مبل تخت خواب شو ، راه حل مناسب برای فضاهای کوچک

مبل تخت خواب شو ، راه حل مناسب برای فضاهای کوچک

مبل تخت خواب شو ؛ حس میکنید خانه کوچکی دارید و اتاق اضافی برای مهمان ندارید؟ یکی از این راه حل‌ها به کمکتان می‌آید: با آنکه داشتن یک اتاق بزرگ اضافی برای مهمان نکته بسیار مثبتی است اما اغلب خانه‌ها فضای کافی برای داشتن چنین اتاقی ندارند.

کنج‌ ها

در این نشیمن کوچک در یک آپارتمان ، یک کنج که ممکن است مورد توجه قرار نگیرد با قرار دادن یک مبل راحتی سبک کانتمپرری و قفسه بندی دیوار پشت آن و قرار دادن اشیا دکوراتیو به یک گوشه دنج و نرم و گرم تبدیل شده است. اگر شما هم چنین فضایی در منزل خود دارید میتوانید یک مبل تخت خواب شو برای این قسمت خریداری کنید تا در روز نقش مبل و در شب به عنوان تخت خواب مهمان مورد استفاده قرار بگیرد. قفسه پشت میتواند نقش میز پاتختی را داشته باشد و پرده‌ها در زمان خواب پایین باشند.

از مدل‌های بدون دسته مبل استفاده کنید.

از آنجا که در فضاهای کوچک همه‌ی قسمت‌ها اهمیت پیدا میکنند و نباید اتلاف شوند نداشتن دسته مبل اینکار را آسان تر میکند. به عنوان مثال در این تصویر میبینید که یک مبل کوچک بدون دسته برای این قسمت انتخاب شده که دسترسی به قفسه‌های زیر پله را نمیبندد و میان این بخش و راه پله مرز ایجاد نمیکند اما در حالی که ممکن بود به دلیل کوچکی فضا تصور شود مبلمان در اینجا مناسب نیست اما میبنید که به خوبی یک بخش نشیمن در روز و جای خواب در شب به وجود آمده است.

نمونه‌های مدرن

یک استایل مینیمالیست مبل تخت‌خواب شو مانند آنچه که در تصویر میبینید انتخاب کنید که به سادگی پس از تا کردن به یک مبل تخت تبدیل میشود و لازم نیست که نگران هماهنگی سبک آن با سایر عناصر باشید.

در ابتدا که به این تصویر نگاه کنید ممکن است یک نشیمن بزرگ با یک ست کامل مبلمان ببینید. اما خوب که دقت کنید متوجه میشوید این یک مبل دو نفره است که در مقابل یک دیوار آیینه‌ای قرار دارد که باعث میشود شما این فضا را بزرگتر از آنچه که هست ببینید. از آنجا که مبل دقیقا در مرکز دید قرار دارد طراحی سعی کرده از یک نمونه چشم‌گیر استفاده کند تا نقطه عطف طراحی باشد.

یکی از مشکلات تخت مهمان و مبل تخت‌خواب شو این است که فضاب مفید زیادی را در کف اشغال میکنند. اگر متراژ فضا محدود است نمونه‌هایی که کاملا به سمت بالا تا میشوند خریداری کنید و فضای زیرین آن را به عنوان کمد وسایل استفاده کنید.

این مبل با طراحی هوشمندانه یک مثال خوب از طراحی چند عملکردی می‌باشد. زمانی که مثل تصویر باز باشد یک محل نشیمن خوب با یک میز در دیوار است برای چرت عصرگاهی و مطالعه.

اما در زمانی که مهمان دارید میتواند به این شکل تبدیل به یک تخت دو نفره شود .

و در زمانی که مورد استفاده نیست میتواند کاملا به سمت داخل جمع شود تا یک فضای باز برای قرار دادن صندلی و درست کردن یک میز صبحانه در اختیارتان قرار دهد.

مبل تخت خواب شودیوارهای کم عرضی که پنجره okb زیادی دارد یا به اصطلاح پنجره قدی نیست یک فضای عالی برای قرار دادن یک نیمکت زیر پنجره برای استراحت و مطالعه در روز است که البته میتوان با قرار دادن مبل تخت‌خواب شو آن را به تخت مهمان در شب تبدیل کرد. همانطور که میبینید این مبل پشتی ندارد تا فضای کمتری اشغال کند چرا که دیوار این نقش را بازی میکند.

این هم نمونه هایی برای اتاق کودکان با فضای محدود است که به سادگی میتواند در شب به دو تخت خواب تبدیل شود.

 

 

مبل تخت خواب شو

گردآوری در تحریریه پویانو|نبیلو

منبع تصاویر: houzz