طراحی نمای مدرن ، برکه آب و آبنما برای خانه اشرافی ادواردی / معماری و طراحی داخلی Nic Owen

طراحی نمای مدرن ، برکه آب و آبنما برای خانه اشرافی ادواردی / معماری و طراحی داخلی Nic Owen

 


در داخل خانه یک راهرو وجود دارد که از میان فضای خانه اصلی عبور کرده و تا پوسته های فضای ساخته شده در پشت خانه امتداد یافته است. این پوسته های خارجی توسط راهروهای شیشه‌ای به ساختمان اصلی خانه متصل شده اند تا از امکان تشخیص بخش های تازه ساخته شده سازه از خانه اصلی اطمینان حاصل کند، و برای خانه اصلی احترام قائل شود.

دو بخش تازه تاسیس توسط یک باغچه و یک فضای کوچک پاسیو از یکدیگر جدا شده اند. هر دوی این فضاها سقف هایی صاف دارند که برای ایجاد سایه در بعد از ظهرهای گرم منطقه کمی به جلو گسترش یافته اند.

ساختمان تازه تاسیس سمت چپ شامل دو اتاق خواب جدید می‌باشد که یکی از آن ها توسط یک پنجره عمودی به باغ خانه دید دارد.
طراحی نمای مدرن
در اینجا می‌توانیم پنجره عمودی را با قاب سیاه رنگی که دارد ببینیم که یک مجسمه با نام “بالرین های فسفری” ( “Chartreuse Ballerinas” ( را که توسط John Cerlienco ساخته شده است، به زیبایی قاب گرفته است. این مجسمه شبیه به یک نسخه ساخته شده به دست بشر از درخت نورا (جوکراندا) می باشد که می توانیم نمونه ای از آن را نیز در حیاط ببینیم.

در ساختمان دیگر، یک سالن نشیمن، فضای ناهارخوری و آشپزخانه وجود دارد. در عکس زیر می توانیم ببینیم چگونه دیوار پشتی خانه اصلی هنوز در بخش جدید قابل رویت می باشد.

در آشپزخانه از پالت رنگی سیاه و طوسی استفاده شده و یک لامپ آویزی افقی نیز در بالای کانتر یک طرف فضا آویزان شده است.

در سالن نشیمن، یک شومینه و یک در کشویی بزرگ رو به باغ وجود دارد.

به درخواست خانواده، یک حوض آب بازتابنده آرام بخش به فضای نشیمن اصلی ساختمان جدید اضافه شد که دارای ۱۵ ماهی قرمز می باشد. برای ایجاد ارتباط بین فضای نشیمن و فضای باغ چند پله سنگی کوچک روی حوضچه قرار گرفته است. این حوضچه همچنین به خنک کردن هوای داخل ساختمان در روزهای گرم کمک می کند.

یک بخش الحاقی مدرن دیگر که در فضای داخلی خانه قرار دارد، این پنجره متفاوت می‌باشد، همچنین قفسه‌های چوبی ساده ای به این دیوار اضافه شده اند و به خوبی قاب پنجره را تشکیل داده اند و جایی را برای ذخیره کتاب ها و اشیا تزیینی پدید آورده اند.

 

طراحی نمای مدرن

تحریریه پویانو: جعفری

منبع: contemporist