی می‌شود ایده واقعا عالی است و این صرفا برای تازه ازدواج کرده ها نیست!. اگر می‌خواهید یک فضای صبحانه خوری دنج داشته باشید که بدون منحرف کردن تم و طراحی اتاقی که در آن هستید اندکی جذابیت رمانتیک داشته باشد، فقط کافی است چند شاخه گل و شاید چند لامپ رشته ای در پس زمینه و چند دکوری پاستلی به روی میزتان اضافه کنید.

استفاده بهینه از گوشه ها

با صندلی‌های مدل نیمکتی و یک میز فوق العاده کوچک برای خودتان فضای دنج عاشقانه ای برای صبحانه خوردن فراهم کنید. در این جا این میز دو نفره دقیقا در گوشه اتاق قرار گرفته است، منظره زیبایی دارد و همیشه برای شما رزرو شده است!

گوشه‌های اتاق بیشتر اوقات بلا استفاده می‌مانند و میزهای صبحانه خوری کوچک با صندلی های مدل نیمکتی می‌توانند هر گوشه فراموش شده اتاق را مورد استفاده قرار دهند.

بسیاری از این صندلی‌ها دارای باکس ها و قفسه های توکار در زیرشان هستند که به شما ترکیبی از زیبایی شناختی رویایی و کاربردپذیری خوب را ارائه می‌دهد.

رنگ های سفید و روشن برای سازگاری با مجموعه ای از سبک ها

پیدا کردن میز و صندلی های مناسب برای داشتن یک صبحانه خوری کوچک متضمن ترکیب صحیح آن با سبک دکوراسیون موجود در اتاق است.

از آن جایی که بیشتر اوقات رنگ سفید انتخاب رنگ خانه‌های مدرن است، صبحانه خوری شما می‌تواند به آسانی با بسیاری از سبک‌های محبوب نظیر شابی چیک، اسکاندیناوی، روستایی مدرن و ساحلی سازگار شود بدون این که روی پالت رنگی اتاق پذیرایی یا اتاق ناهارخوری شما تغییری ایجاد کند. به علاوه هر زمان که خواستید می‌توانید صندلی های آن را عوض کنید یا از این میز ناهارخوری کوچک به عنوان میز کاریا حتی میز تحریر کودک استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

مدل میز صبحانه خوری دو نفره

تحریریه پویانو: سجادی

decoist