مبلمان حصیری در چیدمان فضای باز : انتخاب پرطرفدار همیشگی

مبلمان حصیری در چیدمان فضای باز : انتخاب پرطرفدار همیشگی

مبلمان حصیری در چیدمان فضای باز : حصیر از جمله گزینه های جذابی است که می توان برای چیدمان فضاهای بیرون انتخاب کرد. اگر به فکر تهیه مبلمان لازم برای شکل گیری فضای باز منزل خود هستید، مسلما در هنگام انتخاب جنس آن ها نباید گزینه جذابی مثل حصیر را فراموش کنید. این مطلب به شما خواهد گفت که چرا باید مبلمان حصیری را در اولویت قرار دهید. در ادامه نیز نکات مهم نگهداری از این مبلمان را در کنار معرفی چند نمونه از گزینه های پرطرفدار چیدمان فضای باز خواهید خواند. همراه پویانو باشید.

چرا مبلمان حصیری ؟

مبلمان حصیری به خاطر سبک بودن به عنوان یکی از گزینه های همیشه مطرح برای انجام دکوراسیون فضاهای باز شناخته می شوند. این روزها رنگ های متنوعی نیز در میان انواع مبلمان حصیری به چشم می خورد که دامنه انتخاب را بسیار وسیع می کند و علاوه بر این به شما اجازه می دهد برای همنشینی متریال های دیگر با حصیر نیز آزادانه عمل کنید. حصیر می تواند به فضا صمیمت دهد و دقیقا همین نکته است که مبلمان حصیری را از دیگر موارد موجود متمایز می کند. خصوصیت جالب مبلمان حصیری این است که می توان آن ها را با اکثر متریال ها ست کرد.

نکات مهم نگهداری

در صورتی که مبلمان حصیری خود را از یک جنس مرغوب انتخاب کنید، می توانید از بابت دوام آن ها اطمینان داشته باشید. البته به غیر از انتخاب صحیح جنس مبلمان باید به خوبی نیز از آن ها نگهداری به عمل آورید. مبلمان حصیری را نباید در معرض آتش و ضربه اشیای برنده قرار دهید. همچنین بهتر است هر چند وقت یک بار جهت مرطوب کردن حصیر این مبلمان اقدام شود تا رطوبت خود را حفظ نمایند.

انواع مبلمان حصیری

در ادامه چند نمونه از مبلمان حصیری مناسب برای فضای باز معرفی خواهد شد.

صندلی تک حصیری

مسلما نشستن در فضای بیرونی منزل می تواند خستگی یک روز کاری را هر چقدر هم که زیاد باشد، از تن به در کند. برای لذت بردن از هوای آزاد و استراحت کردن در آرامش کامل به مبلمانی نیاز است که شما با نشستن روی آن ها احساس راحتی داشته باشید. اگر در تنهایی به استراحت می پردازید، یک صندلی تک برای رسیدن به چنین هدفی کافی خواهد بود. صندلی های حصیری در عین سبک بودن به تازگی دارای فرم های متنوعی نیز شده اند؛ به شکلی که شما می توانید فرم دلخواه را از میان آن ها پیدا کنید.

ست غذاخوری حصیری

یکی دیگر از جذابیت های داشتن فضای باز این است که فرصت دور هم جمع شدن برای صرف وعده های غذا در هوای آزاد را فراهم می آورد. اگر قرار است چنین جذابیتی را به فضای باز منزل خود اضافه کنید، بدون شک باید در میان گزینه های موجود به مبلمان حصیری توجه خاصی معطوف کنید. این مبلمان از لحاظ زیبایی رقیب ندارند و به خوبی قادرند فضای صمیمی مورد نظر شما را در محل غذاخوری تان به وجود بیاورند. شما می توانید میز و صندلی های آن را به صورت ست حصیری تهیه کنید.

تخت اوال حصیری

برای کسانی که آفتاب گرفتن را در لیست تفریحات همیشگی خود دارند، وجود یک تخت در فضای باز کنار استخر یا دیگر قسمت های حیاط می تواند رویایی باشد. تخت های مخصوص آفتاب گرفتن بسیار متنوع هستند. برخی از تخت ها نیز هستند که به صورت چند منظوره طراحی شده و در عین آفتاب گرفتن برای استراحت یا دورهمی های کوچک نیز به کار می آیند. در میان این تخت ها می توان انواعی را نیز یافت که چند تکه هستند و با توجه به خواسته شما به فرم مورد نظرتان در می آیند.

 

 

 

 

 

مبلمان حصیری در چیدمان فضای باز

تحریریه پویانو