قبل و بعد بازسازی آپارتمان لافت با کمد های سفید رنگ و طرح هایی از چوب گردو

قبل و بعد بازسازی آپارتمان لافت با کمد های سفید رنگ و طرح هایی از چوب گردو

قبل و بعد بازسازی آپارتمان ؛ شرکت معماری STADT کار بازسازی دیزاین داخلی آپارتمانی به سبک لافت در یک ساختمان آپارتمانی را در شمال غربی شهر نیویورک انجام داده است. تاریخ ساخت آپارتمان اصلی به دهه 1970 میلادی برمی گردد. این آپارتمان دارای چندین سطح در ارتفاع های متفاوت می باشد؛ سطح ورودی و آشپزخانه، سطح نشیمن اصلی و سطح اتاق خواب با یک حمام. در این جا نگاهی به سطح ورودی و سطح سالن نشیمن می اندازیم.

در بازسازی، از کمدهای سفید رنگی استفاده شده است که در امتداد یک طرف سطح نشیمن اصلی قرار گرفته اند. همچنین در روند بازسازی یک میز بار جدید و کفپوش های سفارشی چوب گردو نیز به کار رفته اند.

در فضای سالن نشیمن اصلی، دیوار آجری از دیزاین اولیه خانه دست نخورده باقی مانده، در حالی که برای دیوار مقابل آن، از کمدهای سفید رنگی مشابه کمدهای سطح ورودی استفاده شده است که فضاهای ذخیره مورد نیاز این آپارتمان کوچک پدید آورده اند.

در این جا چند عکس قبل از بازسازی آپارتمان را می بینید که زاویه ای متفاوت را از ورودی و نیم طبقه ای که درست در بالای آن قرار گرفته است، نشان می دهد.

برای بزرگ کردن فضای اتاق خواب که در سطح بالاتر قرار گرفته است، نیم طبقه فضای خواب به بیرون و داخل فضای نشیمن گسترش پیدا کرد و با پانل هایی از جنس چوب گردو پوشانده شد تا با کفپوش فضا هماهنگ باشد.

برای حداکثر استفاده از فضا، تخت خواب به اندازه 90 درجه چرخیده شد و برای افزایش فضاهای ذخیره، کمدهایی سفید رنگ سرتاسر دیوار مقابل را پوشانده اند.

این تخت خواب چوبی دارای میزهای پاتختی متصلی می باشد و تاج تخت نیز در مقابل نرده نیم طبقه قرار گرفته و مشرف به سطح پایینی می باشد.

برای اینکه فضای حمام نیز مقداری بزرگ تر شود، راه پله ای که بین فضای نشیمن و نیم طبقه فضای خواب وجود داشت، حذف شد، و یک پاگرد جدید ساخته شد که پله ها را به سالن نشیمن نزدیک تر کرد و به اندازه 18 اینچ به ابعاد حمام اضافه کرد.

قبل و بعد بازسازی آپارتمان

در این جا می توانید عکس های پلان جدید این لافت را ببینید.

 

 

 

قبل و بعد بازسازی آپارتمان

تحریریه پویانو: جعفری

منبع: contemporist