ریسک در طراحی داخلی با الهام از ایده های Christina Juarez

ریسک در طراحی داخلی با الهام از ایده های Christina Juarez

دست پیدا کردن به یک نتیجه متفاوت در اجرای دکوراسیون به کمی شهامت و ریسک در طراحی داخلی دارد. این همان چیزی است که در کارهای Christina Juarez به چشم می خورد. سبک کار این طراح به واسطه وجود همین خصوصیت به شهرت رسیده است. با به کارگیری ایده های این طراح و الهام گرفتن از آن چه در طرح های او دیده می شود، می توان به تنوعی که از آن صحبت می شود، دست پیدا کرد. البته این به سلیقه و میزان دقت شما در هماهنگ ساختن الگوها و رنگ ها بر می گردد، اما به طور کلی می توان گفت که هیچ قانونی نمی تواند جلوی شما را بگیرد. اگر احساس می کنید یک ایده خاص و حتی شاید عجیب می تواند ظاهر چیدمان منزل تان را عوض کند، باید برای عملی کردن آن ریسک کنید. همین ریسک است که دکوراسیون شما را متحول خواهد کرد. در ادامه با ایده های این طراح مشهور آشنا خواهید شد. اگر شما اهل تنوع و تمایز هستید، خوب است این ایده ها را امتحان کنید و نتیجه را ببینید. همراه پویانو باشید.

چیزی که در طرح های زیر دیده می شود، ترکیب الگوها و نقش ها در جان همه قسمت های دکور است. نقش های برجسته که جسورانه انتخاب شده و خود در پس زمینه الگوهای مختلف جای گرفته اند، بیانگر آزاد بودن طراح در ترکیب همه چیز با هم است. این یعنی لازم نیست برای کنار هم قرار دادن چند طرح و نقش متفاوت به دل خود شک و تردید راه بدهید. کافی است کمی ریسک کرده و آن چه را به نظرتان جالب می آید به مرحله اجرا برسانید.

استفاده از دو رنگ متضاد سیاه و سفید در قالب الگوهای مختلف از دیگر ترفندهای اجرای دکوراسیون این فضا بوده است. ترکیب دراماتیک این دو رنگ با الگوها و رنگ های خاص دیگر به ایجاد یک ترکیب شاد و جذاب منتهی شده است. می توان دید که طرح های مذکور و رنگ های انتخاب شده در عین این که در دل کاغذ دیواری به کار رفته اند، در فرش و پارچه مبل و پرده نیز دیده می شوند و در کنار هم یک مجموعه جالب خلق کرده اند.

سبک کار طراح، ماکسیمالیسم است. در این سبک به همه طرح ها رنگ ها اجازه داده می شود در کنار یکدیکر نشسته و جسورانه به نمایش یک ترکیب جدید و متمایز بپردازند. در این سبک، مهم نیست وسایل دکوری شما دقیقا مشابه هم باشند. وسایلی که سبک متفاوت دارند نیز می توانند در کنار هم زیبا به نظر برسند، اما به شرطی که در انتخاب آن ها دقت و جسارت به خرج دهید.

برای کسانی که دکوراسیون را به سبک میدسنچری و مدرن ترجیح می دهند، الهام گرفتن از ایده های این طراح می تواند بسیار جالب باشد. هر چیزی اگر در جای خود به کار برده شود و در عین ارتباط برقرار کردن با دیگر بخش ها، کنتراست مناسبی نیز با آن ها ایجاد کند، می تواند گزینه ایده آلی برای شکل دادن دکوراسیون ایده آل تان باشد. نکته ای که باید مد نظر قرار داده شود، توجه به جزئیات و همه آن چیزی است که دکوراسیون را می سازد.

 

 

 

 

 

ریسک در طراحی داخلی

تحریریه پویانو

تصاویر: elledecoe