رنگ های هماهنگ با رنگ سبز در دکوراسیون داخلی

رنگ های هماهنگ با رنگ سبز و چگونگی استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی آشنا خواهید شد. با پویانو

رنگ های هماهنگ با رنگ سبز در دکوراسیون داخلی

رنگ بر روی روحیه انسان بسیار تاثیر گذار است. رنگی که برای لباس خود انتخاب می کنیم و یا رنگی که در دکوراسیون داخلی خانه از آن استفاده می کنیم اطلاعاتی را در مورد شخصیت درونی ما به نمایش می گذارد. هم چنین رنگ های موجود در محیط هایی که در طول روز در آن ها قرار داریم نیز بر روی روح و روان ما تاثیر مستقیم می گذارد. رنگ سبز نیز یکی از رنگ های تاثیر گذار بر روی انسان و محیط اطراف آن است. در این مطلب با تاثیرات رنگ سبز بر روی انسان، با رنگ های هماهنگ با رنگ سبز و چگونگی استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی آشنا خواهید شد. با پویانو همراه باشید:

رنگ سبز در دکوراسیون داخلی

رنگ سبز در تعبیر عمومی رنگ شفا بخشی و درمان است. این رنگ به چشم انسان استراحت داده و هیجانات درونی را کاهش می دهد. از آن جایی که رنگ سبز نمادی از بهار و زنده شدن طبیعت است تاثیری بسیار آرامش بخش بر روی انسان دارد. استفاده از این رنگ در محیط کار باعث می شود تا فضایی قابل اعتماد در مکان ایجاد شود. یکی دیگر از ویژگی رنگ سبز این است که بر رنگ های دیگر نیز تاثیر داشته و باعث می شود تا ویژگی های سایر رنگ ها بیشتر دیده شود.

  • رنگ های هماهنگ با رنگ سبز

وجود تنالیته های متنوع رنگ سبز باعث می شود تا در انتخاب این رنگ در دکوراسیون داخلی حق انتخاب بسیاری در پیش رو داشته باشید، زیرا با هر یک از تنالیته رنگ سبز رنگ های متنوعی هماهنگ هستند:

  1. رنگ های هماهنگ با سبز تیره

یکی موضوعاتی که در انتخاب رنگ ها باید به آن توجه داشته باشید این است که با انتخاب رنگ های متضاد از محو شدن رنگ ها در یکدیگر جلوگیری کنید. برای این منظور بهتر است که از رنگ های متضاد در کنار یکدیگر استفاده کنید. زمانی که می خواهید از رنگ سبز تیره استفاده کنید بهتر است که رنگ های روشن را در کنار آن به کار ببرید. برای مثال رنگ های بژ و خردلی ترکیب زیبایی با سبز تیره ایجاد می کنند.

رنگ های هماهنگ با رنگ سبز

  1. رنگ های هماهنگ با رنگ سبز خاکی

این رنگ با نام دیگری به نام سبز ارتشی نیز شناخته می شود. این تنالیته از رنگ سبز با رنگ طلایی هماهنگی بسیار زیبایی ایجاد می کند.

رنگ های هماهنگ با سبز خاکی

  1. رنگ های هماهنگ با رنگ سبز پسته ای

رنگ های نارنجی، سفید، شرابی و لاجوردی نیز برای ترکیب با رنگ سبز پسته ای بسیار مناسب هستند.

رنگ های هماهنگ با سبز پسته ای

کاغذ دیواری پوششی مناسب برای دیوار و یکی از تاثیر گذار ترین موارد در دکوراسیون داخلی به شمار می رود. سال ها است که از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. کاغذ دیواری های مقاوم در مقابل آب و رطوبت به راحتی با دستمال نمناک تمیز شده و نگه داری از آن ها بسیار ساده است و اگر از مواد طبیعی تهیه شده باشند برای سلامت انسان هیچ گونه خطری ندارند. هم چنین از کاغذ دیواری می توان به عنوان عایقی برای گرما و صدا نیز استفاده کرد. زمانی که کاغذ دیواری به عنوان پوشش دیوار مورد استفاده قرار بگیرد فضایی مدرن ایجاد کرده و در دکوراسیون خانه بسیار تاثیر گذار است. شما می توانید از کاغذ دیواری هایی با طرح ها و رنگ های متنوعی در دکوراسیون داخلی استفاده کنید، اما کاغذ دیواری به رنگ سبز برای این منظور انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. با توجه به رنگ های متناسب با تنالیته های متنوع رنگ سبز می توانید فضایی زیبا، شیک و آرام در خانه بسازید.

کاغذ دیواری های سبز رنگ

با استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون داخلی استرس ها و خستگی های روز را از خود دور کرده و روز جدید را با آرامش آغاز کنید.