شمع های تزئینی با دانه های قهوه و توصیه هایی برای استفاده آنها برای دکوراسیون منزل

شمع های تزئینی با دانه های قهوه و توصیه هایی برای استفاده آنها برای دکوراسیون منزل

قهوه یکی از نوشیدنی هایی است که باعث می شود تا روز را با انرژی بیشتری آغاز کنید. تحقیقات ثابت کرده است که افرادی که هر روز قهوه می نوشند، از انسان هایی که علاقه ای به نوشیدن قهوه ندارند، بسیار شاد تر هستند. اگر نوشیدن قهوه باعث می شود تا به آرامش برسید و روز خود را شادتر آغاز کنید، شمعی که با دانه های قهوه ساخته شده باشد نیز می تواند محیط شما را به میزان چشمگیری تغییر دهد. با استفاده از بوی آرامش بخش دانه های قهوه، می توانید رایحه و انرژی محیطی که در آن قرار دارید را افزایش دهید. نکاتی برای استفاده از شمع های تزئینی با دانه های قهوه که به آن نیاز دارید را می توانید در این مطلب بیابید. با پویانو همراه باشید:

آرامش موجود در قهوه از بوی آن سرچشمه می گیرد و دانه های قهوه رایحه مطبوع خود را در هوا پخش می کنند. با استفاده از یک ظرف شیشه ای دکوراتیو و پر کردن آن با دانه های قهوه و قرار دادن یک شمع بر روی آن، شمع تزئینی شما آماده است. بله، به همین اندازه ساده است و می توانید این شمع را روی میزی در داخل سالن پذیرایی قرار دهید.

به یک نکته کوچک توجه کنید که اگر رنگ شمعی که روی دانه های قهوه قرار می دهید سفید باشد، جلوه زیباتری پیدا خواهد کرد. برای این که رایحه دانه های قهوه نیز تحت تاثیر قرار نگیرند، از شمع های بدون بو استفاده کنید.

از همین شیوه برای حمام و سرویس بهداشتی نیز می توانید استفاده کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از ظرف بزرگتری استفاده کنید.

اکنون به جای لوازم دکوری قدیمی و از مد افتاده ای که در سرویس بهداشتی و حمام قرار دارند، یک وسیله دکوری زیبا و شیک در اختیار دارید. هم چنین استفاده از این مدل شمع های تزئینی هوای سرویس بهداشتی را نیز تغییر خواهد داد. فراموش نکنید که تمام نقاط خانه به طور جداگانه با اهمیت بوده و متعلق به شما هستند. هم چنین برای افرادی که به گیاهان حساسیت دارند نیز انتخاب مناسبی خواهد بود.

از این شمع های دکوراتیو می توانید بر روی میز غذاخوری و یا میز داخل تراس و حیاط نیز استفاده کنید.

هم چنین می توانید از ظروف سرامیکی به جای ظروف شیشه ای استفاده کنید. اندازه ظروف را نیز می‌توانید بر اساس اندازه میز انتخاب کنید. رنگ سفید همیشه انتخابی شیک و ظریف خواهد بود.

می توانید از شیشه های حبوبات و مربا نیز مجددا استفاده کنید. این مدل بیشتر برای داخل آشپزخانه ، روی کابینت آشپزخانه و میز غذاخوری داخل آشپزخانه مناسب است. داخل شیشه یک شمع سفید و بلند قرار بدهید و اطراف آن را با دانه های قهوه پر کنید.

مدل دیگری از شمع های تزئینی با دانه های قهوه وجود دارد که برای تهیه به چسب نیاز دارید. شاید کمی دشوار به نظر برسد، اما نتیجه آن بسیار زیبا خواهد شد. شمع هایی ساده وتک رنگ، ترجیحا شمع های سفید، که مدل آن ها را دوست دارید را انتخاب کنید و دانه های قهوه را بر روی آن ها بچسبانید. این مدل برای میز غذاخوری داخل سالن بسیار انتخاب زیبا و مناسبی است.

مدل دیگری نیز وجود دارد که کمی دشوارتر است. کاری که باید انجام دهید این است که پارافین تهیه کرده و آن را داخل یک ظرف آب کنید. قبل از ریختن پارافین آب شده داخل قالب، یک فیلتر داخل ظرف قرار بدهید. پارافین را با دانه های قهوه مخلوط کنید و صبر کنید تا خنک شود. از این وسیله دکوراتیو می توانید در تمام نقاط خانه استفاده کنید.